Skynel
80+ Platinum
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 10,244
- Reaksiyon skoru
- 9,222
Hayır hiç bir şey yok internetten fatura bilginizi mağduriyetinizi belirtiyorsunuz hemen ilgileniyorlarHocam ben de Odyssey G6 27" kavisli monitörünü aldım. 3-4 ay oluyor ve bazı sorunlardan dolayı 2 hafta önce teknik servise verdim. Geçen hafta bana "Panel değiştirilecek sipariş verildi." dendi. Bu cumartesi ise ürün geldi, gittiğimde bana ürünün değişim olduğunu sıfır ürün gönderdiklerini söylediler. Eve geldiğim gibi kontrol etmedim, akşamına ürünü kontrol ettim ve kapalı kutu/yeni ürünün ekranında çizik vardı. Şimdi tekrar servise geri götüreceğim. Direkt değişim yapmaları ve 2 hafta içinde çözmeleri gayet iyi aslında. Çünkü bayrama da denk geldiğini düşünürsek hızlı denebilir. Ama aldığım üründe yine böyle bir sıkıntı çıkarsa sanırım iade edeceğim. Yanlış hatırlamıyorsam bir ürünü aynı şikayetten iki kere yolladığınızda hala çözemezlerse iade hakkınız oluyordu. Tabi bu değişim yapılarak çözülenler için geçerli mi bilmiyorum. Ve bu "hatırladığım" tamamen yanlış da olabilir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Bu yola başvurulduğunda bir ücret ödeniyor mu ? Dava veya avukat ücreti gibi.
Ben mesela bir mouse sipariş ettim kutu yırtık çıktı kendi sitesinden vermiştim siparişi sitede ki numarayı arıyorum ulaşamıyorum mail atıyorum ulaşamıyorum hiç bir şekilde adresleri belli belirsiz oluşturdum hemen fotoğraflamalarını yaptım 6 ay mouse'u kullnadım 6 ayın sonunda iade kararı çıktı