Neler Yeni

Türk Telekom taahhütünü yenilemedim internetim arızalar oluşmaya başladı ve kestiler.

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,336
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,919
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
TT net son dönemde müşterilerini düşünür olmuş mu? Bunca kişi şikayet ettiğine göre sanırım olmamış.
Evet olmuş.
Bakın TT Müdürlükler ile çalışır eğer o müdürlük iyiyse siz de bu arıza kaydı hizmetlerinden memnun kalırsınız.
Benim ve forumdaki birçok kişinin müdürlüğü düzgün çalışıyor. Ben normalde 100mbps paket ile 88Mbps alabilirdim ama özel profil tanımlamasıyla modemimin üst sınırı olan 95Mbps'i bile alabiliyorum.
Upload hızlarını arttırdılar. Güya Eylül-Ekim aylarındaydı bakın hala devam ediyor.
Geçenlerde hattım çok yükte durduğundan arıza kaydı açtım ertesi gün geldiler ve sorunumu çözdüler.
@oguzhnsrmn 'nin olsun daha forumdaki birçok kişinin sorununu çözmek için de uğraşıyorlar. Evet bakın geçmişte TTnet döneminde düzgün değildi ama şu anda durum hiç de kötü değil genele baktığımızda.
TT'den şikayetçi miyim evet şikayetçiyim biz evde dc mi işletiyoruz lan bu fatura ne böyle diyorum fazla para ödüyorum evet ama karşılığını ve ri yor.
Hele bu dönemde ya 2 günde bir evimin önünden saha ekibinin araçları geçiyor hep görüyorum adamları. Çalışıyorlar çoğu yerde ya daha geçende @Rennes sendin sanırım bi konu açtı TT Mahalleme fiber döşüyor diye yapmayın gözünüzü seveyim ya.

Eğer o müdürlük çalışmıyorsa gidin şikayette bulunun. Ağızlarına ağızlarına vurun.
 

SaygıZorDeğildir

80+ Silver
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
2,388
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,227
İsim
Göksel Sert
Evet olmuş.
Bakın TT Müdürlükler ile çalışır eğer o müdürlük iyiyse siz de bu arıza kaydı hizmetlerinden memnun kalırsınız.
Benim ve forumdaki birçok kişinin müdürlüğü düzgün çalışıyor. Ben normalde 100mbps paket ile 88Mbps alabilirdim ama özel profil tanımlamasıyla modemimin üst sınırı olan 95Mbps'i bile alabiliyorum.
Upload hızlarını arttırdılar. Güya Eylül-Ekim aylarındaydı bakın hala devam ediyor.
Geçenlerde hattım çok yükte durduğundan arıza kaydı açtım ertesi gün geldiler ve sorunumu çözdüler.
@oguzhnsrmn 'nin olsun daha forumdaki birçok kişinin sorununu çözmek için de uğraşıyorlar. Evet bakın geçmişte TTnet döneminde düzgün değildi ama şu anda durum hiç de kötü değil genele baktığımızda.
TT'den şikayetçi miyim evet şikayetçiyim biz evde dc mi işletiyoruz lan bu fatura ne böyle diyorum fazla para ödüyorum evet ama karşılığını ve ri yor.
Hele bu dönemde ya 2 günde bir evimin önünden saha ekibinin araçları geçiyor hep görüyorum adamları. Çalışıyorlar çoğu yerde ya daha geçende @Rennes sendin sanırım bi konu açtı TT Mahalleme fiber döşüyor diye yapmayın gözünüzü seveyim ya.

Eğer o müdürlük çalışmıyorsa gidin şikayette bulunun. Ağızlarına ağızlarına vurun.
Hem para verip hem de müdürlükle niye uğraşmaya gideyim (bölgeye göre farklılık gösteriyorsa da benim umrumda değil malesef, firma kendi düşünsün). Aynı altyapı Vodafone net kullanıyorum ve memnunum. Eğer firma düzeldiyse de haberim yok şahsen. Artık bu firmaya karşı ben hep şüpheyle yaklaşırım. Altyapı için uğraşan ekipler bölgeye göre farklılık gösteriyor olabilir, bu ayrı konu. Ancak Vodafone bağlattıktan sonra niye hiç sorun yaşamıyorum, altyapı aynı altyapı? Bu sizce de ilginç değil mi?
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,336
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,919
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games

Rennes

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,942
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,138
Konum
Rivya'lı ama Kaer Morhen
İsim
Umut Dağ
Evet olmuş.
Bakın TT Müdürlükler ile çalışır eğer o müdürlük iyiyse siz de bu arıza kaydı hizmetlerinden memnun kalırsınız.
Benim ve forumdaki birçok kişinin müdürlüğü düzgün çalışıyor. Ben normalde 100mbps paket ile 88Mbps alabilirdim ama özel profil tanımlamasıyla modemimin üst sınırı olan 95Mbps'i bile alabiliyorum.
Upload hızlarını arttırdılar. Güya Eylül-Ekim aylarındaydı bakın hala devam ediyor.
Geçenlerde hattım çok yükte durduğundan arıza kaydı açtım ertesi gün geldiler ve sorunumu çözdüler.
@oguzhnsrmn 'nin olsun daha forumdaki birçok kişinin sorununu çözmek için de uğraşıyorlar. Evet bakın geçmişte TTnet döneminde düzgün değildi ama şu anda durum hiç de kötü değil genele baktığımızda.
TT'den şikayetçi miyim evet şikayetçiyim biz evde dc mi işletiyoruz lan bu fatura ne böyle diyorum fazla para ödüyorum evet ama karşılığını ve ri yor.
Hele bu dönemde ya 2 günde bir evimin önünden saha ekibinin araçları geçiyor hep görüyorum adamları. Çalışıyorlar çoğu yerde ya daha geçende @Rennes sendin sanırım bi konu açtı TT Mahalleme fiber döşüyor diye yapmayın gözünüzü seveyim ya.

Eğer o müdürlük çalışmıyorsa gidin şikayette bulunun. Ağızlarına ağızlarına vurun.
TT eskiden çalışmayan bir firmayı ama son zaman da çalışmaları baya arttı 1-2 yıldır aktif olarak çalışıyorlar. Benim ilçem Türkiye'nin en kalabalık ilçesi ve burada her yerde bakır kablolu ADSL bağlantı vardı. Ama yaklaşık 10 ay önce VDSL altyapı döşendi ve şimdide "hızlı" bir şekilde fiber çalışmaları devam ediyor. Yani aslında TT iyi bir firma ama üstünde çok yük var. Haksızlık edilmemesi lazım. Üstelik sorun yaşayan kişilerin çoğusuda ADSL hat üzerinde internet hizmeti almakta. Bu yüzden sorun yaşamaları normal. Yeni altyapı söşenince sorun yaşamayacaklarına eminim.
 

SaygıZorDeğildir

80+ Silver
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
2,388
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,227
İsim
Göksel Sert
TT eskiden çalışmayan bir firmayı ama son zaman da çalışmaları baya arttı 1-2 yıldır aktif olarak çalışıyorlar. Benim ilçem Türkiye'nin en kalabalık ilçesi ve burada her yerde bakır kablolu ADSL bağlantı vardı. Ama yaklaşık 10 ay önce VDSL altyapı döşendi ve şimdide "hızlı" bir şekilde fiber çalışmaları devam ediyor. Yani aslında TT iyi bir firma ama üstünde çok yük var. Haksızlık edilmemesi lazım. Üstelik sorun yaşayan kişilerin çoğusuda ADSL hat üzerinde internet hizmeti almakta. Bu yüzden sorun yaşamaları normal. Yeni altyapı söşenince sorun yaşamayacaklarına eminim.
VDSL'ye geçen bölgeler gerçekten de şanslı, fiber varsa firma bile fark etmez. Bulunduğum yer merkeze çok uzak olduğu için burada uzun sürer altyapı işi, yakınımızdaki inşaat aşamasındaki liman bitmeden muhtemelen iyi bir altyapı seçeneğim olmayacak. Şimdilik ADSL tek seçenek burası için.

1,5 sene önce TT net süreç olarak 3 ay boyunca neredeyse yalvartacak noktaya beni getiriyorsa ve taahhüt bitmeden olmayan internet için de bir de cayma bedeli alıyorsa gerçekten de benim bulunduğum yerde ilgilenmiyorlar demek ki. Değiştilerse de haberim yok, bu saatten sonra olmaz da. Umarım değişmişlerdir. Vodafone ile gayet iyiyim 1 seneyi aşkın süredir.
 

Behram

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
509
Dahası  
Reaksiyon skoru
272
İsim
Abdurrahman
Saha görevlisi geldi arkadaş kutuda bizim kutuya kadar olan yerde arıza vardı kablo değişimi yaptı yukarı çıktık internet yok ip alınamıyor dedi merkezi aradı aynı noktada ikinci sıkıntı dedi öğleden sonra bakacaklarını söylediler yani benim evimde modemimde sıkıntı yok benim düşünceleri doğru çıkıyor sistemden güzel oynadılar iyi oynadılar...
 

Urthemiel

80+ Bronze
Katılım
1 Şubat 2021
Mesajlar
788
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
457
İsim
Alperen
Aynı Altyapı Aynı Bağlantı şekli değil. Altyapı aynı ama bağlantı şekli farklı. Daha ADSL İle VDSL'in farkını bilmeden konuşuyorsunuz
Hayır internetim gayette VDSL'di yine VDSL bunun net bir şekilde biliyorum modem arayüzü ve müşteri hizmetlerine bizzat sormuştum ve doğrulanmıştı. Eğer görünenden farklıysa yine çok övdüğünüz ''TT*lekom'' firmasının hatası sayılıyor.

Karaktersizlik?
Siz sadece iletişim kurmayı bilmiyorsunuz kusura bakmayın.
8 ay boyunca müşteri hizmetlerinden ve Eskişehir tepebaşı müdürlüğünden görüşmediğim kimse kalmadı. Bakın 8 ay diyorum müşteri hizmetleri bile olsa bunu ilgili birimlere yönetmekle yükümlü. Gelen bütün birimlerin yaptığı tek şey modem sıfırlayıp alt yapı kontrolü yapıp gitmek. 8 ay boyunca benden güzel bir miktar para alınıyor ve 8 ay (bak dile kolay) boyunca ben İnternet hizmetimden yararlanamıyorum. Parasını ödediğim ve hizmetini alamadığım bir şey için ben lafımı esirgemiyorum ve dediğim şeyin arkasında duruyorum. İletişim kurma konusunda genel anlamda yapıcı bir insanımdır fakat 8 ay (yine altını çiziyorum sizin için kısa bir miktar olabilir ama ben bu internet sıkıntısı yüzünden ciddi manada finallerime giremiyordum.) olunca insanın bir yerden sonra tepesi atabiliyor. Malum bana ''modemi sıfırlayın'' derken bile arkada ciddi manada A101'e gelen eşyanın muhabbetini yapıp beni ciddiye almıyorlarsa ben o insana karşı daha yıkıcı bir tavır sergilerim. Müşteri olan benim onlar değil onlar kendini bana göre ayarlamak zorunda. Bazı şeyleri eklememiş olmam yapmadığım anlamına gelmiyor. Sadece bir modem değişimi için ben 1.5 ay boyunca Eskişehir Tepebaşı müdürlüğüne her 2 günde bir git gel yapmak zorunda kaldım. 1,5 ayda Eskişehir gibi bir yere modem getirmeye aciz bir firmaya başka diyecek sözüm yok zaten.
TV+'ta da durum aynı. Adı üstünde Tivibu bir IPTV Ve siz ev internetiyle çalışandan aldığınızda sözleşmede bunu da imzalıyorsunuz. Diğer firmalarda çalışmamasının sebebi her müşteriye ayrı Tivibu IP'si verildiği için ve Tivibu IP'leri statik IP Olduğu için Tivibu IP Alamayacak ve yayını da aynı şekilde alamayacak.
Ek olarak sorunun devamınıda okursanız demek istediğimi anlarsınız. Kullanmayacağımı ama faturasını ödeyeceğimi belirttiğim halde İnternet paketimin cayma bedeline Tivibu'nunkinide inatla yansıtmaya çalışan bir firmadır kendisi. Lafımın hala arkasındayım TürkT*lekom rezalet bir firmadır kimsenin almasını önermiyorum. Zira şununda açıklamasını yapmak istiyorum; Ülkenin doğusundan batısına, kuzeyinden güneyine hemen hemen her bölgesinde belirli süre zarfında yaşamış biri olarak bu nakil işlemlerini bile 3 ay (bakın yine diyorum minimum 3 ay) süre zarfında zar zor gerçekleştirebilen bir firmadır kendisini. Adıyaman Merkez'de İnternet nakilim 4 ay sürmüştü, Iğdır 3.5 ay, Ordu 3 ay (Ordu Üniversite'sinin tam yanı), Eskişehir zaten 8 ay ona hiç bir şey diyemiyorum. Bunlar size abartı gelebilir, ''iletişim kurmayı bilmiyorsunuz'' da diyebilirsiniz fakat iş göründüğünün dışında olabiliyor. Siz bana burada istediğiniz kadar destanlar yazın şöyle yapmamışsınızdır böyle yapmamışsınızdır diye fakat çoğu şeyi gayette yaptım. Yapmaları, bağlamaları gereken bina kutusu üzerindeki kablolar için ''Elektrikçi çağırın'' diyip (bu bile bakın komedi. neden derseniz nakil işlemlerinde sizden belirli bir ücret alınıyor ve bağlantıları yapmanız için elektrikçiye gitmeniz gerekiyor. Eğer elektrikçi dürüst biriyse bu işe dokunmuyor, eğer dürüst biri değilse yine yapar ama nakil işlemi için ücret ödemiş olsanız bile 80 90 TL elektrikçiye para vermeniz gerekiyor.) elektrikçiye gittiğimizde ''biz o kutulara dokunamıyoruz Telekom dışında başka birinin açmasının cezası var'' cevabı alıyoruz. Akıl verirken bile işlerinden bir haber kalitesiz eleman topluluğundan başka bir şey değil gözümde. Mobil hat olarak kendilerinden kurtuldum darısı internet ve Tivibu başına. Tekrar diyorum TT*lekom rezalet bir firmadır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,350
Mesajlar
9,186,490
Üyeler
161,270
Son üye
cyberguvenlik
Top Bottom