🔥İndirim MEMO FL08 Laptop Sogutucu 1.526,50 ₺

Flydigi BS2 Gelmiş ilana TR de bulamazsin Yurt Disi Ürünü
Hocam Melo aldım ama benim laptopta nedense az ızgara var sizce sogutur mu oyunlarda watt düşüyor ısınıyor diye işlemci i7-13700h ızgara az diye sorun olur mu.
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2025-07-28 at 23.39.05.webp
    WhatsApp Image 2025-07-28 at 23.39.05.webp
    68.5 KB · Hit: 71
Hocam Melo aldım ama benim laptopta nedense az ızgara var sizce sogutur mu oyunlarda watt düşüyor ısınıyor diye işlemci i7-13700h ızgara az diye sorun olur mu.
vakum etkisi yarattigi icin etkisi olur diye dusunuyorum
 
Beyler ikinci elden 1600 liraya Memo Fl08 almaya değer mi yoksa şuan Juo Yeti mi alayım 900 liraya. Laptopun videosunu aşşaği koydum. 13700HX rtx 4060'lı Acer Predator Helios Neo 16 lapoptumu aldıktan 2 sene sonra sıvı metalini yeniden yaydım ve termal macununu yeniledim. Yenielemeden önce 60w'larda thorttle yiyen işlemci şuan Turbo fan modunda Cinebench r23'te 100W 80-85 derecelerde soğutabiliyor. Performans modunda tdp limiti 80W'a düşüyor fanlar daha az sesli oluyor sistem sıcaklıkları gene 80-85 aralığında kalıyor. Undervolt yapamıyorum kilitli lakin Overclock yapılabiliyor ancak 100w PPT limitini aşamadım soğutma birazda kısıyor gibi hissediyorum. Throttlestop ile 120-130-140w çekmesini sağlayabiliyorum ama ya laptopun kendi yazılımından yada throttle yediğimden dolayı PPT gene 100w civarlarına düşüyor. Technopattaki Juo yeti videosunu izledim 7.5 derece falan düşürmüş. Eğer bu soğutucu 15 derece etki edebiliyorsa bunu almayı düşünüyorum. Memo FL08'e stock gelir mi bilgisi ola var mı?

Kasaın altındaki açıklıklar yeterli mi?
 
Beyler ikinci elden 1600 liraya Memo Fl08 almaya değer mi yoksa şuan Juo Yeti mi alayım 900 liraya. Laptopun videosunu aşşaği koydum. 13700HX rtx 4060'lı Acer Predator Helios Neo 16 lapoptumu aldıktan 2 sene sonra sıvı metalini yeniden yaydım ve termal macununu yeniledim. Yenielemeden önce 60w'larda thorttle yiyen işlemci şuan Turbo fan modunda Cinebench r23'te 100W 80-85 derecelerde soğutabiliyor. Performans modunda tdp limiti 80W'a düşüyor fanlar daha az sesli oluyor sistem sıcaklıkları gene 80-85 aralığında kalıyor. Undervolt yapamıyorum kilitli lakin Overclock yapılabiliyor ancak 100w PPT limitini aşamadım soğutma birazda kısıyor gibi hissediyorum. Throttlestop ile 120-130-140w çekmesini sağlayabiliyorum ama ya laptopun kendi yazılımından yada throttle yediğimden dolayı PPT gene 100w civarlarına düşüyor. Technopattaki Juo yeti videosunu izledim 7.5 derece falan düşürmüş. Eğer bu soğutucu 15 derece etki edebiliyorsa bunu almayı düşünüyorum. Memo FL08'e stock gelir mi bilgisi ola var mı?

Kasaın altındaki açıklıklar yeterli mi?
Ben de Acer Nitro 16 kullanıyorum. Cyberpunk normalde 76-77 derecelerde geziniyordu, fl08 ile 52 dereceye kadar düşürdüm, almadıysanız alın parasını çok hakediyor. Bende yalıtım malzemesi var içine yalıtım yapmayı düşünüyorum sesi bi nebze keser gibi.
 
Ben de Acer Nitro 16 kullanıyorum. Cyberpunk normalde 76-77 derecelerde geziniyordu, fl08 ile 52 dereceye kadar düşürdüm, almadıysanız alın parasını çok hakediyor. Bende yalıtım malzemesi var içine yalıtım yapmayı düşünüyorum sesi bi nebze keser gibi.
Hocam teşekkürler sayenizde stoğa geldiğini farketmiş oldum ve şimdi sipariş verdim ancak bilgisayarımda işlemci için sanırım 5ghz limiti ve 100w üstü 1dk'dan fazla çekmesine izin vermiyor. Siz hangi işlemcili ekran kartlı modeli kullanıyorsunuz overclock yada undervolt kilitlerini aşabildiniz mi? Benim bilgisayarımda Fn+Tab ile Advanced BIOS'a giriş yöntemi çalışıyor ama çoğu ayar bilgisayar açılınca veyahut kapanınca sıfırlanıyor.
 
çok iyi diyorlar bu markaya doğru mu arkadaşlar?
 
çok iyi diyorlar bu markaya doğru mu arkadaşlar?
Malzeme kalitesi aşırı kötü, yanında gelen güç adaptörü aşırı dandik. Kullanma kılavuzunda da kullanmıyorken çıkarın yazıyor zaten takılı bırakmak akıl karı değil. Aşırı sesli çalışıyor ve çalışmaya başladığı anda da dandik plastik kokusunu bütün eve yayıyor. Bence bu paralar verilmez ancak muadil başka seçenek de maalesef yok. Laptop soğutucu isteyenler mecbur almak zorunda.
 
Baya kocaman bir şey bu soğutucu laptop masadan bi 6-7 cm yukarıda kalıyor bir de şarj adaptörünü prize takmanız gerekiyor onun kablosu da baya kısa 1 metre falan prize uzaksanız yetişmez plastikleri ucuz plastik ama harbi soğutuyor işte.
 
Baya kocaman bir şey bu soğutucu laptop masadan bi 6-7 cm yukarıda kalıyor bir de şarj adaptörünü prize takmanız gerekiyor onun kablosu da baya kısa 1 metre falan prize uzaksanız yetişmez plastikleri ucuz plastik ama harbi soğutuyor işte.
kendi usb portu vs yok mu
 
Maalesef yok sadece prize takarak kullanabiliyorsun onun girişi de tam olarak ne bilmiyorum monitörlerde kullanılanla aynı galiba. Ben kullanışsız olduğu için iade etmiştim
 
ben classone gt200 almıştım hala duruyor. 3000 rpme kadar çıkıyor. type c , usb portu var duruşu ışıklandırması vs de güzel fakat şuan baktığımda stoklarda yok maalesef. tek bir şey merak ediyorum fanın direkt laptopun altına üflemesiyle memonun yanlara üflemesi arasında performans farkı olabilir mi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,373
Mesajlar
11,076,524
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top