Neler Yeni

❌İndirim Bitti! Samsung Galaxy A34 128 GB 9499 TL

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

bbsailors

80+
Katılım
19 Kasım 2023
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
48
İsim
alperene enes
mudurun kızına denk geldik heralde ben halledecem diyor skxkwsskd
 

Ekler

  • Screenshot_20231125_122406_Amazon Shopping.jpg
    Screenshot_20231125_122406_Amazon Shopping.jpg
    574 KB · Hit: 173
  • Screenshot_20231125_122410_Amazon Shopping.jpg
    Screenshot_20231125_122410_Amazon Shopping.jpg
    575 KB · Hit: 173
  • Screenshot_20231125_122413_Amazon Shopping.jpg
    Screenshot_20231125_122413_Amazon Shopping.jpg
    681.9 KB · Hit: 171
  • Screenshot_20231125_122417_Amazon Shopping.jpg
    Screenshot_20231125_122417_Amazon Shopping.jpg
    591.1 KB · Hit: 166
  • Screenshot_20231125_122421_Amazon Shopping.jpg
    Screenshot_20231125_122421_Amazon Shopping.jpg
    588.5 KB · Hit: 171

Davidd

80+
Katılım
15 Eylül 2020
Mesajlar
93
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
İsim
Davut Kuh
mudurun kızına denk geldik heralde ben halledecem diyor skxkwsskd
Bu şekilde müşteri hizmetleri ile konuşmak için nereden giriş yapıyorsunuz? Ben de a34 aldım ama böyle bir talepte bulunamıyorum bir türlü.
 
Katılım
11 Kasım 2023
Mesajlar
155
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Mehmet Ali
Salı günü 14 günlük süre doluyor bakalım ne olacak
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu şekilde müşteri hizmetleri ile konuşmak için nereden giriş yapıyorsunuz? Ben de a34 aldım ama böyle bir talepte bulunamıyorum bir türlü.
PC de üstte bulunan müşteri hizmetleri-baska bir konuda yardim-Diger-bize ulasin-3 seçenek var herhangi birini seç
 

Davidd

80+
Katılım
15 Eylül 2020
Mesajlar
93
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
İsim
Davut Kuh
Salı günü 14 günlük süre doluyor bakalım ne olacak
Mesaj otomatik birleştirildi:


PC de üstte bulunan müşteri hizmetleri-baska bir konuda yardim-Diger-bize ulasin-3 seçenek var herhangi birini seç
çok teşekkür ederim fatura talebini ilettim bugün, 1 hafta içinde diyor umarım çok uzun sürmez
 

Mr.Cerrah

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
636
Dahası  
Reaksiyon skoru
166
İsim
Burak
bütün öfkemi kustuğum bir temsilci bana bu cevabı verdi sallıyor gibi geldi

Arkadaşlarım sizlere detaylarını açıkladı mı bilmiyorum. Bu nedenle şüpheleriniz varsa gerçekten anlayabiliyorum. Fatura konusunda güncelleme talepleri için yeni kodumuzu 20 Kasım'da üretebildik. Hızlıca aksiyon almak istedik ancak kod satırında bir hata olduğu için neredeyse hiçbir imei fautaya yansımadı. Satır aralığı imei numarasının sığamayacağı kadar küçük olduğundan dolayı imei kayboluyordu. Bu hatanın düzeltilmesi de pek münkün olmadığı için acil bir durum çağrısıyla fatura birimimiz tek tek talepleri girmeye başladı Burak ey. O nedenle aslında bu denli bir gecikme yaşanıyor. Her birini tek tek girerken bir yandan da sorunu kökten çözebilecek bir yöntem aranıyor.
 

enthy7

80+
Katılım
28 Ocak 2022
Mesajlar
130
mudurun kızına denk geldik heralde ben halledecem diyor skxkwsskd
Orada her gün bin bir türlü insanla uğraşan müşteri hizmetlerindeki kişilerle konuşurken bence üslubumuza daha dikkat etmeliyiz. Gerçekten müşteri hizmetleri kolay bir iş değil ve zaten bu fatura ve finans işlerini muhasebe departmanı işler. Oradaki konunun suçlusu bile olmayan insanlarla böyle konuşmak bence hoş değil.
 

Prosecour

80+
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
91
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
İsim
Emir Can AŞCI
bütün öfkemi kustuğum bir temsilci bana bu cevabı verdi sallıyor gibi geldi

Arkadaşlarım sizlere detaylarını açıkladı mı bilmiyorum. Bu nedenle şüpheleriniz varsa gerçekten anlayabiliyorum. Fatura konusunda güncelleme talepleri için yeni kodumuzu 20 Kasım'da üretebildik. Hızlıca aksiyon almak istedik ancak kod satırında bir hata olduğu için neredeyse hiçbir imei fautaya yansımadı. Satır aralığı imei numarasının sığamayacağı kadar küçük olduğundan dolayı imei kayboluyordu. Bu hatanın düzeltilmesi de pek münkün olmadığı için acil bir durum çağrısıyla fatura birimimiz tek tek talepleri girmeye başladı Burak ey. O nedenle aslında bu denli bir gecikme yaşanıyor. Her birini tek tek girerken bir yandan da sorunu kökten çözebilecek bir yöntem aranıyor.
Ayni yazı fakat 13 kasım bana atılan : DD
 

Beguile

80+ Bronze
Katılım
5 Haziran 2023
Mesajlar
685
Dahası  
Reaksiyon skoru
411
İsim
Beguile
Orada her gün bin bir türlü insanla uğraşan bu insanlarla konuşurken bence üslubumuza daha dikkat etmeliyiz. Gerçekten müşteri hizmetleri kolay bir iş değil ve zaten bu fatura ve finans işlerini muhasebe departmanı işler. Oradaki konunun suçlusu bile olmayan insanlarla böyle konuşmak bence hoş değil.
Bu konuda katılıyorum sonuçta müşteri hizmetleri düzenlemiyor.
 

Lucius

80+
Katılım
21 Kasım 2023
Mesajlar
19
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Adem Elmadağı
bütün öfkemi kustuğum bir temsilci bana bu cevabı verdi sallıyor gibi geldi

Arkadaşlarım sizlere detaylarını açıkladı mı bilmiyorum. Bu nedenle şüpheleriniz varsa gerçekten anlayabiliyorum. Fatura konusunda güncelleme talepleri için yeni kodumuzu 20 Kasım'da üretebildik. Hızlıca aksiyon almak istedik ancak kod satırında bir hata olduğu için neredeyse hiçbir imei fautaya yansımadı. Satır aralığı imei numarasının sığamayacağı kadar küçük olduğundan dolayı imei kayboluyordu. Bu hatanın düzeltilmesi de pek münkün olmadığı için acil bir durum çağrısıyla fatura birimimiz tek tek talepleri girmeye başladı Burak ey. O nedenle aslında bu denli bir gecikme yaşanıyor. Her birini tek tek girerken bir yandan da sorunu kökten çözebilecek bir yöntem aranıyor.
Bunu diyen başka temsilciler de vardı doğru olabilir ama tek tek girmeye başlamış olsalar en azından 1-2 kişiden duyardık.
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
971,340
Mesajlar
8,791,404
Üyeler
153,539
Son üye
TWET8
Top Bottom