Hocam, en son ne yaptınız tam okuyamadım ama yapılması gerekenleri söylüyorum. Öncelikle, İtopya'ya ulaş ve ölü piksel olduğunu fotoğraflarla bildir. Sonrasında, onlar kesinlikle ürünü garantiye göndermenizi isteyecek. Teknik desteğe ya kendiniz gönderin ya da onlara teslim edin, onlar yollasın. Ancak, kendim gönderebilir miyim diye mutlaka sorun. Eğer kendiniz gönderirseniz, daha hızlı sonuç alırsınız.
Sonrasında, teknik servis ekranı detaylı bir şekilde inceleyecek. Ölü piksel için belli bir adet sınırı vardı, tam hatırlamıyorum (en son 3 tane diyorlardı, ama bazen 2 tane bulup uğraşmamak için sizi haklı bulabiliyorlar). Teknik servis incelemesinin ardından size bu ürün kusurlu diyecekler. İtopya’dan ya değişim ya da iade alacaksınız. (Gigabyte markasında teknik servis, değişim/iade kararı verir, ama yeni ürün göndermez.)