İlk başta kampanyanın bu kadar yayılmasına karşıydım çabuk fixlenecek vs diye ama Trendyol'un yüzsüzlüğü nefretimi daha arttırdı en üst kişi gelse alamaz kargoyu bizdenAdam kanundaki maddeyi bulmuş sırtın yere gelmez kardeşim vallahi Kurye gelirse bunu göstereyim bari
madde 7 diyorsun ama orada sipariş edilmeyen bir esyanın (Yani yanlıs urun gelmesı urunun farklı adrese gelmesı vb.) sana gelmesı sonucunda cıkan bırsey. Sen sıparıs ettıgın malın gonderıcı taraflı ıptalı ıle urunu alamıyorsun. Gonderıcı ben urunu ıptal ettım dıyor ve urun gerı gıdıyor zaten bunu da trendyol ısbırlıgı ıle yaptıgı ıcn sıkayet edecek bırsey yok .Ortada kazanılmıs bır hak olmuyor. Eger kod trye acılmıs olsa yanlısıkla ve kullansan kazanılmıs hak dersın ama burada kaznılmıs hak yokYok dostum sen bir kere teslim aldın daha isteyemez geri zaten anında güncelleniyor Trendyol Express, MNG. Bi aras geç güncelleniyor ona dikkat edersiniz belki
Madde 7 sadece iptal olan ürünler için, ben madde 6'yı kastediyorum kargoyu geri alma durumu içinmadde 7 diyorsun ama orada sipariş edilmeyen bir esyanın (Yani yanlıs urun gelmesı urunun farklı adrese gelmesı vb.) sana gelmesı sonucunda cıkan bırsey. Sen sıparıs ettıgın malın gonderıcı taraflı ıptalı ıle urunu alamıyorsun. Gonderıcı ben urunu ıptal ettım dıyor ve urun gerı gıdıyor zaten bunu da trendyol ısbırlıgı ıle yaptıgı ıcn sıkayet edecek bırsey yok .Ortada kazanılmıs bır hak olmuyor. Eger kod trye acılmıs olsa yanlısıkla ve kullansan kazanılmıs hak dersın ama burada kaznılmıs hak yok
dostlar ben bu durum için ne yapabilirim desteğe yazdım talep açtılar ama bir şey çıkacağını düşünmüyorum.geçen ram aldım kargolandı ilçeye kadar geldi tam dağıtıma çıkacak iade edildi diyor.
Kanka aslına baktığında haklı nasıl yok ki biz burda bize ait olmayan bi indirim kullanıyoruzEvet ama vermeyin kesinlike hakları yok
Mesaj otomatik birleştirildi:
Belki isteyebilirler ama isterlerse vermeyin kesinlikle hakları yok
hocam satıcıya nerden yazıyoruz?Arkadaşlar trendyol müşteri hizmetleri ile görüşün canlı destekten ben isteğim dışında ürün iade oluştulumuş dedim oda çok nadir kargo da kayıp kırık falan filan olursa kargocu kendi tutanak tutup iade ediyormuş bende dedim ben satıcıyla görüştüm ürün sağlam, satıcınızla görüşüp iade tallebinizi iptal ettirmeye çalışın ürünü kargo şubesine gelip iade olanlar şansını bi denesin ben satıcıya yazdım dönüş yapmasını bekliyorum
canlı destekten satıcının numarsını alabilir veyahocam satıcıya nerden yazıyoruz?
Ben satıcıyla görüştüğümde böyle bir cevap aldım : "Merhaba, siparişiniz Trendyol tarafından "kupon kötüye kullanım" sebebi ile iade işlemi başlatılmış."Arkadaşlar trendyol müşteri hizmetleri ile görüşün canlı destekten ben isteğim dışında ürün iade oluştulumuş dedim oda çok nadir kargo da kayıp kırık falan filan olursa kargocu kendi tutanak tutup iade ediyormuş bende dedim ben satıcıyla görüştüm ürün sağlam, satıcınızla görüşüp iade tallebinizi iptal ettirmeye çalışın ürünü kargo şubesine gelip iade olanlar şansını bi denesin ben satıcıya yazdım dönüş yapmasını bekliyorum
bende kupon dan değil de ürünün kendisinde problem var diye tutanak tutulduğu için iade oluşturulmuşBen satıcıyla görüştüğümde böyle bir cevap aldım : "Merhaba, siparişiniz Trendyol tarafından "kupon kötüye kullanım" sebebi ile iade işlemi başlatılmış."