Neler Yeni

N11 satıcısı bozuk ürünü iade kabul etmiyor.

xebec

80+
Katılım
27 Ekim 2023
Mesajlar
154
Öncelikle geçmiş olsun. İlk yapacağın iş CAYMA bildrimi ile bir dilekçe hazırlaman. Bu dilekçeyi hazırla ve cayma bildirimini kargo tarihiyle aynı yap ve aynı gün içinde ÜRÜN ile birlikte kargoya ver. CAYMA bildirimi dediğimiz şeyin fotoğrafını çek veya tarayıcıdan çek, ıslak imzalı olsun. Eğer sorun çıkarsa cayma bildirimini THH belgelerine koyacaksın.

Servisle konuştum dedin, servis sana bozuk olduğunu söylediyse o halde sana DOA raporu vermek zorundadır. DOA raporu dediğimiz şey servis raporudur. Teknik servisle tekrar konuşun bu ürünün bozuk olduğunu sana söyledilerse, onlarda iade için DOA raporu temin etmelerini iste. Bu servis raporuna rağmen iade almak zorunda kalırlar. DOA raporunun görüntüsünü çek, ya da tarayıcıdan geçir. Bu belgeler kopyaları bir yerde durmalı.

THH belgelerine yazışmaları, cayma bildirimini, kargo teslim ekran görüntüleri ve thh başvuru dilekçesi yazarak başvuru yapabilirsin. Durumu güncelle lütfen burada bize haber vermeyi unutma, takip edelim.
 

Turabi

80+ Silver
Katılım
8 Ocak 2021
Mesajlar
3,455
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,160
İsim
Turabi Çelik
Öncelikle geçmiş olsun. İlk yapacağın iş CAYMA bildrimi ile bir dilekçe hazırlaman. Bu dilekçeyi hazırla ve cayma bildirimini kargo tarihiyle aynı yap ve aynı gün içinde ÜRÜN ile birlikte kargoya ver. CAYMA bildirimi dediğimiz şeyin fotoğrafını çek veya tarayıcıdan çek, ıslak imzalı olsun. Eğer sorun çıkarsa cayma bildirimini THH belgelerine koyacaksın.

Servisle konuştum dedin, servis sana bozuk olduğunu söylediyse o halde sana DOA raporu vermek zorundadır. DOA raporu dediğimiz şey servis raporudur. Teknik servisle tekrar konuşun bu ürünün bozuk olduğunu sana söyledilerse, onlarda iade için DOA raporu temin etmelerini iste. Bu servis raporuna rağmen iade almak zorunda kalırlar. DOA raporunun görüntüsünü çek, ya da tarayıcıdan geçir. Bu belgeler kopyaları bir yerde durmalı.

THH belgelerine yazışmaları, cayma bildirimini, kargo teslim ekran görüntüleri ve thh başvuru dilekçesi yazarak başvuru yapabilirsin. Durumu güncelle lütfen burada bize haber vermeyi unutma, takip edelim.
Çok teşekkür ederim hocam yarın hepsini yapmaya başlayacağım buraya yazarım tekrardan ha birde servise kendi ağzımla bu sorun için bana mail gönderir misiniz dediğim halde sorununuz çôzüldü şeklinde mail attılar.
 

melidoas6

80+ Silver
Katılım
30 Haziran 2021
Mesajlar
2,363
Hocam laptopu sadece kurulum için kullandım 3 gün yani çalışmadığı için hep bişeyleri kurmaya çalıştım 3 günde nasıl bir çizik olmuş olabilir ki?
İlk 6 ay kusurlu üründen vazgeçme hakkınız var servise gönderin raporla da iadenizi alın satıcının başı ağrır...
 

Turabi

80+ Silver
Katılım
8 Ocak 2021
Mesajlar
3,455
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,160
İsim
Turabi Çelik
İlk 6 ay kusurlu üründen vazgeçme hakkınız var servise gönderin raporla da iadenizi alın satıcının başı ağrır...
Satıcı hoş karşılasaydı bunlar olmazdı da yok diyorlar başka bişey demiyorlar
 

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
8,818
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,713
Yaş
25
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Hocam uyuşmazlık tutarı nedir acaba
Ülkede yozlaşma var şimdi sen thh ya başvuracaksın senin davanla ilgilenen kim ise onun vicdanına kalmış zaten bürokrasi yavaş işliyor. Hevesini kaçırmak için söylemiyorum n11 le çözebilmeye bak tabi bu süreçte thh ya kesin başvur servisten ürün bozuk diye rapor al belgelet başvuru da kullan, bir de dua et. N11 canlı desteğe ilet sorunun için talep açılsın. Sonra seni arayacaklar derdini anlatırsın.
 
Top Bottom