daha iyisi nasıl yokbu fiyata daha iyisi yok aldım gitti
Hocam bu koltukta 2 olumlu yorum varsa 3 olumsuz yorum var anlamıyorum bendaha iyisi nasıl yokherhangi bir koltuk bundan iyidir
bu fiyata nerde daha iyi oyuncu koltuğu var mı hocamdaha iyisi nasıl yokherhangi bir koltuk bundan iyidir
hiç abartmıyorum şuan plastik sandalyede oturuyorum ve daha rahat2 yıldır var memnun değilim
Bittiği senaryo için yazdımKonuda yazıyor "KAPLAN300"
sonra pişman olmak istemiyorsan 500 1k koy git adam akıllı koltuk al veya bundan ucuza çok sağlam ofis koltuğu al çünkü pişman olacaksınbu fiyata nerde daha iyi oyuncu koltuğu var mı hocam
Of diyen ömrü hayatında iyi koltuk kullanmamış adamlardır yada 60 kilo zarganadır oturduğunda ztn bir şey hissetmiyorduRHocam bu koltukta 2 olumlu yorum varsa 3 olumsuz yorum var anlamıyorum benBiri diyor of inanılmaz çok iyi , diğeri geliyor çok kötü