Yardım Hangi Sıvı Soğutmayı Almalıyım?

Asetek'in pompaları sesli. Tryx'de çok fazla pompa sesi, titreme yaşayan var.
Hocam ses beni bozmuyor sistemim zaten sesli benim için önemli olan soğutma ve ekran kalitesi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

noctua yeni soğutucu çıkacak beklerseniz bütçeniz iyiymiş ona karşılık iyi olabilir. wraithesports iade süreci çok çok sıkıntılı bir site diye biliyorum. Bu forumda defalarca konusu açıldı
Hocam 5 Temmuza kadar vaktim var 5 temmuzda alacağım dediğiniz soğutucu ne zaman satışa çıkar acaba birde wraithten henüz bir sorunum olmadı evet garanti işleri sıkıntı ama şansımı deneyeceğim bakalım en iyisini bulmaya çalışıyorum
 
Hocam ses beni bozmuyor sistemim zaten sesli benim için önemli olan soğutma ve ekran kalitesi
Ekran kalitesi dehşet değişen bir şey değil zaten. Sonuçta saatlerce monitör gibi bakmıyorsunuz. Bana kalırsada gereksiz. Ben 1 yıldır sadece saati göstersin diye saat göstergesinde kullanıyorum.

Olmazsa dedikleri gibi Noctua'nın yeni modeli beklenebilir. Daha iyi performansı daha sessiz bir şekilde veriyor ama elbette ekran yok.
 
Oooo hocam sistem ful anime ise erkek adamı mavi bozar bize pembiş pembiş lazım boruları boyama şansımız yok mu custom soğutmamız olur :D
Hocam erkek adam pembe kullanır ama sistem full siyah o yüzden çok sarmaz maviya
 
Ekran kalitesi dehşet değişen bir şey değil zaten. Bana kalırsada gereksiz. Ben 1 yıldır sadece saati göstersin diye saat göstergesinde kullanıyorum.

Olmazsa dedikleri gibi Noctua'nın yeni modeli beklenebilir. Daha iyi performansı daha sessiz bir şekilde veriyor ama elbette ekran yok.
Hocam noctuanın son çıkan fanlarının 120mm siyah modelleri noctua nf-a12x25 G2 satılmıyormu ülkede ne inventusta ne jumbumda göremedim.
 
Ekran kalitesi dehşet değişen bir şey değil zaten. Bana kalırsada gereksiz. Ben 1 yıldır sadece saati göstersin diye saat göstergesinde kullanıyorum.

Olmazsa dedikleri gibi Noctua'nın yeni modeli beklenebilir. Daha iyi performansı daha sessiz bir şekilde veriyor ama elbette ekran yok.
Haa hocam ekran yoksa beni bozar ekrana önem veriyorum kozmetik önemli benim için Thermal ile tyrx arasinda cok kaldim
 
Hocam noctuanın son çıkan fanlarının 120mm siyah modelleri noctua nf-a12x25 G2 satılmıyormu ülkede ne inventusta ne jumbumda göremedim.
Ben görmedim. Zaten nispeten yeni çıktı daha. Birkaç ay sonra getirirler.
 
Geri
Top