hahaha 1 yıldız vermeyelim diye yapıyorlar hepsine bastım müşteriyi aldatmak nedir sizdeAyni yazı fakat 13 kasım bana atılan : DD
her görüşmenin sonunda hepsine 1 yıldız basıp müşteriyi aldatıyorlar yazın geçin
hahaha 1 yıldız vermeyelim diye yapıyorlar hepsine bastım müşteriyi aldatmak nedir sizdeAyni yazı fakat 13 kasım bana atılan : DD
Böylece konuşmak doğru değil evet ama her müşteri temsilcisinin farklı bir şekilde konuşması ne kadar doğru? Ekip liderleri yok mu temsilcilerin? Bu şekilde arayanlara karşı net bir bilgi veremiyorlar mi? Arkadasi savunma gibi bir durum yok.10 günü geçti bu sorun olali.Ekip liderleri temsilcileri uyarıp bu konu hakkında daha net bir cevap vermesi saglatilabilirdi.Kimisi böyle bir düzenleme olmaz,prosedürumuz de imei eklenmemiş diyor ancak Web sitesinde eklenir yazıyor,kimisi 1 gün içinde çözülecek diyor ,kimisi de 1 hafta sonra.. Bu yüzden de hala bekliyoruz ve her insanın da bir sabrı var.Orada her gün bin bir türlü insanla uğraşan müşteri hizmetlerindeki kişilerle konuşurken bence üslubumuza daha dikkat etmeliyiz. Gerçekten müşteri hizmetleri kolay bir iş değil ve zaten bu fatura ve finans işlerini muhasebe departmanı işler. Oradaki konunun suçlusu bile olmayan insanlarla böyle konuşmak bence hoş değil.
hocam bu öğrencilerin günahı neydi yaN11 den aldigim A34 geldi. Gerizekalilar baskasinin siparisini gondermis. Tablet cikti kargodan. Aradim, hafta sonu bakamiyorum, haftaici size doneriz diyorlar. Satici N11 bu arada.
para kazandığın bir işi doğru duzgun yapmiyorsan, kafandan musteriye bilgi salliyorsan, MUSTERIYI BIR SAAT BEKLETIYOR GEC YAZIYORSAN, yalan yanlis bilgi veriyorsan, ters cevaplar veriyorsan müşteriye, çalıştığın yerin paylaştığı şeyleri prosedürlerini bilmiyorsan, çalıştığın işte işinle ilgili bilgi sahibi değilsen kusura bakma da her türlü muameleyi, konuşmayı, davranışı, işinden atılmayı, kötü degerlendirme almayı çok da güzel hakediyorsun demektir.Orada her gün bin bir türlü insanla uğraşan müşteri hizmetlerindeki kişilerle konuşurken bence üslubumuza daha dikkat etmeliyiz. Gerçekten müşteri hizmetleri kolay bir iş değil ve zaten bu fatura ve finans işlerini muhasebe departmanı işler. Oradaki konunun suçlusu bile olmayan insanlarla böyle konuşmak bence hoş değil.
sakin davranınca slak olduğumuzu düşünüp faturaya imei yazılmıyor diyip başından atıyor bütün öfkeni kusman lazım bunlara tek yaptıkları iş müşteriyi oyalamakpara kazandığın bir işi doğru duzgun yapmiyorsan, kafandan musteriye bilgi salliyorsan, MUSTERIYI BIR SAAT BEKLETIYOR GEC YAZIYORSAN, yalan yanlis bilgi veriyorsan, ters cevaplar veriyorsan müşteriye, çalıştığın yerin paylaştığı şeyleri prosedürlerini bilmiyorsan, çalıştığın işte işinle ilgili bilgi sahibi değilsen kusura bakma da her türlü muameleyi, konuşmayı, davranışı, işinden atılmayı, kötü degerlendirme almayı çok da güzel hakediyorsun demektir.
tam olarak oylesakin davranınca slak olduğumuzu düşünüp faturaya imei yazılmıyor diyip başından atıyor bütün öfkeni kusman lazım bunlara tek yaptıkları iş müşteriyi oyalamak
Ben de arayıp sordum bu bilgiyi nasıl almış arkadaşımız toplantı olduğunu nasıl biliyor ben de anlamadım diyor. Hala net bir şey yok diyor ama IMEI sıkıntısı devam ederse iade süresi 30 günü geçse bile IMEI sıkıntısı devam ederken yine destek sağlayacağız dedi.mudurun kızına denk geldik heralde ben halledecem diyor skxkwsskd
iade süresini geçmez merak etmesinler gerek yok destek vermelerineBen de arayıp sordum bu bilgiyi nasıl almış arkadaşımız toplantı olduğunu nasıl biliyor ben de anlamadım diyor. Hala net bir şey yok diyor ama IMEI sıkıntısı devam ederse iade süresi 30 günü geçse bile IMEI sıkıntısı devam ederken yine destek sağlayacağız dedi.
Sormayin deliricem artik, bir yandan amazonu bekliyorum belki imei yazarlar diye. Tam dedim n11 faturasi gelir 2-3 gune basvururum. Amazonuda iade eder parami alirim geri. Kargodan tablet cikti. Simdi birde bununla ugras dur. 9500 TL amazonda, 9500 TL n11 de, 0 TL bende. 5 kurus para kalmadi.hocam bu öğrencilerin günahı neydi ya