Yardım RX 9070xt mi RTX 5070ti mı? (2. El)

1080p oynuyorsan hic değişme. 3080 zamansız bir kart gereksiz fazla saf gücü var 2k da bile neredeyse bütün oyunları rahat oynatıyor. Kartı değiştirince hayatında oyun oynayısında bişey değişmeyecek gibi gözüküyor.
 
İkinci elden 41-42'ye var 5070Ti lar daha iyi bir kart ama 9070XT de iyi ama 1080P için 9060XT bile fazlasıyla yeterli gerçi elinizde 3080 var 1080P için overkill o kart zaten
evet benim ki sanırım aç gözlülük bilmiyorum
 
çift monitörde ne oluyor 9070'xtye anlatabilir misiniz?
arkadaşın belirttiği sorunu senelerdir kullandığım AMD kartlarda yaşıyorum dediği gibi belirtilen bir durum zaten bu fakat ekran gitme mevzusu çözünürlük farklıyken oluyor elimde 2 adet daha 7800x3D sistemim var 5070 kartta var b580 kartta 9070xt de var 6800 de 4 monitör kullanıyorum özellikle çözünürlük farklı olanlarda alt tab atınca oyun-spotify aralığında sorun oluyor ama çözünürlük aynı olan ana monitörle üstteki monitörde sorun yaşamıyorum
 
Öncelikle nedir bu sürücü sorunu tantanası anlamakta güçlük çeksem de maksimum 3 ayda 1 kez driver silip tekrar kur bir şeyi kalmaz.
İkinci olarak da 3080 hala yeterince güçlü bir kart bence 1 veya 2 jenerasyon daha götürür seni, yükseltmeni gerektirecek bir sorun mu yaşatıyor. Dilediğin oyunları oynatmama veya çok düşük performans verme gibisinden
hayır yok :D benim aç gözlülüğüm tuttu galiba bilmiyorum dürst olmak gerekirse işimi fazla fazla bile görüyor ama neden bilmiyorum şu sıralar kafa dağıtmaya çalışıyorum bazı konulara çok canım sıkıldı böyle şeylerle kafamı bulandırmaya çalışıyorum sanırım
 
40k vermek mantıklı değil onun yerine elde ki kartı 15k civarına satıp 25-27k ya 9070-9070xt 5070 bakabilirsin. Hem 4-5 yıllık kartı sıfırlamıs olursun 3080 yüksek güc ceken bir kart olduğu için bazı arızalar cıkarabiliyor uzun yıllarda. cepten 10k max 15k vererek kartını temiz ve güncel hale getirmiş olursun.
 
hayır yok :D benim aç gözlülüğüm tuttu galiba bilmiyorum dürst olmak gerekirse işimi fazla fazla bile görüyor ama neden bilmiyorum şu sıralar kafa dağıtmaya çalışıyorum bazı konulara çok canım sıkıldı böyle şeylerle kafamı bulandırmaya çalışıyorum sanırım
Anladım, karar da senin para da senin ama AAA oyunda 100 fps yerine 200 fps verince aldığın keyif çok değişmeyecek hocam. Belki başka şeylerle kendini oyalayıp daha çok ihtiyacın olan şeylerle kendini şımartabilirsin. Daha iyi gelecektir sıkıntılı dönemlerinde
 
Arkadaşlar RTX 3080 kullanıyorum bütçemi çok zorlamadan ekran kartı yükseltmek istiyorum ama bu karttan hatrı sayılır güçlü kartlar nvidia tarafında çok pahalılar bu yüzden rx 9070xt geliyor aklıma ancak hiç amd ekran kartı kullanmadım ve korkuyorum şu meşhur sürücü problemlerinden yaşar mıyım diye veya nvidia kalitesini arar mıyım sonra diye alanlar satıyor deniyor çünkü ikinci el rtx 5070 veya rtx 5070ti mı kovalamalıyım sizce bütçem max 40 ama o da çok çok zorlama yani tavsiyeleriniz nedir?
Nvidia ve AMD ekrankartlarının ikisini de kullandım. Bana göre f/p AMD ama parasının hakkını versin diyorsan Nvidia. Bildiğin yoldan şaşma derim. Uzatmaya gerek yok. Gönlün rahat etsin dostum.
 
40k vermek mantıklı değil onun yerine elde ki kartı 15k civarına satıp 25-27k ya 9070-9070xt 5070 bakabilirsin. Hem 4-5 yıllık kartı sıfırlamıs olursun 3080 yüksek güc ceken bir kart olduğu için bazı arızalar cıkarabiliyor uzun yıllarda. cepten 10k max 15k vererek kartını temiz ve güncel hale getirmiş olursun.
benim de aklımda öyle bir yöntem geçiyordu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Anladım, karar da senin para da senin ama AAA oyunda 100 fps yerine 200 fps verince aldığın keyif çok değişmeyecek hocam. Belki başka şeylerle kendini oyalayıp daha çok ihtiyacın olan şeylerle kendini şımartabilirsin. Daha iyi gelecektir sıkıntılı dönemlerinde
evet gerçekten 100 fps üzeri çok profesyonel rekabetçi oynanmıyorsa o bile gereksiz geliyor dediğiniz doğru
 
5070ti sıfır fiyatları da ikinci el fiyatları da fiyat performansa bakan biri için çok yüksek
5070 ikinci elde çok rahat 27-28 e garantili bulunuyor
9070 24 e var
9070xt 30 a güzel modeller var
ben bu üç kartı tercih ederdim 40 lara çıkmazdım fiyat performans kovalıyorsam
 
Nvidia ve AMD ekrankartlarının ikisini de kullandım. Bana göre f/p AMD ama parasının hakkını versin diyorsan Nvidia. Bildiğin yoldan şaşma derim. Uzatmaya gerek yok. Gönlün rahat etsin dostum.
teşekkürler güzel bir özetleme olmuş
 
Arkadaşlar RTX 3080 kullanıyorum bütçemi çok zorlamadan ekran kartı yükseltmek istiyorum ama bu karttan hatrı sayılır güçlü kartlar nvidia tarafında çok pahalılar bu yüzden rx 9070xt geliyor aklıma ancak hiç amd ekran kartı kullanmadım ve korkuyorum şu meşhur sürücü problemlerinden yaşar mıyım diye veya nvidia kalitesini arar mıyım sonra diye alanlar satıyor deniyor çünkü ikinci el rtx 5070 veya rtx 5070ti mı kovalamalıyım sizce bütçem max 40 ama o da çok çok zorlama yani tavsiyeleriniz nedir?
ben kullanıyorum 9070 xt sorun yaşamadım ama 2. el aldığından kimden aldığına dikkat et
 
benim de aklımda öyle bir yöntem geçiyordu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


evet gerçekten 100 fps üzeri çok profesyonel rekabetçi oynanmıyorsa o bile gereksiz geliyor dediğiniz doğru
gecen sene 3080 satıp 5070 aldım bende. 5070den önce 9070 almıştım ne yaparsam yapayım kart sorunluydu üretim hatası vardı galiba iade edip AMD defterini direkt kapamıştım. O yüzden sana amd al diyemem ama alma da demem belki hic sorun yaşamazsın o yüzden keyfin bilir. Nvidia için 5 sene sonra da satarken iphone gibi piyasası var direkt satıp yükseltebiliyorsun ve yazılım konusunda rahat.
 
Ben ekstra çizim blander v.s işler yaptığım için 38k ya RTX 4080 super aldım 1 yılda garantisi vardı. saf kas gücü olarak 9070xt ile aynı denilebilir .
 
Geri
Top