Yardım RTX 5060ti mi RTX 5070 mi Rx9070 mi

Fanboycular yine kudurmuş sabaha kadar kudurabilirsin dostum
Yaşından fazla senedir amd kullanıyorum dostum. Donanım arsivi discorda gidip beni sorarsan en büyük amdci dediklerini görürsün. Fanboy vesaire değilim.
 
ray tracing özelliği olarak 5070 ve 9070xt arasında ne fark var? hangisi daha iyi?
 
ray tracing özelliği olarak 5070 ve 9070xt arasında ne fark var? hangisi daha iyi?
açıkçası bende çok fazla bilmiyorum ama yapay zeka ile birazcık sohbet ettikten sonra anladığım kadarıyla dlss4 ray tracing gibi veya yayın/ai tarzı işlerde 5070 daha ön planda çıkıyor teknolojisinden dolayı ama oyun için falan diyorsan 9070xt daha iyiymiş dediğim gibi benimde çok fazla bir bilgim yok forumda da herkes ikiye bölünmüş bir durumda bende 2-3 kişiye sordum ama daha yanıt gelmedi onlardan
 
Troller dolmuş yine😂 biri nebi akgün gibi reklamcıyı ornek sunuyor diğeride 2k da 5070in vrami yetersiz diyor. Bunlara bakma dostum 2k da 5070 hayli hayli yetiyor uzun yıllarda 2k ultrada ömrü var mfg ile. Daha vramı doldurmaya yaklasan oyun gormedim bu kartla. Ha 9070 yerine 5070 alırımda 9070xt bilmiyorum.

O kartla vram doldurmaya yaklaşan oyun görmemenin sebebi oyun kütüphanenin dar olmasıdır bu kadar net.

Örn: hogwarts legacy çıktığı dönemde 1080p son ayarlar için 8gb vramin yetmediğini gösteren ilk oyundu. Ben assassins creedlerden ghost of tsushima gibi oyunlardan bahsetmiyorum bile
 
O kartla vram doldurmaya yaklaşan oyun görmemenin sebebi oyun kütüphanenin dar olmasıdır bu kadar net.

Örn: hogwarts legacy çıktığı dönemde 1080p son ayarlar için 8gb vramin yetmediğini gösteren ilk oyundu. Ben assassins creedlerden ghost of tsushima gibi oyunlardan bahsetmiyorum bile
1 tane vram yüzünden sorun yaşanan oyun gostersene 2k ultrada konusacagına
 
GDDR7 Bant genişliği zaten iyi 5060 ti yerine kesinlikle 5070 alırım
vram sıkıntısı ne olucak ama
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Troller dolmuş yine😂 biri nebi akgün gibi reklamcıyı ornek sunuyor diğeride 2k da 5070in vrami yetersiz diyor. Bunlara bakma dostum 2k da 5070 hayli hayli yetiyor uzun yıllarda 2k ultrada ömrü var mfg ile. Daha vramı doldurmaya yaklasan oyun gormedim bu kartla. Ha 9070 yerine 5070 alırımda 9070xt bilmiyorum.
daha dün bir arkadaş rtx 5070 ekran kartıyla vram sıknıtısından dolayı oynunda fps düşmesi takılmalardan bahsetmiş, fanboyluk yapmadan dürüstce konusalım 12 gb vram yeterli değil bende rx 6700 var problemlerle dolu binbir driver ayarıyla stabiliteye ulaşabiliyorum nvidia gibide değil bu arada driver konusunda nvidia baya iyi, ama vram satış politikası tek başına amd ye itmeye yetiyr
bir alt seviyesinideki rtx 5060 lar 16 gb iken bi üstü 12 gb olursa burada saçma bir durum ortaya çıkıyor sürekli cimri davranıyor nvidia bu konuda ki ekran kartlarında yuvalar var vram takmak için bilerek boş bırakıyorlar 5080 serisine yönlendirmek için insanları
 
Son düzenleme:
vram sıkıntısı ne olucak ama
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


daha dün bir arkadaş rtx 5070 ekran kartıyla vram sıknıtısından dolayı oynunda fps düşmesi takılmalardan bahsetmiş, fanboyluk yapmadan dürüstce konusalım 12 gb vram yeterli değil bende rx 6700 var problemlerle dolu binbir driver ayarıyla stabiliteye ulaşabiliyorum nvidia gibide değil bu arada driver konusunda nvidia baya iyi, ama vram satış politikası tek başına amd ye itmeye yetiyr
bir alt seviyesinideki rtx 5060 lar 16 gb iken bi üstü 12 gb olursa burada saçma bir durum ortaya çıkıyor sürekli cimri davranıyor nvidia bu konuda ki ekran kartlarında yuvalar var vram takmak için bilerek boş bırakıyorlar 5080 serisine yönlendirmek için insanları
6700 ile 5070 in bant genisliği haklariyle newyork gibi nelerle karsılastırıyosun
 
6700 ile 5070 in bant genisliği haklariyle newyork gibi nelerle karsılastırıyosun
Bant genişliğinin ne kadar etki edeceğine bakmam lazım o konuda yorum yapamam, ama vram günümüz için 16 şart benim kullandığım kart 10 gb 2k fsr kalite modunda rahat oynuyorum ama vramden dolayı bir oyunun grafik ayarlarını düşürdüğümü hiç hatırlamıyorum belki ileriye dönük olması açısından iyi olabilir
 
9070 alirim azıcık ucundan oc yaparak 9070xt nin paçasından tutarim :kekw:
 
Troller dolmuş yine😂 biri nebi akgün gibi reklamcıyı ornek sunuyor diğeride 2k da 5070in vrami yetersiz diyor. Bunlara bakma dostum 2k da 5070 hayli hayli yetiyor uzun yıllarda 2k ultrada ömrü var mfg ile. Daha vramı doldurmaya yaklasan oyun gormedim bu kartla. Ha 9070 yerine 5070 alırımda 9070xt bilmiyorum.
Aynı fiyata 9070xt varken ve 9070xt daha güçlüyken nvidia kalitesi için 5070 aldım Amd sürücü hatalarıyla falan uğraşamam vram yetmez ise de multi fg4x açarım bakarım yoluma
 
Frame generation çok da aman aman bir özellik değil aslında sahte fps o kadar da etki etmiyor. Frame generation vramden yiyor ayrıca görünürde fps artmış olsa da hissiyat olarak tepki süresi de arttığı için akıcılığı azaltıyor. Vramde az yer varsa fg açmak çok da mantıklı değil ama yüksek vramli kartta fg mfg iyi olur
 
Hiç biri degil 5050 alıp mfg açmak lazım. Yaptığın yorumlar o kadar boş ki yok mfg var yok şu var yok satıp kurtuldum Kim satıp kurtulmuş Dostum sizin gibilerle uğraşmaktan bıktım siz gidin 55 bin TL'ye alın o karti değecek mi sonra bir de düşün 30 bine aldığın kart forza da vram hatası veriyor ona ne yapacaksın?
32 bine 5070 bulunuyor alabiliyorsun. ve ben sana diyorum ki mfg ile görüntü kalitesinde kayıp yaşamadan 9070xt performansı alıyorsun. bu durumda daha stabil daha fazla yazılımı desteklenen markayı almanın nesi absürt? ben kullandım sana diyorum aylarca. yok fsr 3.1 olanlar yazılımdan fsr4 e yükseltiliyormuş. yalan dolan . o Allahın belası yazılımında nerden yapılıyor o özellik açtığın zaman açtığını nasıl anlıyorsun , oyunun içinde ayarlarda bambaşka şeyler yazıyor neyi nerde açtığın belli değil. yazılımında kırk tane özellik var yarısı Türkçe yarısı ingilizce yazıyor hangisini açacaz hangisini kapatacaz bilmiyoruz sanki herkes yazılım mühendisi de anlayacak ordaki şeyleri. yazılımı türkçe bile yapamıyor adamlar. nvidia da optimize et diyorsun senin için tüm ayarları yapıyor otomatik sen oyununu açıp oynuyorsun. amd de ben yeni bir oyun yüklediğim zaman doğru ayarları yapana kadar oyunu stabil hale getirene kadar 50 kere yazılıma girip çıkıyordum. deneme yanılma ile doğru ayarları buluyorduk en sonunda. ben niye uğraşıyorum bu kadar kardeşim?
 
5060ti çok daha iyi 9070den. Ne de olsa nvidia. 9000 serisi önerip durmayın fiyatları yükseliyor.
 
Geri
Top