[Yardım] Banka Bana 500.000 TL Kagıt Gönderdi

Maşallah konu hukuk fakültesi dersliğine, baro odasına dönüş herkes avukat olmuş. Bence burada konu açmak yerine bir avukattan ücreti mukabilinde danışmanlık hizmeti alın merak ettiğiniz ne varsa sorun. 2 3k para harcarsınız ama kafanız rahat olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yaşayanlardan duydum. Borcunu ödeyemezsen karşılığı hapis olur. 6 Ay da en hafifi.
Neremle gülsem bilemedim hocam sağolun vallahi
 
Maşallah konu hukuk fakültesi dersliğine, baro odasına dönüş herkes avukat olmuş. Bence burada konu açmak yerine bir avukattan ücreti mukabilinde danışmanlık hizmeti alın merak ettiğiniz ne varsa sorun. 2 3k para harcarsınız ama kafanız rahat olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Neremle gülsem bilemedim hocam sağolun vallahi
adamda para olsa kartı kapatır
 
Maşallah konu hukuk fakültesi dersliğine, baro odasına dönüş herkes avukat olmuş. Bence burada konu açmak yerine bir avukattan ücreti mukabilinde danışmanlık hizmeti alın merak ettiğiniz ne varsa sorun. 2 3k para harcarsınız ama kafanız rahat olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Neremle gülsem bilemedim hocam sağolun vallahi
Ben hapis yatan görmedim eski gibi değil muhabbet diye biliyorum sigortalı çalışan ise kişi maaşının belli bir kısmı alacağa otomatik kesiliyor bitene kadar
 
adamda para olsa kartı kapatır
600k ile 3k arasında haklısınız çok az bir fark var. 3k veren 600'ü de veririm sanırım. Asgari ücretle 4 5 günlük çalışma parası hocam bu abartmayalım
 
adamda para olsa kartı kapatır
İlamsiz icra kağıdında
Yıllık Yüzde 60 ve hatta %67 den fazla kredi çekmiş bile bile . Faizlerin yüksek olduğu zamanda bile normal faizlerden çok çok fazlasıyla kredi çekilmiş ve sonrasında ne yapacağımı bilmiyorum denmesi biraz etik dışı.
Bu devirde niye kimse borç vermek istemiyor bir tık anlaşılır gibi.
 
Ben hapis yatan görmedim eski gibi değil muhabbet diye biliyorum sigortalı çalışan ise kişi maaşının belli bir kısmı alacağa otomatik kesiliyor bitene kadar
Doğru bilgi 1/4 kesinti yapılıyor. Forumda konu açmak yerine arkadaşın avukata danışması daha yerinde ve isabetli olur
 
Tüm yazıları okudum. Sana bir yerden miras kaldığında terekeye dava açabilirler. Üstüne bir şey yokmuş zaten. Maaşı elden alacaksın sigortasız çalışacaksın. Kısaca yeni bir yüz yeni bir kimlik. Ha bir de bu durumda olduğunu gören işverenler de daha az paraya çalıştıracak. İş bulmak da zorlaşacak.

Bence aileden destek alabiliyorsan al kapat borcu. Fona düşmesini bekleyip hayatını zehir etme.
 
Tüm yazıları okudum. Sana bir yerden miras kaldığında terekeye dava açabilirler. Üstüne bir şey yokmuş zaten. Maaşı elden alacaksın sigortasız çalışacaksın. Kısaca yeni bir yüz yeni bir kimlik. Ha bir de bu durumda olduğunu gören işverenler de daha az paraya çalıştıracak. İş bulmak da zorlaşacak.

Bence aileden destek alabiliyorsan al kapat borcu. Fona düşmesini bekleyip hayatını zehir etme.
terekeye davası hmm bak bunu bilmıyordum iyi oldu teşekür ederim
 
Hayda, sade 500,- TL mi? Ben 500K diye anlamıştım.
Bunu veremeyen de.

İcra masrafları bunun "en az" 10 katı olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yav dostum bilmediğin bir şey hakkında konuşuyorsun konuşma. İcra borcu için hapis sadece 1 türlü olur o da icraya gidip ödeyeceğine taahhüt vermen gerekir. Onda da MAKSİMUM 3 ay tazyik hapsi verilir.
Sade 500 TL miş. Bekledikçe üzerine faiz koyarlar. İcraya vermeye değmez çünkü. Biraz daha birikmesini beklerler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

500 TL için konu bile açılmaz.
 
Geri
Top