SelimAkoguz
80+ Bronze
- Katılım
- 26 Haziran 2021
- Mesajlar
- 751
- Reaksiyon skoru
- 213
Bugün aras kargo ile Kazan Bilişim'den aldığım 3 kulaklık 1 mouse pad eve gelmiş
Senin gibi satmak isteyenle yüzündendir belkiGeliceğini hiç düşünmeden birde geç verdim kargoyu ve kargo şuan evime geldi. Bilseydim 4-5 tane birşeyler şipariş ederdim hem satmalık hem kullanmalık benim merak ettiğim Türkiyeye neden böyle kampanya yapmıyorlar.
Satıcı sözleşmesinde satıcının bilgileri olduğu kısımda numarası çıkıyortrednyolda satıcıyla nasıl iletişime geçecez bilen var mı
Bu bahsettiğiniz 3 gün bekletme olayını benim siparişimde uygulamadılar. Teslimat şubesine bu sabah gelmişti. Hemen iadeyi başlatmışlar, normalde teslimat şubesi olarak gözükürken iptal işlemleri başladığı için çıkış şubesi olarak gözüküyor sistemde. Yani iade sürecini başlatmışlar.aslında aras kargo ürünü teslim edebilir bilerek 3 gün bekletip alıcı tarafımdan alınamadı diyip iade ettiriyorlar. Trendyol ürünü iptal etse sistemde iade diye görünür çünkü yapamıyorlar artık kargoda ürün trendyol ne yaptı mail atıp teslim etmeyin dedi sadece aras kargo ürünü teslim etse hiçbişey olmayacak
Hocam bu gün aynı kuryeden başka siteden almış olduğum sipariş geldi. Kurye abi dedi işte o aslında geri gitçekmiş durumu anlattım sana sıkıntı olursa duruyor ellemedim vereyim geri dedim sıkıntı yok dedi kullanabiliriz yaniTrendyolu geçtim bu sefer satıcı ister felan![]()