Amazon sitesine gir. - Hesabıma gir. - Bize ulaşın'a tıkla. - Hangi ürün hakkında yardım istiyorsan onu seç. - İade veya değişimi seç. - Diğer'e tıkla. - Daha fazla yardıma ihtiyacım var'a tıkla. - Sohbet başlat'a tıkla. - Sizden aldığım ürünün iadesini DHL kargo ile yaptım ancak açıklamalarda GameGaraj Yurtiçi kargo ile iade yapılmasını istediği yazıyı okudum de. Doğru kargo ile mi gönderdim yoksa GameGaraj'ın istediği gibi Yurtiçi kargo ile mi iade yapmalıydım de. Varsa başka bir sorun onları da sor.
Bana göre hiç bir sorun yok. Amazon'dan aldıysan ürünü Amazon'un iade politikasından ilerlersin. Ama gece 3'te konu açacak kadar aklınızı meşgul ediyorsa bu dediğim yöntemle iletişime geçebilirsiniz.
Benim takıldığım bir diğer nokta Windows kurulu bir şekilde iade edip etmediğiniz? Çünkü bildiğim kadarıyla amazon bu tarz iadelerde sorun çıkartmıyor ama GameGaraj Windows yüklemişsin, iade almam der mi bilmiyorum. Siz müşteri hizmetleri ile konuşursanız bence bundan bahsetmeyin.