Yanlis Fiyatlandirma Sonrasi Kargoya Verilen Urunun İptali

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
"diğer insanlara saygım yok, en çok kendimi düşünüyorum" demenin farklı bir yolu sanırım
Merhabalar.

Arkadasimla gecen gun Akakce uzerinde gezerken bir urunun fiyatinin yanlis girilmis oldugunu farkettik. Satici bir 0'i eksik yazmisti yani 30k yazmasi gereken yerde 3k yazmisti. O an sansimizi deneyip urunun siparisini verdik ve urunun stogu bitti. Biz muhtemelen iptal olur vb. diye dusunup goygoy yaparken bir kac saat sonra urun onaylandi. Aradan gecen bir kac saat sonra da siparis durumu "Kurye bekleniyor" durumuna dustu. Hatta biz kuryeye de verilmez diye dusunurken ertesi gun kuryeye verildi ve bize kargo firmasindan da tarafiniza kargo verilmistir diyerek kargo takip bilgisi paylasildi. Biz de kargonun gelmesini bekledik. Bahsi gecen urun ertesi gun ilceye ulasti. Dagitima cikmadi ve biz de dedik ki herhalde ertesi gun dagitima cikar. Lakin dagitima cikmak yerine gonderici geri gonderim talimati olusturmus ve kargo sirketi de dagitima cikarmak yerine iadeye koymus urunu. Biz de subeye gittik bu sabah ve kargoyu istedik lakin kargo subesi bu urunun iade oldugunu ve bize veremeyecegini soyledi. Biz de tesekkur edip ciktik. Saticiyla da iletisime gecmeye calistik ama herhangi bir yanit alamadik. Siparis onaylanip urun kargoya verildikten sonra ve de kargo kapimin dibine gelmisken saticinin cayip kargodan iade talimati vermesi garip geldi. Boyle bir haklari var mi yok mu bilmedigim ve de hukuktan pek anlamadigimdan dolayi yapay zekaya sordum ve bana boyle bir haklari oldugu ama sonucta fatura kesip kuryeye elleriyle teslim etmesinden dolayi bir umut THH'ye basvurmamizi soyledi. Basina boyle bir olay gelen var mi ya da bilgisi olan arkadaslar beni aydinlatabilir mi? Cok tesekkur ederim simdiden. ^^
 
Bu hatalar çok olmaya başladı her hafta milleti dolandırıyor bu firmalar ekstresi kesilenin parası 30 gün sonra yatıyor. Çok avukatlık yapacaksan hata yapanı değil para ödeyip parasıyla mağdur olanı savun.
1 Herhangi bilindik bir sitede aynı olayı yasayip dolandirilma ihtimalin yok. Kargo gelmediyse iadesi olur. Paran blokeli duruyor zaten.
2 Kesilen paranın sonradan yatması satıcınin suçu değil sözleşmeler ile alakalı ki zaten para satıcının hesabına da ürün sana teslim edildikten belli bir süre sonra aktarılıyor
3 konunun parasını ödeyip magdur olmakla ilgisi yok
4 mesafeli satış sözleşmesine göre bu tür büyük hatalarda satıcı ürünü iptal edebilir. Ancak yüzde 10 20 indirim vardır göndermez orada mağdur olur paşalar gibi thh ye gidersin.
yediginiz 2 kurusa bile goz diken firmalarin avukatligini yapacaginiza yabancilarin 2 kurusa aldigi urunleri neden 1 ay gece gunduz demeden calisan iscimiz yemese icmese bile neden alamiyor diye dusunun biraz. ahlak bekciligi yapmanin luzumu yok urun zaten onaylanmayip ya da onaylandigi halde kargoya verilmeseydi firma hakli olurdu ne sesimiz cikardi allah askina?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Saticiyla simdi gorustuk yalan dolan sekilde "baslikta yazmamis ama hurda parca satisimiz vardi o yuzden size hurda urun yollanacakti bu yuzden kargoyu geri cektik" dediler. 2 satir altinda da outlet teshir urun dedi. anlayamadim hicbisey inan :D
Buradaki konunun da satıcıyla ilgisi yok alım gücüyle ve vergilendirme ile alakalı bir durum
Ayrica neden onaylandı iptal edilmedi yazmışsın ama satıcı her zaman hop ben bunu iptal edeyim diyemiyor bazen bu süreçler uzayabiliyor
 
Son düzenleme:
Ne anlatıyon kanka sen komedi misin dkskdkskdkwkf.

Ahlak bekciligi yapmiyorum şerefi haysiyeti olan olayı anlayıp coktan konuyu bitirir. Üzerine anca böyle böcekler düşer.
Kargolanma sürecleri de otomatik isliyor satan paketleyen kargolayan hepsi aynı kişi falan mı dusunuyon. Dümdüz edepsizliği savunuyonuz az delikanlı olun insan olun.
Kanka internetteki herhangi biri mi bana delikanli olun serefli olun edepli olun diye mi ders verecek :d? Bocek derken sanki siz de cok delikanlisiniz da daha 3 dakika once gordugu insana bocek diye cartcurt diye laf yapacak. Durum ne olur diye sordum alt tarafi hukuk bilmedigimden. Satici cok mu serefli de ben de iyi niyetli davranayim? Adam duzgunce boyle boyle oldu dese hayir istiyorum mu diyecegim? Onun yerine lafi dolandirip dolandirip kendiyle celisiyor
 
Adamın fiyatı yanlış girdiğini bile bile ürünü almaya çalışmak karaktersizliktir. Ne olmasını bekliyordun 30K'lık ürünü sana 3K'ya mı vermesini, bu Türk milletinde ki üçkağıtçılık kültür olmuş sonra ağlıyorlar kim kimi öperse diye kendisinin de bir farkı yok.
 
Çoğu insan satıcıyı haklı çıkarmaya çalışıp bu durumu normalleştirmeye çalışmış bende o zaman şöyle diyim yanlış fiyatlandırma ile ürünü satış sitelerinde yukarı çıkarıp sonrasında ürünü iptal edeyim bu normal mi ?. Belki de satıcı da bunu düşünüyor. Yanlış fiyat girmeyeceksin dikkat edeceksin insan beşer şaşar değil öyle olsaydı ve farkına varılmasaydı şirket milyonlarca zarara girebilirdi mesela. Bu kadar hassa konu da böyle bir taviz verilemez bundan dolayı bu hatalarında yanlışıkla yapıldığına inanmıyorum altında kast arıyorum. Ve bu aralar da çok fazla olmaya başladı hiç mantıkllı da bulmuyorum. Satıcı ürünü göndermez ben buna bir şey diyemem hak arayamam paramı iade ettiği sürece iptal edebilir beni mağdur etmediği sürece. Şu konuya da değineyim ben ürünün gerçek fiyatı ile ilgili bilgi sahibi olmak zorunluluğum da yok ben aldım diye neden ben haksız bir kazanç elde etmiş oluyorum ya. Not: Ürünü almadım ve ya almaya niyetim yokdu
 
Çoğu insan satıcıyı haklı çıkarmaya çalışıp bu durumu normalleştirmeye çalışmış bende o zaman şöyle diyim yanlış fiyatlandırma ile ürünü satış sitelerinde yukarı çıkarıp sonrasında ürünü iptal edeyim bu normal mi ?. Belki de satıcı da bunu düşünüyor. Yanlış fiyat girmeyeceksin dikkat edeceksin insan beşer şaşar değil öyle olsaydı ve farkına varılmasaydı şirket milyonlarca zarara girebilirdi mesela. Bu kadar hassa konu da böyle bir taviz verilemez bundan dolayı bu hatalarında yanlışıkla yapıldığına inanmıyorum altında kast arıyorum. Ve bu aralar da çok fazla olmaya başladı hiç mantıkllı da bulmuyorum. Satıcı ürünü göndermez ben buna bir şey diyemem hak arayamam paramı iade ettiği sürece iptal edebilir beni mağdur etmediği sürece. Şu konuya da değineyim ben ürünün gerçek fiyatı ile ilgili bilgi sahibi olmak zorunluluğum da yok ben aldım diye neden ben haksız bir kazanç elde etmiş oluyorum ya. Not: Ürünü almadım ve ya almaya niyetim yokdu
Bilgim yok neden haksız kazanç elde etmiş oluyorum yazmışsın o zaman ben de kahvede kumar oynatayim sonra kumarın yasak olduğunu bilmiyordum diyeyim.
Yüzde 10 20 indirim yapar sonra iptal edip fiyatı yukarı çeker gidersin thh ye ama bu tür büyük fiyat hatalarinda saticinin iptal etme hakkı sözleşmede de yazar
 
Bilgim yok neden haksız kazanç elde etmiş oluyorum yazmışsın o zaman ben de kahvede kumar oynatayim sonra kumarın yasak olduğunu bilmiyordum diyeyim.
Yüzde 10 20 indirim yapar sonra iptal edip fiyatı yukarı çeker gidersin thh ye ama bu tür büyük fiyat hatalarinda saticinin iptal etme hakkı sözleşmede de yazar
Aynı mantık mı birinde Devletin verdiği sözlü ve ya yazılı bir kural var ve halkın bunun bilme zorunluluğu var bir tarafta bilgi edinme hakkı istersem bilirim istersem bilimem o zaman sana göre adam öldürmek suç olduğunu bilmezsem de suç değil sence ben bunu mu diyorum. Ve özellikle yazmışım Firmanın iptal etmesinde herhangi bir şekilde hak aramam(arayamam da) diye ben sadece diğer insanların bu firmayı savunmasını anlayamıyorum. Burada sipariş edenin herhangi bir şekilde suçu yok ama nedense adam sipariş vermiş diye bir çok insan ahlak dersi vermeye başlamış.
 
Aynı mantık mı birinde Devletin verdiği sözlü ve ya yazılı bir kural var ve halkın bunun bilme zorunluluğu var bir tarafta bilgi edinme hakkı istersem bilirim istersem bilimem o zaman sana göre adam öldürmek suç olduğunu bilmezsem de suç değil sence ben bunu mu diyorum.
Diğerinde de sözlü ve yazılı kural var dostum o her alışveriş yaparken onayladigin sözleşmede yazıyor ve onayliyorsan bileceksin
 
Diğerinde de sözlü ve yazılı kural var dostum o her alışveriş yaparken onayladigin sözleşmede yazıyor ve onayliyorsan bileceksin
Mesajı düzenledim tekrardan oku ve önceki mesajıda oku.
 
Çoğu insan satıcıyı haklı çıkarmaya çalışıp bu durumu normalleştirmeye çalışmış bende o zaman şöyle diyim yanlış fiyatlandırma ile ürünü satış sitelerinde yukarı çıkarıp sonrasında ürünü iptal edeyim bu normal mi ?. Belki de satıcı da bunu düşünüyor. Yanlış fiyat girmeyeceksin dikkat edeceksin insan beşer şaşar değil öyle olsaydı ve farkına varılmasaydı şirket milyonlarca zarara girebilirdi mesela. Bu kadar hassa konu da böyle bir taviz verilemez bundan dolayı bu hatalarında yanlışıkla yapıldığına inanmıyorum altında kast arıyorum. Ve bu aralar da çok fazla olmaya başladı hiç mantıkllı da bulmuyorum. Satıcı ürünü göndermez ben buna bir şey diyemem hak arayamam paramı iade ettiği sürece iptal edebilir beni mağdur etmediği sürece. Şu konuya da değineyim ben ürünün gerçek fiyatı ile ilgili bilgi sahibi olmak zorunluluğum da yok ben aldım diye neden ben haksız bir kazanç elde etmiş oluyorum ya. Not: Ürünü almadım ve ya almaya niyetim yokdu
Yanlış fiyat koyup üste çıkarıyorsa siteye şikayet edersin site firmayı yasaklar. 30klık ürünü 3kya almaya çalışacak kadar yamyam olmaya gerek yok.
 
Şansını denemişsin olmamış dostum uzatmanın mantığı yok :)
 
Yanlış fiyat koyup üste çıkarıyorsa siteye şikayet edersin site firmayı yasaklar. 30klık ürünü 3kya almaya çalışacak kadar yamyam olmaya gerek yok.
Ben adamın THH ye gitmesini savunmuyorum adam sırf fırsatçılık yapıp almasına karşın sanki tüm suç alıcıya ait olmasını eleştiriyorum. Tekrar ve tekrar diyorum böyle bir durumda hak aramamam arayamam da 40 kere yazarsam belki anlatabilirim kendimi kaldı 38 devam edeyim mi ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kimse adam sipariş verdi diye ahlak bekçisi kesilmiyor herkes dava açabilir miyim bir şeyler koparabilir miyim demesine yorum yapıyor. Bunun dışında mesajinda değişen bir şey yok
Git yorumları oku tekrardan anlarsın THH ye başvurmasına mı tepki yoksa ucuza mal yaklamasına mı. Birde bana devlet bu hakkı vermiş istersem her konuda dava açarım bu kimseyi ilgilendirmez bu benim hakkım(Ben aramam !!!!!).
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top