Kilo Kaybı Devam Ediyor..

Reindi

80+ Silver
Katılım
20 Haziran 2020
Mesajlar
4,815
Reaksiyon skoru
2,318
1-2 ayda 2 kilo daha verdim daha önceden konu açmıştım zaten şuan bağırsak düzenleyici hapa başladım etki etmesi 3 hafta sürüyor dedi 6 gün oldu işte 1 ay kullanıp yanına gideceğim doktorun yine bu sefer ne diyecek bakalım 6 aydır ishalim devam ediyor huzursuz bağırsak sendrorumu olabilir miyim acaba? hiç yaşayan var mı
 
Geçmiş olsun. Bir üniversite araştırma hastanesine gidin. Durum kötü gözüküyor.
 
Geçmiş olsun. Bir üniversite araştırma hastanesine gidin. Durum kötü gözüküyor.
şehir hastanesine gittim zaten 3 aydır uğraşıyorum kaka tahlilleri idrar kan Bilgisayarlı tomografi bütün vucüdun kolonoskopi endoskopi her şey yapıldı bir şey de yok arkadaş neyim var benim ya
 
Geçmiş olsun.Tahlil sonuçlarında bir şey çıkmadığına göre az su+katı gıdalarla beslenebilirsiniz bağırsak düzenleyici önermişler zaten.Karnınızı da üşütmemeye çalışın.Çabuk üşüyen biriyseniz sürekli ishal gezebilirsiniz.
 
Tahlillerini , tomogrofi ve kolon-endo sonuçlarını hepsini toplayıp başka bir Gastroenteroloji uzmanına göstermelisin bence. 2016'dan beri crohn hastasıyım kilo kaybı ishal ve dolayısıyla halsizlik ile çok fazla uğraştım. Anlayabiliyorum yani şu an neler düşündüğünü. Umarım kısa zamanda çareni bulursun
 
hocam bir süre activia yoğurtlarını dene istersen. bağırsak düzenleneme konusunda baya yardımcı oluyor
 
Tahlillerini , tomogrofi ve kolon-endo sonuçlarını hepsini toplayıp başka bir Gastroenteroloji uzmanına göstermelisin bence. 2016'dan beri crohn hastasıyım kilo kaybı ishal ve dolayısıyla halsizlik ile çok fazla uğraştım. Anlayabiliyorum yani şu an neler düşündüğünü. Umarım kısa zamanda çareni bulursun
doktor hapı 1 ay kullan gel eğer etki etmezse takip edeceğiz dedi zaten de ben yine de emin olamıyorum kilo kaybı yavaşladı mesela ayda 1 kilo gibi ama yinede gidiyor etki etmesi en az 3 hafta sürüyor dedi bilemedim e-nabızda var hepsi zaten gitsem görür ordan raporlarına baksa yine yeter bildiğim çok iyi bir doktor var hap etki etmezse e-nabızdaki raporlarla ona gideceğim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hocam bir süre activia yoğurtlarını dene istersen. bağırsak düzenleneme konusunda baya yardımcı oluyor
bundan önce 3 kutu antibiyotik kullandım 2 hafta ***** gibi ben malım gittim bütün iyi bakterileri öldürdüm galiba bağırsaklardaki onu toparlaması da seneler sürüyormuş bağırsak düzenleyici bir toparlasa bari tam ishal gibi de değilim aslında karışık
 
anladım hocam genelde antibiyotik ilaçlarda bu durumlar çok ortaya çıkıyor activia yoğurtlarında probiyotik olanlarından bir süre kullanırsan düzelir diye tahmin ediyorum
 
bende de vardi , tatilden sonra olmuştu. enterogermina family kullan mutlaka. bu bir ilac değil, probiyotik. bol su iç
 
bende de vardi , tatilden sonra olmuştu. enterogermina family kullan mutlaka. bu bir ilac değil, probiyotik. bol su iç
aynı durum mu hocam iştahım falan yerinde ya bilmiyorum ama ishal devam ediyor
 
Son düzenleme:
aynı durum mu hocam iştahım falan yerinde ya bilmiyorum ama ishal devam ediyorum
normalde birsey yok ani bir karin ağrısı aniden geliyordu, ishal. evet iştah yerinde oluyor.
 
Geri
Top