120.000 TL Bütçe ile Kasa+Monitör Önerisi

Değil tabii ki kral senin topladığın sistem oyun odaklı fiyat performansı iyi

Ama forumda adamlara öneriyorsun ama adamların arayışı biri iş odaklı ai odaklı sistem biri yayın odaklı tabikide mantıklı deil özellikle cl36 ramda patladım gecikme süresi köt
5080 ve r7 7800x3dli sistem. Biri oyun oynamak istiyor lol, cs falan. Diğeri de is. Niye is görmesin? Hadi rx9070xt falan onersem neyse.
 
5080 ve r7 7800x3dli sistem. Biri oyun oynamak istiyor lol, cs falan. Diğeri de is. Niye is görmesin? Hadi rx9070xt falan onersem neyse.
Baba her şey işlemci ve erkan kartı deil onu demek istiyorum adam yayın yapıcam diyor tek slot cl36 ve anakartı ve ssd si kötü olan şeyler öneriyorsun

Kasa psu yu geçiyorum bile

İş içinde rtx 5080 fazla olur onun için ekstra 23k vermeye gerek yok ve ryzen 7800x3d iş için kötü yine tek kanal ram de aynı şekilde ve biraz okursan adam birazda geleceğe dönük bir sistem toplamak istiyo ve attığın sistem kesinlikle o sistem deil b850m-k öneriyorsun yayıncı adam 2 nci ssd yi takmak istese rtx 5080 yarısının performansı zaten kısılacak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5080 ve r7 7800x3dli sistem. Biri oyun oynamak istiyor lol, cs falan. Diğeri de is. Niye is görmesin? Hadi rx9070xt falan onersem neyse.
Bak öğrenci olur 15 yaşlarında karne hediyesi filan babası alır bidaha sistem almicaktır alsın bunu miss gibi istediği oyunu oynar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gemini oled alma diyo tüm gün lol oynayacaksan. Fast IPS al diyor. Önerini bekliyorum Kasa+monitör
Bide baboli konumuzda dönelim gemini doğru söylemiş lol falan takılıcam diyosan fast ıps al ama hikayeli oyunlarda akıcam yayın yapıcam diyosan oled al sende zevk alırsın

Bide sen şunu söyle monitöre kaç tl bütçe ayıracaksın sisteme ne kadar
 
Baba her şey işlemci ve anakart deil onu demek istiyorum adam yayın yapıcam diyor tek slot cl36 ve anakartı ve ssd si kötü olan şeyler öneriyorsun

Kasa psu yu geçiyorum bile

İş içinde rtx 5080 fazla olur onun için ekstra 23k vermeye gerek yok ve ryzen 7800x3d iş için kötü yine tek kanal ram de aynı şekilde ve biraz okursan adam birazda geleceğe dönük bir sistem toplamak istiyo ve attığın sistem kesinlikle o sistem deil b850m-k öneriyorsun yayıncı adam 2 nci ssd yi takmak istese rtx 5080 yarısının performansı zaten kısılacak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bak öğrenci olur 15 yaşlarında karne hediyesi filan babası alır bidaha sistem almicaktır alsın bunu miss gibi istediği oyunu oynar
Yav ram dedigin en küçük ayrıntı 2.el 16gb ram 8000 bu butceden sonra ne farkeder 8000. Geleceğe dönük dediğinde adam 5070 isteyip oyle gelece dönüp diyo, 5070in 5080 arasinda 3 yil var zaten. 5070 alan adam 3 yil sonra gelece dönük 6090 alacak degilya
 
Yav ram dedigin en küçük ayrıntı 2.el 16gb ram 8000 bu butceden sonra ne farkeder 8000. Geleceğe dönük dediğinde adam 5070 isteyip oyle gelece dönüp diyo, 5070in 5080 arasinda 3 yil var zaten. 5070 alan adam 3 yil sonra gelece dönük 6090 alacak degilya
Kral adamın o 16 gb vram e 23k para ödemesine gerek yok diyorum anlamak istemiyosun galiba

Tek kanal ramde stutter ın bir başlangıçıdır adam 300fps alsana 90 60 fps gibi akıcı bir oyun oynayamaz O yüzden dual chanel iş ve yayın için her zaman daha iyidir ve geleceğe dönük derken erkan kartını hangi anakarta takarsan tak ekran kartının performanısı zaten alacaksın ben ssd ram işlemciden bahsediyorum b850m-k anakrtın 9800x3d işlemciyi nasıl kaldırabileceğini düşünüyorsun mesela ilerki zamanlarda yada 9 9950x3d alacak adam en ağır iş yüklerini yapıcak nereden bilebilirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yav ram dedigin en küçük ayrıntı 2.el 16gb ram 8000 bu butceden sonra ne farkeder 8000. Geleceğe dönük dediğinde adam 5070 isteyip oyle gelece dönüp diyo, 5070in 5080 arasinda 3 yil var zaten. 5070 alan adam 3 yil sonra gelece dönük 6090 alacak degilya
Ve dual chanell ın amd expoda çok çok daha iyi olup %15-25 arasında daha iyi performans verdiğide bir gerçek kardeşim
 
@Chuno LoL oynayacağım ve LoL yayınları yapacağım. %90 böyle olacak. Ama %10 ihtimal diğer lüks oyunları da sorunsuz-sessiz oynatsın istiyorum. Bana en iyisini önermek için bu kadar detay sorduğun için teşekkür ederim de öner artık bekliyorum. :D
 
@Chuno LoL oynayacağım ve LoL yayınları yapacağım. %90 böyle olacak. Ama %10 ihtimal diğer lüks oyunları da sorunsuz-sessiz oynatsın istiyorum. Bana en iyisini önermek için bu kadar detay sorduğun için teşekkür ederim de öner artık bekliyorum. :D
Baba forum kuralları sana bişey diyemiyorum ama 100k sistem toplayıp lol yayını yapmakta.....









Bu sistem 112k civarı tutuyor Ayrıca ramlardan 2x16 yap 2 tane ram alacaksın unutma
 
Baba forum kuralları sana bişey diyemiyorum ama 100k sistem toplayıp lol yayını yapmakta.....









Bu sistem 112k civarı tutuyor Ayrıca ramlardan 2x16 yap 2 tane ram alacaksın unutma
Başkan bu iş yaş ya, satıcılar güven vermiyor. Birinde mutlaka sıkıntı çıkacak ve zamanım mahvolacakmış gibi hissediyorum. Hazır sistem önerin olur mu?
 
@Chuno LoL oynayacağım ve LoL yayınları yapacağım. %90 böyle olacak. Ama %10 ihtimal diğer lüks oyunları da sorunsuz-sessiz oynatsın istiyorum. Bana en iyisini önermek için bu kadar detay sorduğun için teşekkür ederim de öner artık bekliyorum. :D
Hocam monitör olarak ise


Bide monitörü kendinize çekmek istersini filan monitör standı bunu alın


Tam hesaplayamadım ama heralde 118-122k civarına bir sistem oldu bu sistem yayın için onda onluk monitörde oynayacağın oyun için onda onluk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Başkan bu iş yaş ya, satıcılar güven vermiyor. Birinde mutlaka sıkıntı çıkacak ve zamanım mahvolacakmış gibi hissediyorum. Hazır sistem önerin olur mu?
Kanka hepsi güvenilir satıcılar hepsinden alışveriş yaptım emin ol ama trendyol konusunda gelirsek ona bir şey diyemem..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Başkan bu iş yaş ya, satıcılar güven vermiyor. Birinde mutlaka sıkıntı çıkacak ve zamanım mahvolacakmış gibi hissediyorum. Hazır sistem önerin olur mu?
Eğer trendyola hiç güvenmem dersen n11 den al işlemciyi ben veriyorum garantiyi direk güvenilir satıcılar özellikle sinerji pc n11 ve amazon çok iyi

 
Pc alacaksan donanımarşive konu aç 123817317318 kişi yardımcı olur dediler 2 kişi hariç yardımcı olan yok... Bizim şans... Daha farklı önerilerin gelmesi için konu güncel.
 
Pc alacaksan donanımarşive konu aç 123817317318 kişi yardımcı olur dediler 2 kişi hariç yardımcı olan yok... Bizim şans... Daha farklı önerilerin gelmesi için konu güncel.
Hocam çünkü isteklerin biraz fazla. Sese tahammül edemiyorsan çok para harcamak gerekiyor. Sese hiç tahammülü olmayan adam noctua fan alır sessiz bir ekran kartı sessiz bir psu alır ki bunların hepsi para.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Normalde yayın da yapacağını hesaba katarsak 9700X-5070Ti lı bir sistem çıkar diye düşünüyorum ama aşırı sessiz bir sistem istiyosan 5070e düşmen gerekecek senin için bu mantıklıysa ben sana 0 ses bir sistem toplarım.
 
Son düzenleme:
Geri
Top