2 - 3 arası kulaklık

mumya

80+
Katılım
8 Ağustos 2024
Mesajlar
104
Reaksiyon skoru
19
Bir süre önce biraz araştırıp H2002p kulaklık aldım ama kulaklık bana hiç uymadı, yarım saat 1 saat kullanım sonunda kafa ağrısı vs yapıyordu yine de ben arada kullandığım için çok dert etmeyip kullandım.
Geçenler de arkadaşa kulaklık lazım oldu, ben de elimde olan kulaklığı verdim, şimdii bana da yeni kulaklık almak için sonunda bir bahane oldu.
Aslında aklımda MCHOSE X9 kulaklık almak vardı, biraz forumda dolaşınca bu fiyatlara kablosuz almanın Gereksiz olduğunu söyleyenler görünce ben de bi soğudum.
Bu yüzden 2 - 3k arası bi kablolu bi kulaklık lazım, ama h2002p de gibi kafa ağrısı yapıp yapmayacağını nasıl anlıycam onu bilmiyorum. Yardım lazım.
Teşekkürler
 
Bir süre önce biraz araştırıp H2002p kulaklık aldım ama kulaklık bana hiç uymadı, yarım saat 1 saat kullanım sonunda kafa ağrısı vs yapıyordu yine de ben arada kullandığım için çok dert etmeyip kullandım.
Geçenler de arkadaşa kulaklık lazım oldu, ben de elimde olan kulaklığı verdim, şimdii bana da yeni kulaklık almak için sonunda bir bahane oldu.
Aslında aklımda MCHOSE X9 kulaklık almak vardı, biraz forumda dolaşınca bu fiyatlara kablosuz almanın Gereksiz olduğunu söyleyenler görünce ben de bi soğudum.
Bu yüzden 2 - 3k arası bi kablolu bi kulaklık lazım, ama h2002p de gibi kafa ağrısı yapıp yapmayacağını nasıl anlıycam onu bilmiyorum. Yardım lazım.
Teşekkürler
bulabildin mi banada lazım
 
Bir süre önce biraz araştırıp H2002p kulaklık aldım ama kulaklık bana hiç uymadı, yarım saat 1 saat kullanım sonunda kafa ağrısı vs yapıyordu yine de ben arada kullandığım için çok dert etmeyip kullandım.
Geçenler de arkadaşa kulaklık lazım oldu, ben de elimde olan kulaklığı verdim, şimdii bana da yeni kulaklık almak için sonunda bir bahane oldu.
Aslında aklımda MCHOSE X9 kulaklık almak vardı, biraz forumda dolaşınca bu fiyatlara kablosuz almanın Gereksiz olduğunu söyleyenler görünce ben de bi soğudum.
Bu yüzden 2 - 3k arası bi kablolu bi kulaklık lazım, ama h2002p de gibi kafa ağrısı yapıp yapmayacağını nasıl anlıycam onu bilmiyorum. Yardım lazım.
Teşekkürler
x9 u düşünmeden yapıştırdım , keyifli kullanıyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,282
Mesajlar
11,075,596
Üyeler
198,094
Son üye
Hkichan
Geri
Top