XFX Swift RX9070XT Sıcaklıklar Normal Mi?

Maethril_

80+ Bronze
Katılım
24 Aralık 2022
Mesajlar
1,499
Reaksiyon skoru
477
5 dakika furmark sonuçları:
1777552364175.webp

Bana çok fazla geldi RPM e kıyasla bellek sıcaklığı kasam mesh ve hava alan bir kasa. Sizce iade edeyim mi?
 
Son itopya kampanyasında alanlar çok oldu herhangi bir şekilde iade etmeden bir kaç kişiden benzer test sonuçlarını görün derim.

Dediğiniz gibi sıcaklıklar fena görünmüyor sadece fanlar biraz fazla rpm görünüyor.
 
5 dakika furmark sonuçları:
Alıntıyı görüntüle
Bana çok fazla geldi RPM e kıyasla bellek sıcaklığı kasam mesh ve hava alan bir kasa. Sizce iade edeyim mi?
Amd kartlar için konuşuyorum bana gayet normal geldi. Bende imzamdaki kartı kullanıyorum gpu maxta 61-62 hotstop 73-74 vram bellek sıcaklığı 80-81-82 oluyor. aşağıda 400w çektiği yerde olmuş muhtemelen max değerler o da afaki her zaman o kadar çekmez.
 
5 dakika furmark sonuçları:
Alıntıyı görüntüle
Bana çok fazla geldi RPM e kıyasla bellek sıcaklığı kasam mesh ve hava alan bir kasa. Sizce iade edeyim mi?
Hocam furmarka sokmuşsun çok normal oyunlarda bu kadar yük binmez. Rahat olabilirsin hele ki cw falan yoksa iade etme bence.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam furmarka sokmuşsun çok normal oyunlarda bu kadar yük binmez. Rahat olabilirsin hele ki cw falan yoksa iade etme bence.
Bide uv yapıcan hocam zaten 50w daha az güç çekecek şuan max voltajla çalışıyor muhtemelen.
 
Hotspot biraz çokmuş. Degistirebiliyorsan iyivolur bence
 
Kasa hava akışı nedir o da çok etkiliyor ben matxden atx akvaryuma geçince cok fark etti pulse model de 57-76 gpu fanlar 1800-2100 ve gpu Hotspot alıyorum kasa kapalı biraz uv ve Power limit kısınca 55-72 oldu fanlar 1400-1600 benimki pulse model ama eski kasam da kart aşırı isiniyordu
 
İade edersem diye jelatinleri sökmemiştim onlar çok etkiler mi acaba?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kasa hava akışı nedir o da çok etkiliyor ben matxden atx akvaryuma geçince cok fark etti pulse model de 57-76 gpu fanlar 1800-2100 ve gpu Hotspot alıyorum kasa kapalı biraz uv ve Power limit kısınca 55-72 oldu fanlar 1400-1600 benimki pulse model ama eski kasam da kart aşırı isiniyordu
Kasa bu hocam https://www.akakce.com/bilgisayar-k...mm-argb-fan-atx-gaming-fiyati,1925472343.html
 
Hocam RPM e göre fazla geldi biraz sıcaklıklar bana o yüzden.
Hocam işte onu undervolt yaparak çok güzel çözebiliyorsunuz. Hem daha az güç tüketecek böylece daha da az rpmle fanlar çalışacak. Hemde daha fazla performans alacaksınız. Ama %100 kullanım için bu değerler de gayet normal. Hiçbir problem görünmüyor. Daha verimli olması için dediğim gibi undervolt yapmalısınız.

 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,174
Mesajlar
11,085,041
Üyeler
198,254
Son üye
eko62
   
Geri
Top