BU REKLAM İŞİ NOLACAK

Shaggy

80+
Katılım
19 Kasım 2022
Mesajlar
175
Reaksiyon skoru
43
Foruma telden girdigim sayfanin en ustunde
buyuk bir reklqm bir konuya girdigimde kaydirmaya başlayınca 1 mesaj okuyorum direkt reklam 2 seaj sonra yine reklam eskiden öyle degildi cok rahatsiz etmeye basladi
 

Ekler

  • Screenshot_20240508-164332_Opera.jpg
    Screenshot_20240508-164332_Opera.jpg
    1.9 MB · Hit: 93
valla bana da sürekli saçma sapan reklamlar çıkıyor ve sayısı fazla sıkıntı çıkmasından korkuyorum. neye bakarsan o geliyor diyecek arkadaşlara şunu diyim. şirket pc si o yüzden gizli sekmeden giriyorum foruma
 
Uygunsuz Dil & Küfürlü Paylaşım
valla bana da sürekli saçma sapan reklamlar çıkıyor ve sayısı fazla sıkıntı çıkmasından korkuyorum. neye bakarsan o geliyor diyecek arkadaşlara şunu diyim. şirket pc si o yüzden gizli sekmeden giriyorum foruma
Bankada bı ara mayolar fln çıkıyordu mobilde en azından pcde reklam engelleyici var yoksa sikiyor sürekli kaydırmak

oto düzeltmenin burdan ta .. sıkıyor = sikiyor yapıyor yani yoksa ben hakaret içerecek bir kelime kullanmam boş yere

2. edit daha yeni farkettim bana da yerine bankada yapmış bunun gibi oto düzeltmenin yedi ceddine..
 
Son düzenleme:
Mehmet bey bakcaktı çözümü vs için yakın zamanda düzelir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,365
Mesajlar
11,076,461
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top