da gt 2 full guys düşük fps

yükledim 5.1 i uygulama bilkgisayarınızda çalışmıyor dedi
 
yükledim 5.1 i uygulama bilkgisayarınızda çalışmıyor dedi
Ben size ekran kartınızı sormayı unutmuşum :(. Ekran kartınız nedir hocam? (Kusura bakmayın bugün bir sürü rx 6600 kart sürücüsü görünce direk onu göndermişim.)
 
Ben size ekran kartınızı sormayı unutmuşum :(. Ekran kartınız nedir hocam? (Kusura bakmayın bugün bir sürü rx 6600 kart sürücüsü görünce direk onu göndermişim.)
asus dual rx 6600
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

biosu güncellicem
onu denim bi
 
asus dual rx 6600
Bir saniye hocam siz konu başlığına yazmışsınız sistemi benim kafa bugün allak bullak oldu. Hatanın SS'ini atar mısınız?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

22.5.1'in bilgisayarınızda çalışması gerek ilk yazdığım paragrafı eksiksiz baştan sona yapın.
 
Bir saniye hocam siz konu başlığına yazmışsınız sistemi benim kafa bugün allak bullak oldu. Hatanın SS'ini atar mısınız?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

22.5.1'in bilgisayarınızda çalışması gerek ilk yazdığım paragrafı eksiksiz baştan sona yapın.
yaptaım hepsini bakim değişmişmi fps,
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hala 3 fps
 
ve pcnin sesi de gitti ses yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


tam ekran
Aygıt yöneticisine gir ekran kartlarına bak. Büyük ihtimalle ekran kartı bir hata veriyor neymiş ona bak.

Bana da 6600XT ile aynısı oldu geçen. Ben sürücüyle düzelttim.
 
Ekran kartı sürücünüzü kurabildiğinize eminsiniz dimi?
değilim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Aygıt yöneticisine gir ekran kartlarına bak. Büyük ihtimalle ekran kartı bir hata veriyor neymiş ona bak.

Bana da 6600XT ile aynısı oldu geçen. Ben sürücüyle düzelttim.
ilk açıldığında hata veriyor
pc
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

dediğin herşeyi tekrar yapıyorum
Ekran kartı sürücünüzü kurabildiğinize eminsiniz dimi?
dediğin herşeyi tekrar yapıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yaptım hepsini ama ses yok onu nasıl düzelticem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

22.5.1in dosyası açılmadı hata verdi ondan bişey oldu herhalde fps aynı hala
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bannerlorda da girmiyor artık
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,871
Mesajlar
11,082,062
Üyeler
198,209
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top