❌İndirim Bitti! Gigabyte C500 Panoramic Atx Kasa 4000tl

Hocam bende akvaryum kasa almayı düşünüyordum yorumunuzu merak ediyorum geçen indirimden alıcaktım bunu vazgeçtim.
indirimli fiyattı iyiydi aslında, ben de önerebilirim istersen hocam
 
indirimli fiyattı iyiydi aslında, ben de önerebilirim istersen hocam
Hocam biliyorsunuz şu sıralar büyük indirimler oluyor ve olacak DA'nın videoda bahsettiği gibi ondan çok acele etmek istemedim 2000Tl civarına güzel bir kasa indirime girerse alacağım çokta acil bir ürün olmadığı için bekliyorum.
 
Hocam bende akvaryum kasa almayı düşünüyordum yorumunuzu merak ediyorum geçen indirimden alıcaktım bunu vazgeçtim.
valla ürün geleli 2 gün oldu fakat daha kurulum yapmadım kenarda duruyor öyle kolisinden bile çıkarmadım işlerim çok yoğun olduğu için uğraşamadım ama pazar günümü ona ayırdım ve kurulumu yaptıktan sonra bilgi vereceğim
 
Stokta 11 tane gözüküyor almak isteyen varsa elini hızlandırsın
 
Almak isteyen almasın beklesin biraz daha 1 hafta olmadı 2500 TL'ye düşeli şimdi 4000 TL vermek çok saçma bekleyin biraz illaki düşecektir.
 
Geri
Top