12. Sınıfta Sorumluluk Sınavı

yufus.xyz

80+
Katılım
22 Haziran 2026
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
1
merhaba arkadaşlar ben 11. sınıfta kimya ve fizikten kaldım 12.sınıfta gireceğim hocalar sınavda kolaylık sağlıyormu çünkü nasıl olacağını falan bilmiyorum bu zamana kadar hiç kalmadım az önce öğrendim ki bunu geçemezsem mezun olamıyor musum yardımcı olursanız sevinirim
 
eğer meslek lisesiysen bazen yardımcı olabiliyorlar bende 9. sınıfta kalmıstım anadoluda 10. sınıfta meslege gecince 11 de sınava girdigimde edebiyat hocası gecicek kadar yarrdımcı olmustu hocalarla olan samimimyetine ve insafına kalmış oluyorsun biraz :D
 
merhaba arkadaşlar ben 11. sınıfta kimya ve fizikten kaldım 12.sınıfta gireceğim hocalar sınavda kolaylık sağlıyormu çünkü nasıl olacağını falan bilmiyorum bu zamana kadar hiç kalmadım az önce öğrendim ki bunu geçemezsem mezun olamıyor musum yardımcı olursanız sevinirim
Bizde edebiyati geçen her türlü geçiyordu başka sınavlara bakilmadan 12ykende soruları veriyorlardı
 
merhaba arkadaşlar ben 11. sınıfta kimya ve fizikten kaldım 12.sınıfta gireceğim hocalar sınavda kolaylık sağlıyormu çünkü nasıl olacağını falan bilmiyorum bu zamana kadar hiç kalmadım az önce öğrendim ki bunu geçemezsem mezun olamıyor musum yardımcı olursanız sevinirim
Hocadan hocaya değişiyor bence.bende lise son 12. Sınıfım 2 tane sorumluluk sınavım vardı ilkinde 30 kişi falan vardık hocalar hiç yardım etmedi sadece sınavdan birkaç gün önce yanlarına gidip ne çıkar diye sordum çıkacakaları söylediler.ikincisinde ALLAH RAZI OLSUN hocadan 6,7 kişiydik bu yüzden mi bilmiyorum hoca cevapları bilgisayara yansıttı geçirdi tekrardan ALLAH RAZI OLSUN hocadan.ikiside bilgisayar dersiydi ve hocalar pek disiplin uygulamıyor (bilerek sanırım) kopya çeken rahat çeker.
 
eğer meslek lisesiysen bazen yardımcı olabiliyorlar bende 9. sınıfta kalmıstım anadoluda 10. sınıfta meslege gecince 11 de sınava girdigimde edebiyat hocası gecicek kadar yarrdımcı olmustu hocalarla olan samimimyetine ve insafına kalmış oluyorsun biraz :D
anadolu’da okuyorumda hocalarla hem samimiyiz hem kavgalıyız gibi garip bi bağımız var 😅
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bizde edebiyati geçen her türlü geçiyordu başka sınavlara bakilmadan 12ykende soruları veriyorlardı
insalah verirler 12de okulu bitirip tekrar sırf şu sorumluluklar yüzünden tekrar okumak istemem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocadan hocaya değişiyor bence.bende lise son 12. Sınıfım 2 tane sorumluluk sınavım vardı ilkinde 30 kişi falan vardık hocalar hiç yardım etmedi sadece sınavdan birkaç gün önce yanlarına gidip ne çıkar diye sordum çıkacakaları söylediler.ikincisinde ALLAH RAZI OLSUN hocadan 6,7 kişiydik bu yüzden mi bilmiyorum hoca cevapları bilgisayara yansıttı geçirdi tekrardan ALLAH RAZI OLSUN hocadan.ikiside bilgisayar dersiydi ve hocalar pek disiplin uygulamıyor (bilerek sanırım) kopya çeken rahat çeker.
çekerim öyleyse o zaman 😄
 
anadolu’da okuyorumda hocalarla hem samimiyiz hem kavgalıyız gibi garip bi bağımız var 😅
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


insalah verirler 12de okulu bitirip tekrar sırf şu sorumluluklar yüzünden tekrar okumak istemem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


çekerim öyleyse o zaman 😄
sizin okulda nasıldır bilmiyorum ama bizde genelde veriyorlar soruları
 
Olurlar mezun olacaksın sen çok kolay sorarlar olmadı 25 30 alsan her yere puan verip 50 yaparlar minimum geçersin zaten bak herkese hep 50 ile geçiyor sorumluluğu. Bu arada sorumluluk 1 dersten kalınca olmuyor, bu garanti bildiğimiz bir şey. 3 dersten kalınca da oluyor buda garanti. Ama kendi müdür yardımcım ve arkadaşlarımdan eğer 2 dersten kalırsanız ikisinden birisi baraj ders değil ise sorumlu geçmezsiniz dedi doğruluk payı nedir bilmem.
 
sizin okulda nasıldır bilmiyorum ama bizde genelde veriyorlar soruları
hadi insalah verirler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Olurlar mezun olacaksın sen çok kolay sorarlar olmadı 25 30 alsan her yere puan verip 50 yaparlar minimum geçersin zaten bak herkese hep 50 ile geçiyor sorumluluğu. Bu arada sorumluluk 1 dersten kalınca olmuyor, bu garanti bildiğimiz bir şey. 3 dersten kalınca da oluyor buda garanti. Ama kendi müdür yardımcım ve arkadaşlarımdan eğer 2 dersten kalırsanız ikisinden birisi baraj ders değil ise sorumlu geçmezsiniz dedi doğruluk payı nedir bilmem.
ya kimyadan 40 ile fizikten 45 ile kaldım zaten başka bir arkadaşım söktede geçirme ihtimalinin olduğunu söyledi ama doğruluk payini nedir bilmiyorum
 
Geri
Top