❌İndirim Bitti! Gigabyte Mo27q28gr 27" 0.03 Ms 2k Pivot 280 Hz OLED Oyuncu Monitörü

Katılım
20 Haziran 2024
Mesajlar
71
Reaksiyon skoru
16
1782110681725.webp

Arkadaşlar(Gigabyte MO27Q28GR) çok yakından takip ettiğim bir monitördü, İncehesap sadece satışını yapıyor. Bilenler bilir bu gibi tandem oled monitörlerde gri bantlama sorunu yaşanıyor çok fazla, daha önce asus xg27aqwmg aldım ve iade ettim ama yinede şansımı değerlendirmek istedim çünkü amazon koşulsuz iade konusunda tek satın alacağım sitedir. Umarım iade etmem ve almak isteyen arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.
1782110905863.webp
 
Gigabyte MO27Q28G'nin glossy hali monitör güzel ama şuana kadar 2 tane glossy olmayan modelden kullandım ikisinde de baya gray banding vardı panel lottery tutturursanız tadından yenmez.
 
Seneye oled almayı düşünüyorum ama ömürleri ne kadar gidiyor bu oledlerin ? bu teknolojinin kaderi kısa ömür mü ?
 
reis skeçlerdeki Z kuşağı konuşmasındanmı yaptın ne diyon sen bune böyle ruj glos falan
Yani türkçeye çevirince pek anlamaz insanlar :D gri bantlanma diyorum mesela bazıları anlamıyor, "hee banding olayını diyorsun diyor" glossy fln hep yeni terim sanırım, yani ışıkyansımasını önlüyor mu desem cam gibi bir ekran mı desem bende bilemedim :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Seneye oled almayı düşünüyorum ama ömürleri ne kadar gidiyor bu oledlerin ? bu teknolojinin kaderi kısa ömür mü ?
Oledlerin ömrü kısa değil, eskidendi o olay ve tandem oledlerde ise aşırı nadir oluyor, bunu test eden bir çok youtuber var ve adamlar sadece tek görüntü %100 parlaklık ile hiç kapatmadan test ediyor ve genelde bir şey olmuyor.
 
Alıntıyı görüntüle
Arkadaşlar(Gigabyte MO27Q28GR) çok yakından takip ettiğim bir monitördü, İncehesap sadece satışını yapıyor. Bilenler bilir bu gibi tandem oled monitörlerde gri bantlama sorunu yaşanıyor çok fazla, daha önce asus xg27aqwmg aldım ve iade ettim ama yinede şansımı değerlendirmek istedim çünkü amazon koşulsuz iade konusunda tek satın alacağım sitedir. Umarım iade etmem ve almak isteyen arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.Alıntıyı görüntüle
Merhaba hocam bende oled 27 inç 360hz monitör arıyorum bayadır ama ips panellere göre ekran parlaklığı kötü falan diyorlar bunlar nasıl sizce ve bu attığım linkteki ile aralarındaki tek fark hz farkı mı acaba 1000 lira daha verip 360hz almak isterim yardımcı olursan sevinirim

 
Merhaba hocam bende oled 27 inç 360hz monitör arıyorum bayadır ama ips panellere göre ekran parlaklığı kötü falan diyorlar bunlar nasıl sizce ve bu attığım linkteki ile aralarındaki tek fark hz farkı mı acaba 1000 lira daha verip 360hz almak isterim yardımcı olursan sevinirim

Bak ben lg ultragear 32gp750-b kullanıyorum 2 senedir, parlaklığını %100 yapmadım. Bunu kim söylediyse sana bir şey bilmiyor, çünkü attığın linkdeki ürünün parlaklığı benim monitörümün 2 katı. Farklara gelecek olursak, qd oled woledlere göre karanlıkta kendini daha iyi belli eder ama aydınlıkta hele arkandan ışık yansıması vs varsa woled çok daha iyi. Daha fazla sorun varsa özelden yaz, müsait olunca yardımcı olurum. Son olarak benim paylaştığım model ise tamdem, yani qd ve woled monitörleri üst üste konulmuş olarak hayal et, farkları bu
 
Seneye oled almayı düşünüyorum ama ömürleri ne kadar gidiyor bu oledlerin ? bu teknolojinin kaderi kısa ömür mü ?
İlk yanma belirtileri ortalama bir buçuk iki sene içerisinde belli olur ama bu kullanılamaz demek değil. Kullanılamaz hale gelmesi benim tahminimce 5 yıl sonrasında olur.

Sadece, LG panellerde zamanla ölü piksel oluşması gibi durumlar yaşayanlar olmuş hem TV hem de monitör tarafında. Woled panellerden tam emin değilim yani.
 
Seneye oled almayı düşünüyorum ama ömürleri ne kadar gidiyor bu oledlerin ? bu teknolojinin kaderi kısa ömür mü ?
2-3 sene içinde çok oynadığın bir oyun varsa (ciddili çok oynadığın) veya çok kullandığın bir program varsa saatlerce falan onun hud veya arayüzünün izi çıkıyor ama günlük kullanımı etkileyen bir şey değil beyaz ekran aç orda görürsün belki 5 yıl gider kullanım olarak bunlar sonrasını Allah bilir zaten gitgide gelişiyorlar şuan 4.Nesil var ve 4.nesil 1.nesilden 8 kat daha dayanıklı 5 sene kullandın 8-9.nesil falan çıkar o zamana muhtemelen.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba hocam bende oled 27 inç 360hz monitör arıyorum bayadır ama ips panellere göre ekran parlaklığı kötü falan diyorlar bunlar nasıl sizce ve bu attığım linkteki ile aralarındaki tek fark hz farkı mı acaba 1000 lira daha verip 360hz almak isterim yardımcı olursan sevinirim

Oledin pik parlaklığı daha iyi ben parlaklığı 50de kullanıyorum öyle bile gündüz kullanımda çok iyi akşamları 30-40a kadar kısıyorum öyle diyeyim anlarsın
 
Bak ben lg ultragear 32gp750-b kullanıyorum 2 senedir, parlaklığını %100 yapmadım. Bunu kim söylediyse sana bir şey bilmiyor, çünkü attığın linkdeki ürünün parlaklığı benim monitörümün 2 katı. Farklara gelecek olursak, qd oled woledlere göre karanlıkta kendini daha iyi belli eder ama aydınlıkta hele arkandan ışık yansıması vs varsa woled çok daha iyi. Daha fazla sorun varsa özelden yaz, müsait olunca yardımcı olurum. Son olarak benim paylaştığım model ise tamdem, yani qd ve woled monitörleri üst üste konulmuş olarak hayal et, farkları bu
2-3 sene içinde çok oynadığın bir oyun varsa (ciddili çok oynadığın) veya çok kullandığın bir program varsa saatlerce falan onun hud veya arayüzünün izi çıkıyor ama günlük kullanımı etkileyen bir şey değil beyaz ekran aç orda görürsün belki 5 yıl gider kullanım olarak bunlar sonrasını Allah bilir zaten gitgide gelişiyorlar şuan 4.Nesil var ve 4.nesil 1.nesilden 8 kat daha dayanıklı 5 sene kullandın 8-9.nesil falan çıkar o zamana muhtemelen.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Oledin pik parlaklığı daha iyi ben parlaklığı 50de kullanıyorum öyle bile gündüz kullanımda çok iyi akşamları 30-40a kadar kısıyorum öyle diyeyim anlarsın
Hocam öncelikle teşekkür ederim aşşağıdaki 2 model arasında kaldım biri sizinki diğeri benimki 360hz olması beni çekiyor odam zaten karanlık woled ihtiyacım yok ancak yinede parlaklığı sizin modele göre düşük sizce tatmin eder mi



ÖzellikMO27Q3MO27Q28GR
PanelQD-OLEDTandem WOLED
Çözünürlük2560×14402560×1440
Yenileme Hızı360 Hz280 Hz
SDR Parlaklık~250 nit335 nit
HDR Tepe Parlaklık1000 nit1500 nit
HDR Renk HacmiDaha iyiBiraz daha düşük
Aydınlık Oda PerformansıİyiDaha iyi
E-spor OdaklılıkDaha iyiÇok iyi
Film/HDR DeneyimiÇok iyiDaha etkileyici


Birde mediamarkttaki bu Asus Rog Strix XG27AQDMES modelini incelemiştim parlaklığı max ayarda olmasına rağmen hoşuma gitmedi belki ortam çok aydınlık olduğu için olabilir

 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,856
Mesajlar
11,081,927
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top