Aula Leobog Seiya (Star Vector) Mekanik Klavye Switchi 100 Adet 873tl (Kuponlar Aktif)

moonshine07

80+ Bronze
Katılım
5 Kasım 2022
Mesajlar
953
Reaksiyon skoru
583
Herkese merhaba.

Bir süredir aradığım bir switch türüydü fakat stokta yoktu. Şimdi hem stoğa gelmiş hem satıcının sattığı en uygun fiyatlı switch olmuş.

Switch hakkında yorum yapmam gerekirse, geçtiğimiz günlerde aldığım Aula F75'in üzerinde geldi ve hem sessiz hem creamy yapıda hem de tok bir sesi ve hissiyatı var. Aynı switch'leri Mchoose G98 gibi daha sesli olması için tasarlanan bir klavye modelinde denedim, onda da Aula F75 kadar olmasa da yumuşak ve tok bir etki yarattı.

Hesabınızdaki kuponlar ile birlikte kullanabiliyorsunuz. Bende 1000/200 kupon vardı, sepeti 1000 TL'ye tamamlayıp satın aldım.

Kendi yaptığım ses testi: https://voca.ro/1jDdLwWk5mAC

Star vector diye arama yaparak kıyaslamalara ulaşabilirsiniz.

 
Yağlı mı bunlar hocam
 
Herkese merhaba.

Bir süredir aradığım bir switch türüydü fakat stokta yoktu. Şimdi hem stoğa gelmiş hem satıcının sattığı en uygun fiyatlı switch olmuş.

Switch hakkında yorum yapmam gerekirse, geçtiğimiz günlerde aldığım Aula F75'in üzerinde geldi ve hem sessiz hem creamy yapıda hem de tok bir sesi ve hissiyatı var. Aynı switch'leri Mchoose G98 gibi daha sesli olması için tasarlanan bir klavye modelinde denedim, onda da Aula F75 kadar olmasa da yumuşak ve tok bir etki yarattı.

Hesabınızdaki kuponlar ile birlikte kullanabiliyorsunuz. Bende 1000/200 kupon vardı, sepeti 1000 TL'ye tamamlayıp satın aldım.

Kendi yaptığım ses testi: https://voca.ro/1jDdLwWk5mAC

Star vector diye arama yaparak kıyaslamalara ulaşabilirsiniz.

aleminyum klavyede nasıl ses verir acaba
 
aleminyum klavyede nasıl ses verir acaba
Hocam klavyenin genel yapısına bağlı.

Aula F75 tok olmak için tasarlanmış giriş seviyesi bir klavye ve bu klavyede benim kullandığım tüm switch'lerden daha keyifli hissettirdi. Eğer alüminyum klavyenin ses sönümlemesi kuvvetliyse daha tok bir hissiyat sunabilir.
 
773 TL oluyor kuponla değer mi? Epomaker Th-80x ile kullanılır mı sizce?
 
Aula F108 Pro için kullanılır mı?
 
Aula F108 Pro için kullanılır mı?
773 TL oluyor kuponla değer mi? Epomaker Th-80x ile kullanılır mı sizce?
Hot swap destekleyen her modele uyumlu olduğu belirtilmiş.

Klavyelerinizdeki mevcut switch'leri bilemediğim için net şekilde yorum yapamıyorum ama eğer klavyeniz çok "clacky, clicky" yapıdaysa bence denenebilecek kalitede bir switch. Tokluk, yumuşaklık, pürüzsüz bir his anlamında Leobog Reaper, Leobog Graywood V3-V4, TTC Crescent, TTC Flame Orange gibi switchlerden daha iyi geldi bana.

Düzenleme: Zevkler ve renkler görecelidir, bana daha iyi geldi diye altını çiziyorum tekrar.
 
Hot swap destekleyen her modele uyumlu olduğu belirtilmiş.

Klavyelerinizdeki mevcut switch'leri bilemediğim için net şekilde yorum yapamıyorum ama eğer klavyeniz çok "clacky, clicky" yapıdaysa bence denenebilecek kalitede bir switch. Tokluk, yumuşaklık, pürüzsüz bir his anlamında Leobog Reaper, Leobog Graywood V3-V4, TTC Crescent, TTC Flame Orange gibi switchlerden daha iyi geldi bana.

Düzenleme: Zevkler ve renkler görecelidir, bana daha iyi geldi diye altını çiziyorum tekrar.
Ben aslında razer green switch seviyorum tak tak tak sert bastığım için hoş bir Tını oluyor bu konuda geçeni dinleyemiyorum şuan fakat sizce nasıl tok mu sesi vs
 
Ben aslında razer green switch seviyorum tak tak tak sert bastığım için hoş bir Tını oluyor bu konuda geçeni dinleyemiyorum şuan fakat sizce nasıl tok mu sesi vs
Yıllar önce razer green switch kullanmıştım, hissiyatını yumuşatılmış blue switch gibi tanımlayabilirim.

Eğer o tarz switchler seviyorsanız bu switch size uygun olmayabilir. Bence yumuşaklık anlamında birbirine yakındır fakat seiya switch'ler lineer ve tok yapıda, razer creen switch'ler clicky ve daha sesli yapıda.
 
Bloody s98 klavyem var bunda kendi kırmızı switchleri var bu daha mı sessizdir acaba switch bakıyorum ben de
 
Bloody s98 klavyem var bunda kendi kırmızı switchleri var bu daha mı sessizdir acaba switch bakıyorum ben de
Tamamen sessiz bir switch diyemem. Daha kontrollü, yavaş basıldığında rahatsız etmeyecek kadar düşük ses çıkaran ama daha sert yazdığınızda da sesini ve hissiyatını daha belli eden bir switch türü.

Kırmızı switch ile kıyaslamak gerekirse, tuş vuruşu hissi daha keskin olan ama ses konusunda daha sesli bir ürün diyebilirim. Bloody'nin bahsettiğiniz modelini bilmiyorum fakat tahminime göre daha sesli olacaktır.
 
Herkese merhaba.

Bir süredir aradığım bir switch türüydü fakat stokta yoktu. Şimdi hem stoğa gelmiş hem satıcının sattığı en uygun fiyatlı switch olmuş.

Switch hakkında yorum yapmam gerekirse, geçtiğimiz günlerde aldığım Aula F75'in üzerinde geldi ve hem sessiz hem creamy yapıda hem de tok bir sesi ve hissiyatı var. Aynı switch'leri Mchoose G98 gibi daha sesli olması için tasarlanan bir klavye modelinde denedim, onda da Aula F75 kadar olmasa da yumuşak ve tok bir etki yarattı.

Hesabınızdaki kuponlar ile birlikte kullanabiliyorsunuz. Bende 1000/200 kupon vardı, sepeti 1000 TL'ye tamamlayıp satın aldım.

Kendi yaptığım ses testi: https://voca.ro/1jDdLwWk5mAC

Star vector diye arama yaparak kıyaslamalara ulaşabilirsiniz.

Şöyle temu zamanı gibi ucuza keycap satılmıyor mu ya 500 700'e güzel bir şey atalım cebe.
 
Geri
Top