Rtx 4070 superli bu sistem nasıl?

YuuZ

80+
Katılım
18 Haziran 2024
Mesajlar
41
Reaksiyon skoru
4
Bütçe
47000
Bu sistem nasıl? Uyumluluk sorunu yaratır mı? Anakarti bilerek yüksek tuttum ilerde işlemciyi yükseltebilirim ama o seçeneklerden başka anakarti onerebilirsiniz. Ekran kartı palit dualdi onu da 2 bin farkla inno3D 3x e çevirdim ısı sorunu olmasın diye. Adana'da yaşıyorum çünkü.
 

Ekler

  • Screenshot_2024-08-22-14-13-40-672_com.android.chrome.png
    Screenshot_2024-08-22-14-13-40-672_com.android.chrome.png
    121.4 KB · Hit: 114
  • Screenshot_2024-08-22-15-02-54-029_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-08-22-15-02-54-029_com.android.chrome.jpg
    665.4 KB · Hit: 103
Sistem gayet iyi, kasayı XPG K Mesh kasa yapabilirsiniz. 80+ Gold sertifikalı PSU'su var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bir de yaşadığınız yer ve işlemciden dolayı soğutucu gerekli, peerless assasin yeterli olur.
 
Son düzenleme:
Sistem gayet iyi, kasayı XPG K Mesh kasa yapabilirsiniz. 80+ Gold sertifikalı PSU'su var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bir de yaşadığınız yer ve işlemciden dolayı soğutucu gerekli, peerless assasin yeterli olur.
Cevabın için teşekkür ederim. 1 yıl sonra filan işlemciyi 7800x3D ye yükseltebilirim diye 360mm sıvı sogutucu destekleyen kasa alayım diyordum aslında.
 
Cevabın için teşekkür ederim. 1 yıl sonra filan işlemciyi 7800x3D ye yükseltebilirim diye 360mm sıvı sogutucu destekleyen kasa alayım diyordum aslında.
Mantıklı ama forumda 7800x3d için peerless assasin, phantom spirit kullanan var ve gayet memnunlar. Size kalmış hocam.
 
Bu sistem nasıl? Uyumluluk sorunu yaratır mı? Anakarti bilerek yüksek tuttum ilerde işlemciyi yükseltebilirim ama o seçeneklerden başka anakarti onerebilirsiniz. Ekran kartı palit dualdi onu da 2 bin farkla inno3D 3x e çevirdim ısı sorunu olmasın diye. Adana'da yaşıyorum çünkü.
Soğutucu yok mu işlemcide?bütçe yoksa ekran kartı palite düşürülüp peerless assasin veya phantom sprint alınabilir hatta https://www.akakce.com/islemci-sogu...ost-commander-140-siyah-fiyati,277749970.html bu linktekini al 7800x3d alırsan ona da kullanırsın 7800x3d yi soğutan bir hava soğutma.
 
Soğutucu yok mu işlemcide?bütçe yoksa ekran kartı palite düşürülüp peerless assasin veya phantom sprint alınabilir hatta https://www.akakce.com/islemci-sogu...ost-commander-140-siyah-fiyati,277749970.html bu linktekini al 7800x3d alırsan ona da kullanırsın 7800x3d yi soğutan bir hava soğutma.
Kendi stok soğutucu vardır. Şöyle 1 ay filan stok sogutucuyla idare edebilirsem öyle ağır oyun da girmeyecem aslında GTA cs2 valo filan girerim. Sonrasında alayım ekran kartı soğuk çalışsın diyorum. Bilgisyarin oldugu odada klima da yok ondan dolayı düşürmek istemiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mantıklı ama forumda 7800x3d için peerless assasin, phantom spirit kullanan var ve gayet memnunlar. Size kalmış hocam.
Araştırayım biraz o zaman öyle de yapabilirim.
 
Palit al gerek yok daha fazla para vermeye. Ayrıca Biostar anakart gayet yeterli. Kalan bütçeye soğutma al. İşlemciyide yükseltebilirsin ama 7600 falan yapmana gerek yol.
 
Palit al gerek yok daha fazla para vermeye. Ayrıca Biostar anakart gayet yeterli. Kalan bütçeye soğutma al. İşlemciyide yükseltebilirsin ama 7600 falan yapmana gerek yol.
Ama işte şu grafiğe bakınca çok fazla fark var gibi. Anakarta da biraz önem veriyorum iyi olması açısından.
 

Ekler

  • 1720087142309 (1).png
    1720087142309 (1).png
    489.5 KB · Hit: 48
Vento VG4200S'i niye tercih etmediniz hocam?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,219
Mesajlar
11,074,860
Üyeler
198,083
Son üye
ahmettg
Geri
Top