❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

272up de 36 seviyesine düşüyor ve HDR1000 bozuk değil onda. Fabrika ayarları da daha iyi, yani buna 34 fena değil ama bir iki daha düşmesi lazım bence
 
yurtdışında 700 dolar civarına satılıyor 9 taksit için iyi fiyat çektim bakalım denemek istiyorum.
 
272up de 36 seviyesine düşüyor ve HDR1000 bozuk değil onda. Fabrika ayarları da daha iyi, yani buna 34 fena değil ama bir iki daha düşmesi lazım bence
Hypernits var bunda yazılım güncellemesi ile geldi
 
Şu an 27 inch 1080p kullanıyorum, yeni pc topladıktan sonra 4k oled almayı düşünüyorum. 32 inch daha mı iyi olur yoksa 27 de alıştığım boyutta kalsam daha mı iyi.
 
Şu an 27 inch 1080p kullanıyorum, yeni pc topladıktan sonra 4k oled almayı düşünüyorum. 32 inch daha mı iyi olur yoksa 27 de alıştığım boyutta kalsam daha mı iyi.
27 ppi daha yüksek 32 beğenmeyebilirsin
 
27 ppi daha yüksek 32 beğenmeyebilirsin
Ben de öyle düşünmüştüm; 32 için zaten odam ufak ekrana yakın kalmak zorundayım ve ağırlıklo olarak hikayeli oyun oynasam da arada fps shooter da oynuyorum ; en ideal boyut 27 inch sanırım , 27 ile 32 nin ortası 29.5 gibi bişi olaydı iyiydi 😮‍💨
 
Ben de öyle düşünmüştüm; 32 için zaten odam ufak ekrana yakın kalmak zorundayım ve ağırlıklo olarak hikayeli oyun oynasam da arada fps shooter da oynuyorum ; en ideal boyut 27 inch sanırım , 27 ile 32 nin ortası 29.5 gibi bişi olaydı iyiydi 😮‍💨
27nin yeni kaplamalı hali yok şu an, bunların kaplaması yüzünden aydınlık ortamda siyahlar mora dönüyor
 
Gayet iyidir.

Gigabyte çözdü monitör işini. Hem yazılımları düzgün hem malzeme kaliteleri güzel.
Tandem panel vs. bişeyler diyorlar almışken de çok iyi olmasa da orta üst bişey almak istiyorum. Bu güncel oled lere göre nasıldır acaba

Ben 17ye aldım bunu gaming gecesinde 23500e düştü
İyi rakama almışsın. Bana da amazondan hediye kartı geldi onu değerlendirmeye çalışıyorum :D
 
Bonus kampanyası varmış e-ticaret alışverişlerinde.
1.000 ₺ bonus verdi. + 125 ₺ amazon hediye kartım varmış.

Toplamda 9 taksitle 32.874 ₺ 'ye almış oldum monitörü :)

Ben bu alışverişle OLED monitör alma savaşından kendimce galip çıktım arkadaşlar.
Gelince detaylı incelememi yapar, monitörü merak edenler ya da almayı düşünenler içinde konu açar yazarım :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,452
Mesajlar
11,077,420
Üyeler
198,138
Son üye
Milesklt
Geri
Top