🔥İndirim Gigabyte RX 9070 XT Gamıng Oc Ice 37.999,00tl 🔥

Sabah sabah indirim umuduyla foruma daldım 9070xt gördüğüm gibi daldım fiyat 37 görünce geri uyuyasım geldi
 

çok fazla stoğu bulunmayan bir kart indirimden ziyade piyasada çok yok eğer beyaz sistem dizecek varsa değerlendirilebilir sapphire ile hemen hemen aynı kart
Bunun yerine Pure yada Steel Legend tercih ederim benzer fiyata olduğu sürece
 
arkadaş eliniz kolunuz var yazmışım vatanda akşam oldugunu googleye yazıp girebilirsin. Teknolojiyi kullanalım
 
bunun siyahi yaklaşık iki hafta evvel 32'ye indi. Sonra tekrar yükselttiler. Bu arada Pulse çok güzel kart, kullanan biri olarak 32500'e tekrar düştüğünde almanızı tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
taichi oc nasıl 34 bin tl ye geliyor? ben 40 bin tl ye aldım geçen hafta. vatan indirim yapıyor geceleri. akakçeye göre geçmişinde en düşük ağustos 2025 de 35 bin tlyi görmüş.
 
Geri
Top