- Katılım
- 12 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 155
- Reaksiyon skoru
- 27
Arkadaşlar merhaba haziran başı gibi m4 MacBook Air aldım pozitif teknoloji sitesinden. Aldıktan 1 hafta sonra falan ortaya çıkan kasadan çıt çıt sesler ve memnun etmeyen batarya sorununa dair gürgençler mail ofa gittim.(1 ay memlekette olduğum için cihazı götüremedim.) Onlar ise biz sadece onarırız, cihaz çok yeni aldığınız yere gönderin iade ya da en kötü değişim yaparsınız dendi. Ben bundan 2 hafta önce falan iade talebi ile cihazı pt'ye gönderdim. Gönderdikten 3 4 gün sonra cihazda kontroller yapıldı sıkıntı yok dendi. Ben de bu durum için apple'ı aradım beyefendi evet cihaz çok yeni böyle bir durumda genelde iade işlemleri yapılması gerekir dendi ve pozitif teknoloji şirketi ile 3 yıl önce servis bağlantılarını koparttığını açıkladı yani muhtemelen yetkisiz işlem yapıldı cihaza veya kafalarına göre bakıp gönderdiler. Pt'yi aradığımda bana bir sıkıntı olmadığını ancak servis kaydının Apple'da gözüktüğünü söyledi ben baktım göremedim apple da herhangi bir servis kaydı yok dedi ve bana yalan söylediler. Ayrıca cihazla ilgilenen teknisyen arkadaş sizi arasın dediler ama 2 hafta oldu ne arayan var ne soran. Bu arada cihazın kasasından gelen seslerin video kaydı da var. Şimdi ben bunları şikayet etsem heyete beni haklı bulurlar mı ayrıca şikayet için bir avukata falan gerekir mi yoksa hazır bir dilekçe örneği mi kullansam?