🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

Merakımdan soruyorum;
9070 in limitlerini zorlayınca 9070 XT ye yaklaşıyorsa aynı yaklaşım ile 9070 XT neye yaklaşıyor ?
5070ti ve 9070xt ekran kartları ile 5080 arasında bir uzay boşluğu olduğu için ona en mantıklı yakıştırma bence 9070xtx diye sallaya bilirim sanırım 😂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

330watt harcıyor zaten mangal kömürü yaparsın aynı yaklaşımla
Bak bu da doğru
 
peki düz rx 9070'de indirim var mı amazonda ? göremedim de ben
Bende görmedim 29k ya vardı sanırım bir tane ama 25k ya falan vatan sattıktan sonra hiç insanı cezbedemiyor
 
330watt harcıyor zaten mangal kömürü yaparsın aynı yaklaşımla
Ben bişeye yaklaşmıyorum da soruyorum sadece.
Eğer silikon şansın varsa zaten güzel bir UV ile 250 Watt lara düşürüp hem Vram frekansını hem de Gpu frekansında iyi bir noktaya gelebilirsin.
Merak ediyorum 9070 XT ye UV yapan arkadaşlar şu anki değerleri nedir?
 
beyler selam bu modelin soğutması iyi midir yoksa 3 bin tl fark ile pulse modelini mi tercih ediyim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,567
Mesajlar
11,078,440
Üyeler
198,150
Son üye
Swıft6283
Geri
Top