Mete Yavuz
80+ Platinum
- Katılım
- 29 Mart 2020
- Mesajlar
- 17,036
- En İyi Cevap
- 9
Tek sorun W'de miydi? Umarım artmaz. Benimde ilk sıra öyleydi. A S D basmıyordu. Ardından enter i ve ş gitmişti . İade edebildim en azındanEvet arkadaşlar. Dönüş sağladılar az önce.
W basmıyordu benim tutukluk yapıyordu. Özellikle notlarda belirttim. Mavi switch ile değişim yada ücret iadesi diye. W switch ini değişip yolluyolar bana şuan. Aradım konuştum aynı sorunu bidaha yaparsa ancak ücret iadesi yapabiliriz diyor. Aynı sorunu tekrar etmesi gerekiyor ücret iadesi için dedi. Yani blue switch stokta yok , o yüzden switch değişimi yapılıp gönderiliyor şuan size dedi. Özellikle belirtmiştim ama neyse artık biraz daha kullanacağız. Yani illa uğraştıracaklar insanı
2 kez aynı sorunu yaşamam gerekecekmiş. Neyse artık yapacak bişey yok kullanacağız biraz daha.Tek sorun W'de miydi? Umarım artmaz. Benimde ilk sıra öyleydi. A S D basmıyordu. Ardından enter i ve ş gitmişti . İade edebildim en azından
Kaç gün geçmişti hocam iade edebildiniz.Tek sorun W'de miydi? Umarım artmaz. Benimde ilk sıra öyleydi. A S D basmıyordu. Ardından enter i ve ş gitmişti . İade edebildim en azından
Bende de A tuşu yapıyor
Red switch modeli yarın gidip kargolatacağım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Kaç gün geçmişti hocam iade edebildiniz.
2 ay olmak üzere ama 1 ay falan kullandım totalde. Geri gönderiyolar işte klavyeyi W nin olduğu switch i değiştirmişler. Yolladılar işte bügun kargoda şuan.Bende ilk çıktığı zamanlarda aldım yani blue switch. Bende de bayadır yatıyor dolapta haziranda kullanmaya başlayacağım inşallah sorun çıkmaz.
İlk modellerde pek sorun yoktuBende ilk çıktığı zamanlarda aldım yani blue switch. Bende de bayadır yatıyor dolapta haziranda kullanmaya başlayacağım inşallah sorun çıkmaz.
Switch değiştirmişler dediğin ne hocam red switch ile red switch mi değiştirmişler yoksa blue switch ile mi değiştirdiler ona göre not ekleyeyim.2 ay olmak üzere ama 1 ay falan kullandım totalde. Geri gönderiyolar işte klavyeyi W nin olduğu switch i değiştirmişler. Yolladılar işte bügun kargoda şuan.
sadece W nin bulunduğu switch i değiştirmişler red switch ile tabii ki. Ben tamir istemedim ama neyse.Switch değiştirmişler dediğin ne hocam red switch ile red switch mi değiştirmişler yoksa blue switch ile mi değiştirdiler ona göre not ekleyeyim.
18 gün geçti bir ihtimal gönderdim blue isterim gönderirler diye. 2 gün içinde arayıp tamirinin olmayacağını, stok olmadığı için yenisini gönderemeyeceklerini söyledi ben de iade istedim kabul etti adam. 3 gün içinde hesaba yansıdıBende de A tuşu yapıyor
Red switch modeli yarın gidip kargolatacağım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Kaç gün geçmişti hocam iade edebildiniz.
Klavyeyi 27/01/2021 tarihinde satın aldım. Şubatta bana ulaştı. Diğer arkadaşların dediği gibi yay sesi var fakat beni rahatsız eden bir ses değil. Kullanım olarak gayet uygun RedSwitch bende ki model.
Yaklaşık 2 aylık kullanım sonunda klavyenin W tuşu dün gece itibariyle tutukluk yapmaya başladı.
Sıvı teması yok tozlanmadı herhangi bir darbede söz konusu değil. Sadece W tuşu tutukluk yapmaya ve oyunda Valorant / Cs Go gibi WASD odaklı oyunlarda birden duruyor ilerlemiyor gibi sorunlara yol açıyor. Henüz 2 aylık klavye. 399 TL uygun bir fiyat Türkiye piyasasına göre ama ben çok önermiyorum almanızı. Önermeme sebebim sadece bende bu sorun olduğu için değil internete baktım bu sorunu benim gibi yaşayan bir çok kişi var ve bazıları 5 günde bazıları 2 haftada bazıları ise benim gibi 1 ayda 2 ayda bu sorunları yaşamış.
Ekstra olarak bazı arkadaşlarınki 3 tuş veya 2 tuş bu duruma ( takılma basmama ) rastlamış.
Dediğim gibi kullanan diğer arkadaşlarda bu sorun olmayabilir. Ama sorun olma yüzdesi biraz fazla gibi. Bu kadar çabuk tuşlarında tutuklar yapan bir klavye yerine başka bir şey almanızı şiddetle öneriyorum.
Şimdi Aras kargo ile anlaşmalı karşı ödeme ile onlara yollayacağım. Klavyesiz bekleyeceğiz yedek emektar A4tech klavye var fakat. Bu üzücü bir durum. Başınıza gelmemesi adına alırken 2 defa daha düşünün, stok bekleyen arkadaşlar ise tekrar 1 defa daha düşünsün derim.
Herkese iyi forumlar, sağlıklı günler dilerim.
Bende de aynı sorun var klavyeyi alalı 2 ay oldu ama benimki rampage titan k9
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bunu alacaktım, başka önerilere yöneleceğim teşekkür ederim
Değişik hm.
Rica ederim bir nebze yardımcı olduysa. Bende sorun çıkması sizde de çıkacağı anlamına gelmez ama dediğim gibi bu sorunu yaşayan yüzde oranı çok o yüzden biraz daha bütçe ayırıp daha kaliteli markalara yönelmek. Yada markaların güven vermiş modellerine bakmak.
Daha 2 gün olmadı çok iyi klavye diye millet bana önereli ve ben sipariş ettim şu an yolda..
Bunu okuyarak PUSAT K3 PRO kargosunu bekleyen bne.
Alacak olanlara bu sorunun olduğunu söylediğim zaman beni linç etmişlerdi... ama sanırım blue switch olanlarında problem yok.
Ben de kargo bekliyorum valla..
Aynı şekilde ben de sipariş ettim
En iyisi elimize geldikten sonra bir süre kullanmak ona göre bir karar vermek.
İnceleme için teşekkür ederim
Çok kişi uyardı beni almadım ben de . Pişman değilim şu an.
Kesinlikle iade veya değişim iste
Çok geçmiş olsun
@onlinedoktor da aynı sorunları yaşamıştı.
Aynen umarım bizde de aynı sorun oluşmaz.
Pusat K3 çıktığında ilk alanlardan biri benim. Klavyemi hiç temizlemedim şuan içi baya pis ama hiç bir sorunum yok. Sanırım Red Switchlerde bu problem oldu. Düzelticeklerdir yeni partilerde.
Alan arkadaşlar inşallah bu sorunu yaşamazlar başlığı da değişelim RED Switch diye.
Aynen hocam blue switch'de sıkıntı yok ama benim gibi red switch alanların gözü yaşlı. Fason mallar çoğunlukla ilk stoklarında çok sağlam oluyor reklam amaçlı.
Blue switchteki ses nasıl? Rahatsız ediyor mu?
Rahatsız etmiyor ben çok keyif alıyorum yazı yazarken
Hayır dostum ilk stoklarla alakası yok. Bu ürünü adamlar nerdeyse yarım senedir aynı fiyattan veriyorlar sabit. Ne bir zam ne bir şey. Kasa malzemesi vb herşeyiyle aynı diye biliyorum. Aldıkları markanın red switchleri sorunlu muhtemelen.
Yüksek ihtimal red switchlerde sorun var evet. Ben iade isteyeceğim, yada bana blue switch ile değiştim yapsınlar. Not kağıdında belirteceğim bunu.
Hocam Gamepower markasına bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız. Orda da ilk stoktan alan insanlar halen ekipmanlarını övüyor ve taş gibi olduklarını söylüyorlar. Yani şöyle düşünmek gerekiyor: İlk gelen stok sağlam oluyor ve kullanıcılar bu ürünü etrafında, forumda, her tarafta övmeye ve önermeye başlıyor. Haliyle markanın reklamı yapılmış oluyor ve markaya karşı bir güven oluşuyor. Sonradan gelen stokların ise kalitesi düşüyor. Klavye için örnek verirsek switch kalitesi. Monster'ın iyi yaptığı bir şey ise müşteri hizmetleri. Her ne kadar ekipmanları sıkıntı çıkarsa da müşteri hizmetlerinden dolayı güven kazanıyorlar. Ama bana kalırsa bu piyasada ekipman almak artık zor ve sıkıntılı. Biraz beklemek ve olayları analiz edip öyle alışveriş yapmak daha mantıklı geliyor.
Sorun yaşayanlar iletişime geçerse bence monster düzeltir ya. Müşteri hizmetleri teknik servisi vb iyi diye biliyorum.
Hocam çok konu açtım. Şöyle linklerini bırakayım size:
Yorumlarda da konu editini yaptım.Monster Pusat K3 Pro Hakkında.
Arkadaşlar forumda 350-400 lira bandında klavye arıyorum dediğimde ısrarla önerilen bu klavyeyi aldım (Aldıktan sonraki birkaç hafta ben de forumda önerdim) . 14 Ocak'ta sipariş ettim ve 1 hafta içinde elimde oldu. Gerçekten çok beğendim malzeme kalitesini vs. kullanmaya başladım ve 1 hafta...forum.donanimarsivi.com
Sen şimdi ücret iadesi alabildin mi ?
Daha bekliyorum. 10 iş günü içerisinde gelecek dediler.
Ben direk ücret iadesi veya blue switch değişim isteyeyim en iyisi. Hiç uğraşmayayım ben..
Ben anlamıyorum 400 TL ye 500 TL ye klavye alıyorsun w tuşu tutukluk yapıyor bu klavye mekanik membran da değil 25 liraya aldığım membran klavyeyi 5 senedir kullanıyorum
Evet arkadaşlar. Dönüş sağladılar az önce.
W basmıyordu benim tutukluk yapıyordu. Özellikle notlarda belirttim. Mavi switch ile değişim yada ücret iadesi diye. W switch ini değişip yolluyolar bana şuan. Aradım konuştum aynı sorunu bidaha yaparsa ancak ücret iadesi yapabiliriz diyor. Aynı sorunu tekrar etmesi gerekiyor ücret iadesi için dedi. Yani blue switch stokta yok , o yüzden switch değişimi yapılıp gönderiliyor şuan size dedi. Özellikle belirtmiştim ama neyse artık biraz daha kullanacağız. Yani illa uğraştıracaklar insanı
Benimkinin sadece w tuşu bozulduğu için tamir ettiler sanırım. Bende blue switch ile değişim yada iade istedim ama yapmadılar işte maalesef.18 gün geçti bir ihtimal gönderdim blue isterim gönderirler diye. 2 gün içinde arayıp tamirinin olmayacağını, stok olmadığı için yenisini gönderemeyeceklerini söyledi ben de iade istedim kabul etti adam. 3 gün içinde hesaba yansıdı