Öneri Samsung almayın pişmanlık

Katılım
14 Ağustos 2024
Mesajlar
61
Reaksiyon skoru
7
samsung odyssey g4 aldım aldığıma pişman oldum kutuyu açtığımda monitör toz içindeydi hadi bi açayım deniyim dedim ölü pikselide vardı servisindede yardımcı olmuyorlar almayın aldırmayın
 
toz icinde miydi? aldigin yer neresi hocam bana kullanilmis urun suphesi uyandirdi.
 
samsung odyssey g4 aldım aldığıma pişman oldum kutuyu açtığımda monitör toz içindeydi hadi bi açayım deniyim dedim ölü pikselide vardı servisindede yardımcı olmuyorlar almayın aldırmayın
zaten kimse önermiyor bu monitörü araştırmadanmı aldınız ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

monitörde aoc asus ve viewsonic'ten şaşmayın hocam
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ghostingde vardı bu monitörde
 
Uğraşmayın arkadaşlar bu tarz işlerle üründe sıkıntı mı var garanti falan yok ıvır püfür
Arayın ben iade etmek istiyorum bu ürünü neden derlerse iade etmek istedim dersiniz olur biter 2 hafta içerisinde paşalar gibi iade hakkınız var kullanın karşı çıkılırsa da peki siz bilirsiniz deyin hemen tüketici hakem heyetine faturanızla beraber başvurun başvuru sürecinde ne yapacağım derseniz de gayet basit takın monitörü kullanmaya devam edin bir kaç ay sonra iade kararı çıkınca da paşalar gibi iade edersiniz
 
Hocam ben de Odyssey G6 27" kavisli monitörünü aldım. 3-4 ay oluyor ve bazı sorunlardan dolayı 2 hafta önce teknik servise verdim. Geçen hafta bana "Panel değiştirilecek sipariş verildi." dendi. Bu cumartesi ise ürün geldi, gittiğimde bana ürünün değişim olduğunu sıfır ürün gönderdiklerini söylediler. Eve geldiğim gibi kontrol etmedim, akşamına ürünü kontrol ettim ve kapalı kutu/yeni ürünün ekranında çizik vardı. Şimdi tekrar servise geri götüreceğim. Direkt değişim yapmaları ve 2 hafta içinde çözmeleri gayet iyi aslında. Çünkü bayrama da denk geldiğini düşünürsek hızlı denebilir. Ama aldığım üründe yine böyle bir sıkıntı çıkarsa sanırım iade edeceğim. Yanlış hatırlamıyorsam bir ürünü aynı şikayetten iki kere yolladığınızda hala çözemezlerse iade hakkınız oluyordu. Tabi bu değişim yapılarak çözülenler için geçerli mi bilmiyorum. Ve bu "hatırladığım" tamamen yanlış da olabilir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Uğraşmayın arkadaşlar bu tarz işlerle üründe sıkıntı mı var garanti falan yok ıvır püfür
Arayın ben iade etmek istiyorum bu ürünü neden derlerse iade etmek istedim dersiniz olur biter 2 hafta içerisinde paşalar gibi iade hakkınız var kullanın karşı çıkılırsa da peki siz bilirsiniz deyin hemen tüketici hakem heyetine faturanızla beraber başvurun başvuru sürecinde ne yapacağım derseniz de gayet basit takın monitörü kullanmaya devam edin bir kaç ay sonra iade kararı çıkınca da paşalar gibi iade edersiniz
Bu yola başvurulduğunda bir ücret ödeniyor mu ? Dava veya avukat ücreti gibi.
 
samsung odyssey g4 aldım aldığıma pişman oldum kutuyu açtığımda monitör toz içindeydi hadi bi açayım deniyim dedim ölü pikselide vardı servisindede yardımcı olmuyorlar almayın aldırmayın
sen yaşadın ben niye yaşıyım adamlara iade yaptım kullandığım ürünü hemen aldılar 2 kere aynı şeyi yaşadım
 
Geri
Top