Airpods Pro 3 Almalı Mıyım ?

canokyay

80+
Katılım
18 Ocak 2026
Mesajlar
126
Reaksiyon skoru
21
Şu an Airpods 4. Nesil kullanıyorum Airpods Pro 3 Almayı Düşünüyorum.

Ama aslında silikonlu kulaklıkların o kulağı tıkayan hissini sevmiyorum uzun süredir Airpods 2, Airpods 4 gibi silikonsuz kulaklıklar kullanıyorum.

Ama Apple yaptıysa iyidir diye de düşünmüyor değilim, kullanılan silikonun kalitesi ve yumuşaklığı da iyidir, kulaklık da kullanım olarak iyidir diye düşünüyorum.

Sizce ne yapmalıyım Airpods Pro 3’e geçmeki miyim ?

Kullananlar rahatlık açısından yorumlarsa sevinirim.

Birde şu anki kulaklığımda kapağı kapattığımda sanki içi boş teneke gibi ses çıkıyor tok bir ses çıkmıyor biri yeni modellerin hepsinde öyle olduğunu söyledi Pro 3 de bu durum nasıl ?
 
Şu an Airpods 4. Nesil kullanıyorum Airpods Pro 3 Almayı Düşünüyorum.

Ama aslında silikonlu kulaklıkların o kulağı tıkayan hissini sevmiyorum uzun süredir Airpods 2, Airpods 4 gibi silikonsuz kulaklıklar kullanıyorum.

Ama Apple yaptıysa iyidir diye de düşünmüyor değilim, kullanılan silikonun kalitesi ve yumuşaklığı da iyidir, kulaklık da kullanım olarak iyidir diye düşünüyorum.

Sizce ne yapmalıyım Airpods Pro 3’e geçmeki miyim ?

Kullananlar rahatlık açısından yorumlarsa sevinirim.

Birde şu anki kulaklığımda kapağı kapattığımda sanki içi boş teneke gibi ses çıkıyor tok bir ses çıkmıyor biri yeni modellerin hepsinde öyle olduğunu söyledi Pro 3 de bu durum nasıl ?
bence geçmek size kalmış o ekstra özellikler işinize yararsa kulaktan nabız ölçme vs lazımsa al yoksa bende 4 ü kullanıyorum çokta geçesim yok şuanlık
 
bence geçmek size kalmış o ekstra özellikler işinize yararsa kulaktan nabız ölçme vs lazımsa al yoksa bende 4 ü kullanıyorum çokta geçesim yok şuanlık
Aslında ben de memnunum ama üretim hatası mı bilmiyorum aldığım günden beri kapağının sanki içi boş gibi, kapatırken içi boş teneke gibi ses çıkıyor.

Kime gösterdiysem bir tuhaflık olduğunu anladı.

Önceki kullandığım 2. Nesil’de tok kaliteli bir ses çıkıyordu.

MediaMarkt’dan almış olmasam Çakma ürün mü acaba diye düşünücem ama aldığım yer de güvenilir.

Garantiye versem hem içindeki kulaklıkları da vermem gerekecek bir süre kulaklıksız kalıcam, hem de durumu nasıl anlatıcam kapağının sesi farklı deyince değişirler mi bilmiyorum.
 
Aslında ben de memnunum ama üretim hatası mı bilmiyorum aldığım günden beri kapağının sanki içi boş gibi, kapatırken içi boş teneke gibi ses çıkıyor.

Kime gösterdiysem bir tuhaflık olduğunu anladı.

Önceki kullandığım 2. Nesil’de tok kaliteli bir ses çıkıyordu.

MediaMarkt’dan almış olmasam Çakma ürün mü acaba diye düşünücem ama aldığım yer de güvenilir.

Garantiye versem hem içindeki kulaklıkları da vermem gerekecek bir süre kulaklıksız kalıcam, hem de durumu nasıl anlatıcam kapağının sesi farklı deyince değişirler mi bilmiyorum.
o ses bendede var
 
Şu an Airpods 4. Nesil kullanıyorum Airpods Pro 3 Almayı Düşünüyorum.

Ama aslında silikonlu kulaklıkların o kulağı tıkayan hissini sevmiyorum uzun süredir Airpods 2, Airpods 4 gibi silikonsuz kulaklıklar kullanıyorum.

Ama Apple yaptıysa iyidir diye de düşünmüyor değilim, kullanılan silikonun kalitesi ve yumuşaklığı da iyidir, kulaklık da kullanım olarak iyidir diye düşünüyorum.

Sizce ne yapmalıyım Airpods Pro 3’e geçmeki miyim ?

Kullananlar rahatlık açısından yorumlarsa sevinirim.

Birde şu anki kulaklığımda kapağı kapattığımda sanki içi boş teneke gibi ses çıkıyor tok bir ses çıkmıyor biri yeni modellerin hepsinde öyle olduğunu söyledi Pro 3 de bu durum nasıl ?
Airpods pro 2 kullanıyorum. Zamanında içim kan ağlaya ağlaya almıştım çok pahalıydı hakkaten. Ama yaklaşık 3 sene falan oldu hala şarjı çok iyi gidiyo ses kalitesi gayet güzel. Silikonlu kulaklıklara gelince çok uzun kullanımlarda kulağı rahatsız ediyor hocam marka farketmeksizin. Eğer 1 2 saatten fazla takacaksanız silikonlu almayın. Ben genelde spordayken otobüsteyken falan kullandığım için rahatsız etmiyor pek.
 
Bende aynı sizin gibi düşünüyordum ve başta airpods 4 aldım sonra arkadaşımdan pro 3 denedim. Kulağa vakum yapan o ucuz silikonlu kulaklıklarla alakası bile yok hiç rahatsız olmadım. Üstüne airpods 4 anc açınca yaptığı vakum ve bulanık hissi pro 3 de daha az hissediyorsunuz. Ses kalitesi olarak zaten silikonlu olduğu için daha iyi. Geçerseniz rahatsızlık duyacağınızı sanmıyorum.

Airpods 4'ün kutu menteşesi kalitesiz o konuda haklısınız.
 
o ses bendede var
Bi kişi daha aynısını söyledi ama bendekinin baya içi boş gibi youtube da yabancı videolardan kapak kapanma sesi kısımlarını izledim ses benimki ile aynı değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende aynı sizin gibi düşünüyordum ve başta airpods 4 aldım sonra arkadaşımdan pro 3 denedim. Kulağa vakum yapan o ucuz silikonlu kulaklıklarla alakası bile yok hiç rahatsız olmadım. Üstüne airpods 4 anc açınca yaptığı vakum ve bulanık hissi pro 3 de daha az hissediyorsunuz. Ses kalitesi olarak zaten silikonlu olduğu için daha iyi. Geçerseniz rahatsızlık duyacağınızı sanmıyorum.

Airpods 4'ün kutu menteşesi kalitesiz o konuda haklısınız.
Aslında hep Airpods kullandığım için değişiklik olsun diye Marshall ın veya JBL in üzerinde ekran olan modellerine felan baktım onlardan birini mi alsam diye düşündüm ama Airpods’lar da Apple cihazlar ile çok uyumlu çalışıyor bir kere bile sorun yaşamadım diğer modeller o kadar stabil çalışmıyor.
 
Hocam o kulağı vakumlama hissi bu tür kulaklıklarda olmuyor bende buds 3 pro kullanıyorum stajda iken vs. Film izlerken 4 5 saat takıyorum gram vakumlama acıtma hissi olmuyor keza airpods pro 3ü de arkadaşımdan denedim o da aynı şekilde
 
Geri
Top