Arda Fisher
80+ Silver
- Katılım
- 2 Ocak 2024
- Mesajlar
- 2,020
- Reaksiyon skoru
- 649
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Hocam ses beni bozmuyor sistemim zaten sesli benim için önemli olan soğutma ve ekran kalitesiAsetek'in pompaları sesli. Tryx'de çok fazla pompa sesi, titreme yaşayan var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Hocam 5 Temmuza kadar vaktim var 5 temmuzda alacağım dediğiniz soğutucu ne zaman satışa çıkar acaba birde wraithten henüz bir sorunum olmadı evet garanti işleri sıkıntı ama şansımı deneyeceğim bakalım en iyisini bulmaya çalışıyorumnoctua yeni soğutucu çıkacak beklerseniz bütçeniz iyiymiş ona karşılık iyi olabilir. wraithesports iade süreci çok çok sıkıntılı bir site diye biliyorum. Bu forumda defalarca konusu açıldı