🔥İndirim 🔥Gigabyte RTX 5070 Eagle 32.990,00tl 🔥

Arkadaş bitmediniz gittiniz siz ya. Bir karttan o sesi duydunuz diye nedir bu hepsine yaptığınız genelleme. Kullanıyorum ve öyle bir şey yok.
42db sesi duyamıyorsan kulakları kontrol ettir. 3 fanlılarda bu ses genelde 28db oluyor aradaki farkı anlayacak iqnun olduğunu düşünüyorum.
 
Bu kart asus msi gibi markaların aynı kartlarına göre nasıldır ?
 
42db sesi duyamıyorsan kulakları kontrol ettir. 3 fanlılarda bu ses genelde 28db oluyor aradaki farkı anlayacak iqnun olduğunu düşünüyorum.
42 desibel ses çıkmıyor ki kasamdan. Kasanın kapağını açtığımda bile Furmark tam yükte ekran kartının fanlarının sesini duymuyorum. Hadi beni geç profesyonel testler var onları incelersen görürsün sessiz olduğunu.

 
Geri
Top