İtopya Üst Düzey İlgi Maşallah (!)

ozgurbey1

80+
Katılım
30 Mayıs 2024
Mesajlar
378
Reaksiyon skoru
204
Herkese selamlar

2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım

Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.

Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye

Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
 
Herkese selamlar

2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım

Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.

Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye

Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
Gerçekten de çok ilgisizler katılıyorum. Allah kimseyi itopya nın eline düşürmesin.
 
Herkese selamlar

2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım

Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.

Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye

Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
Allah kurtarsın
 
Herkese selamlar

2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım

Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.

Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye

Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
Geçmiş olsun geri adım atmayın kesinlikle
 
Herkese selamlar

2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım

Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.

Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye

Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
İtopyadan sponsorluk alan kişilere ilet bunu. Siz hakkınızı savunabiliyorsunuz yine savunamayan kişilere neler yaparlar siz düşünün.
 
ya bizim forumda kocaman reklamı var moderatörler olur bizim reis olur sedat peker gibi olaya dahil olup çözemezmi aslında bu tarz sıkıntıları sıkıntılı firmanın reklamı var sonuçta
 
Geçmiş olsun.Kutusu açılmamış kargodan dahi almayıp iade ettiğim ürünün geri ödemesini 2.5 ay sonra alabildim.Umarım hakkınızı alırsınız.
 
Yahu daha kaç tane örnek görücez böyle .Biz niye böyle bir ülkeyiz adam parasının emeğinin hakkını istiyor…arızalanmış hata var işte neden bu vazgeçirme çabaları…milyonluk şirketletin böyle kuruşluk hareketleri üzücüü….
 
Herkese selamlar

2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım

Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.

Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye

Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
Hocam aynı monitörü 2022 ekim ayında sanırım itopyanin Air port AVM si açılalı 2 gün olduğu vakitte mağazasına gidip aldım hem hazır sistem hemde bahsettiğiniz monitörü aldım 2 2.5 seneye yakın kullandım sorun yaşamadım acaba belli bir zamanda üretilenlerde mi sorun yaşanmaya başladı acaba?
 
Benim tek sorum ürün Gigabyte marka neden itopya değişim yaptırmaya çalışıyorsunuz servis bakım iade ve değişimleri marka servisi yapmıyor mu ?
 
Herkese selamlar

2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım

Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.

Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye

Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
15 gündür iade bekliyorum :D
 
Hocam aynı monitörü 2022 ekim ayında sanırım itopyanin Air port AVM si açılalı 2 gün olduğu vakitte mağazasına gidip aldım hem hazır sistem hemde bahsettiğiniz monitörü aldım 2 2.5 seneye yakın kullandım sorun yaşamadım acaba belli bir zamanda üretilenlerde mi sorun yaşanmaya başladı acaba?
teknoloji şans işi hocam belki 1 sene sonra bozulur belki 1 günde belki 10 senede
 
Geri
Top