🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

UV gücü yüksek sinek zımbırtısı iş yapıyor ama küçükler iyi değil aklınızda olsun eskiden ihlawın vardı büyük onlar müktü
 
şunlara kalıcı çözüm bilen var mı şu elektrikli raketlerle bile zor ölüyo kan emici teroristler
Bunun çaresi mor ışık onu geçtim şu aşağıdaki ucube böcekler daha sıkıntı vuramıyorsunda küçücükler, cs oynarken aim kaydırıyorlar

1782078878532.webp
 
A+ Tier NZXT C1200W Gold var 7500'e Amazon'da değil ama fiyat uygun zaten.

5070 var 3000-4000 tl civarı bir şey bakıyorum
 
Sivrisinek ısırığına size kendi bulduğum yöntemi söyleyeyim. Direk nviea koltuk altı rol sürüyorsunuz kaşıntı 5-10 saniye içinde geçiyor :D
 
şunlara kalıcı çözüm bilen var mı şu elektrikli raketlerle bile zor ölüyo kan emici teroristler
hocam gece kulağının etrafında vızz vıızz vıızzz yapıyorlar birde dokunup kaçıyorlar ya evi yakasım geliyor (!)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Her mağazaya 1 adet olacak şekilde 9000 adet stok vardı.
1000 tane bile satilmamistir bence 😂
mağazaya mı geldi yoksa e mağazadan mı sipariş ediyoz
 
belediye adam akıllı ilaçlama yapsa ölüyorlar her hafta 1-2 tane yakalıyoruz şuanlık
valla öyle bakma ben raket detan raid likit falan 2 sene önce mi illallah edip dizmiştim ölüm makinelerini, sonra belediye akıllandı ilaçlamaya başladı pek yoklar artık kullanmıyorum bunları da.. çok büyük rahatlık. Bir de evin tüm pencerelerinde sineklik var.
 
hocam gece kulağının etrafında vızz vıızz vıızzz yapıyorlar birde dokunup kaçıyorlar ya evi yakasım geliyor (!)
küçükleri en kötü raketi savurarak camdan dışarı çıkartıyorum ya da kendileri kaçarken gg oluyor ama bu büyükler dağ faresi gibi zor ölüyorlar
 
Geri
Top