Beyler ikinci elden 1600 liraya Memo Fl08 almaya değer mi yoksa şuan Juo Yeti mi alayım 900 liraya. Laptopun videosunu aşşaği koydum. 13700HX rtx 4060'lı Acer Predator Helios Neo 16 lapoptumu aldıktan 2 sene sonra sıvı metalini yeniden yaydım ve termal macununu yeniledim. Yenielemeden önce 60w'larda thorttle yiyen işlemci şuan Turbo fan modunda Cinebench r23'te 100W 80-85 derecelerde soğutabiliyor. Performans modunda tdp limiti 80W'a düşüyor fanlar daha az sesli oluyor sistem sıcaklıkları gene 80-85 aralığında kalıyor. Undervolt yapamıyorum kilitli lakin Overclock yapılabiliyor ancak 100w PPT limitini aşamadım soğutma birazda kısıyor gibi hissediyorum. Throttlestop ile 120-130-140w çekmesini sağlayabiliyorum ama ya laptopun kendi yazılımından yada throttle yediğimden dolayı PPT gene 100w civarlarına düşüyor. Technopattaki Juo yeti videosunu izledim 7.5 derece falan düşürmüş. Eğer bu soğutucu 15 derece etki edebiliyorsa bunu almayı düşünüyorum. Memo FL08'e stock gelir mi bilgisi ola var mı?
Kasaın altındaki açıklıklar yeterli mi?