PowerColor 9070 XT ile yaşadığım süreç

Katılım
17 Mayıs 2025
Mesajlar
2
Reaksiyon skoru
3
Öncelikle herkese iyi günler ve iyi sosyaller dilerim. Yıl başında sistem dizmek kafama girmişti. Ben de son nesil, beni 5–10 yıl götürecek, asla parça değişimi yapmayacağım bir sistem toplamaya karar verdim. Daha önce birçok konu açmıştım zaten. Değerlendirdim ve 9800x3D ile 9070 XT'li bir sistem topladım. Ekran kartımı 3 ayda alabildim fakat 4. ayda ancak toplayabildim.

Aşırı ısındığını hiç fark etmemiştim, ta ki bir gün “şak” diye kapanana kadar. Testler vs. yaptım, ekran kartının fazlasıyla kusuru vardı. Ben de aldığım yere, Sinerji'ye, mail gönderdim. Servis bölümünden “şunu yapın, bunu deneyin” vs. dediler. Yaptım, 3 gün boyunca fatura bilgisi, test sonucu derken en sonunda “servise göndermeniz lazım” dediler ve neredeyse delirdim. O zamanlar ekran kartı bana çok lazımdı, göndermedim.

Tüketici hakem heyeti'ne başvurdum, servis raporum yok diye reddedildim. Ben de ümidi kesmiştim, ekran kartını rafa kaldırmıştım. “neredeyse 40 bin liram çöp oldu” dedim. Son çare olarak, belki iade alırlar diye servise gönderdim ve Allah yüzümü güldürdü. 10. günden sonra maillerimi kontrol ederken iade kararını gördüm.

Ne yapmam gerektiğini öğrenmek için oksid bilişim'i aradım. Sinerji ile irtibata geçmemi, iade belgesi ve gerekli şeyleri oksid bilişim'e iletmeleri gerektiğini söylediler. Ben de bunu bildirdim. Bu akşam saat 17.30'da banka hesap bilgilerimi istediler ve ilettim.

Sonuç olarak bu süreç mental olarak beni çok yıprattı ve moralimi fazlasıyla bozdu. PowerColor ve AMD ekran kartlarına bir daha bulaşmayı düşünmüyorum.
 
Öncelikle herkese iyi günler ve iyi sosyaller dilerim. Yıl başında sistem dizmek kafama girmişti. Ben de son nesil, beni 5–10 yıl götürecek, asla parça değişimi yapmayacağım bir sistem toplamaya karar verdim. Daha önce birçok konu açmıştım zaten. Değerlendirdim ve 9800x3D ile 9070 XT'li bir sistem topladım. Ekran kartımı 3 ayda alabildim fakat 4. ayda ancak toplayabildim.

Aşırı ısındığını hiç fark etmemiştim, ta ki bir gün “şak” diye kapanana kadar. Testler vs. yaptım, ekran kartının fazlasıyla kusuru vardı. Ben de aldığım yere, Sinerji'ye, mail gönderdim. Servis bölümünden “şunu yapın, bunu deneyin” vs. dediler. Yaptım, 3 gün boyunca fatura bilgisi, test sonucu derken en sonunda “servise göndermeniz lazım” dediler ve neredeyse delirdim. O zamanlar ekran kartı bana çok lazımdı, göndermedim.

Tüketici hakem heyeti'ne başvurdum, servis raporum yok diye reddedildim. Ben de ümidi kesmiştim, ekran kartını rafa kaldırmıştım. “neredeyse 40 bin liram çöp oldu” dedim. Son çare olarak, belki iade alırlar diye servise gönderdim ve Allah yüzümü güldürdü. 10. günden sonra maillerimi kontrol ederken iade kararını gördüm.

Ne yapmam gerektiğini öğrenmek için oksid bilişim'i aradım. Sinerji ile irtibata geçmemi, iade belgesi ve gerekli şeyleri oksid bilişim'e iletmeleri gerektiğini söylediler. Ben de bunu bildirdim. Bu akşam saat 17.30'da banka hesap bilgilerimi istediler ve ilettim.

Sonuç olarak bu süreç mental olarak beni çok yıprattı ve moralimi fazlasıyla bozdu. PowerColor ve AMD ekran kartlarına bir daha bulaşmayı düşünmüyorum.
teknoloji işi sans işi sana böyle mal gelmiştir ama powercooler a laf atmak şaçma olmuş sana denk gelen fabrika hatalı mal gelmiştir zaten firma hatalı oldugunu anlayıp iade vermiştir
 
teknoloji işi sans işi sana böyle mal gelmiştir ama powercooler a laf atmak şaçma olmuş sana denk gelen fabrika hatalı mal gelmiştir zaten firma hatalı oldugunu anlayıp iade vermiştir
Aynısını söyleyecektim, yani asusun en tepe modelini de alsan bu tarz sorunlarla karşılaşabiliyorsun. Bu yüzden de sorun yaşamış azınlığa değil de genel değerlendirmelere bakılır bir model donanım alırken.
 
Aynısını söyleyecektim, yani asusun en tepe modelini de alsan bu tarz sorunlarla karşılaşabiliyorsun. Bu yüzden de sorun yaşamış azınlığa değil de genel değerlendirmelere bakılır bir model donanım alırken.
mesela şuanda gigbayt kartlarda termal akma sorunu var bu gigabayt ürünleri çöp yapmaz fabrikada hatalı üretilmiş revizyon gelir zaten ama direk amd çöp powercooler çöp demek hata aynı kartı alıp sorunsuz kullanan dünya adam var sonuçta
 
Tamamen anlaşılabilir bir hüsran ama sizinde gördüğünüz üzere "servis tarafından onaylandı" cevabı almışsınız. Demek ki ürünün kendisinde bir sorun vardı, fabrikadan çıkışında sorun varmış demek ki.
 
Adam böyle bir konu açmış ama modeli yazmak aklına gelmemiş, çok değişik kafalar çoook.

Ayrıca senin problemin kaynağı zaten ekran kartın değil, sinerjiden ürün alman, bu firma kutusu açılmamış ürüne bile cayma hakkı kullandırmayan bir firma, işiniz düştüğünde nasıl muamele göreceğinizi siz düşünün artık.
 
Amd lik bir durum yok aslında ben de powercolor Reaper 9060XT aldım sonra hiç içime sinmedi testleri falan yaptım 74 dereceleri görüyordu furmarkta sasırdım dedim ne alaka yani ben de su an iadeye yolladım henüz sonuç çıkmadı yerine de vatandan beyaz xfx 9060xt aldım 57 dereceyi geçmiyor furmarkta powercolor reaperlardan uzak durmak lazım diğer modellerini bilmiyorum ama reaperlar harbi kalitesiz oluyor gelen kutusundan da belliydi bayağı umarım benim iadem de onaylanır yoksa uğraşacağız bayağı
 
Öncelikle herkese iyi günler ve iyi sosyaller dilerim. Yıl başında sistem dizmek kafama girmişti. Ben de son nesil, beni 5–10 yıl götürecek, asla parça değişimi yapmayacağım bir sistem toplamaya karar verdim. Daha önce birçok konu açmıştım zaten. Değerlendirdim ve 9800x3D ile 9070 XT'li bir sistem topladım. Ekran kartımı 3 ayda alabildim fakat 4. ayda ancak toplayabildim.

Aşırı ısındığını hiç fark etmemiştim, ta ki bir gün “şak” diye kapanana kadar. Testler vs. yaptım, ekran kartının fazlasıyla kusuru vardı. Ben de aldığım yere, Sinerji'ye, mail gönderdim. Servis bölümünden “şunu yapın, bunu deneyin” vs. dediler. Yaptım, 3 gün boyunca fatura bilgisi, test sonucu derken en sonunda “servise göndermeniz lazım” dediler ve neredeyse delirdim. O zamanlar ekran kartı bana çok lazımdı, göndermedim.

Tüketici hakem heyeti'ne başvurdum, servis raporum yok diye reddedildim. Ben de ümidi kesmiştim, ekran kartını rafa kaldırmıştım. “neredeyse 40 bin liram çöp oldu” dedim. Son çare olarak, belki iade alırlar diye servise gönderdim ve Allah yüzümü güldürdü. 10. günden sonra maillerimi kontrol ederken iade kararını gördüm.

Ne yapmam gerektiğini öğrenmek için oksid bilişim'i aradım. Sinerji ile irtibata geçmemi, iade belgesi ve gerekli şeyleri oksid bilişim'e iletmeleri gerektiğini söylediler. Ben de bunu bildirdim. Bu akşam saat 17.30'da banka hesap bilgilerimi istediler ve ilettim.

Sonuç olarak bu süreç mental olarak beni çok yıprattı ve moralimi fazlasıyla bozdu. PowerColor ve AMD ekran kartlarına bir daha bulaşmayı düşünmüyorum.
Sinerji yine şaşırtmıyor
 
Adam böyle bir konu açmış ama modeli yazmak aklına gelmemiş, çok değişik kafalar çoook.

Ayrıca senin problemin kaynağı zaten ekran kartın değil, sinerjiden ürün alman, bu firma kutusu açılmamış ürüne bile cayma hakkı kullandırmayan bir firma, işiniz düştüğünde nasıl muamele göreceğinizi siz düşünün artık.
Yok be kutusu açılmamış ürün iade ettim diğer ürün de sorunlu çıktı para iadesi aldım
 
Şans işi bu işler asus rog ta alsan çıkar içinden önemli olan paranı geri almış olman marka içine sinmiyorsada başka markaya yönelirsin
 
Amd lik bir durum yok aslında ben de powercolor Reaper 9060XT aldım sonra hiç içime sinmedi testleri falan yaptım 74 dereceleri görüyordu furmarkta sasırdım dedim ne alaka yani ben de su an iadeye yolladım henüz sonuç çıkmadı yerine de vatandan beyaz xfx 9060xt aldım 57 dereceyi geçmiyor furmarkta powercolor reaperlardan uzak durmak lazım diğer modellerini bilmiyorum ama reaperlar harbi kalitesiz oluyor gelen kutusundan da belliydi bayağı umarım benim iadem de onaylanır yoksa uğraşacağız bayağı
dediginiz powercooler modeli giriş seviye normal o dereceler aldıfgınız ise üst seviye
 
Geri
Top