Neler Yeni

Türktelekom Rezilliği ( Artık biri bu firmaya dur demeli)

porento54

80+
Katılım
11 Kasım 2023
Mesajlar
85
Dahası  
Reaksiyon skoru
57
İsim
Furkan Aydın
3 yıl önce sadece vdsl hattı olduğu için ve sadece türktelekomda hak sahipliği olduğu için müşteri hizmetlerinin bana sunduğu paket olan 75mbps paketi onayladım. 1 hafta sonra kopmalar oldu ve müşteri hizmetleri, teknik servis arasındaki üçgen sonucu hattımın kaldırmadığını öğrendim bedelsiz 50mbps düşürdüler. Sonra tekrardan aynı şey oldu bu sefer en son 35mbps düşürdüler. 35mbps internetimi 2 yıl boyunca ara ara sorunlar olarak kullandım. 3 hafta önce internetimde birden kopmalar meydana geldi. Tekrardan müşteri hizmetleri , teknik servis üçgeni 3 hafta boyunca baktılar ve sonunda portların hiç birinin sağlam olmadığı alt yapının bir anda 22 mbps maksimum kaldıracağını söylediler. 1 hafta sonra teknik ekip gelicek ona tekrardan bildirim açın dediler. Tekrardan açtım ve 1 hafta boyunca inceleme yaptılar sonuç hattınız desteklemiyor paketinizi 24 mbps düşürebilirsiniz. Bende dedim ki ben hızımın düşmesini istemiyorum 24 mbps 1.5 mbps uplaod benim işimi görmez yazılımcıyım , farklı yüklemeler yapıyorum ailede başka kullanan insanlar var 2 yıl nasıl kullandıysam hattımın düzeltilmesini istiyorum. Verilen cevap aynen şu :

'' İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.İnternet erişim hizmetinden yararlandığınız lokasyonda Fibernet (H) hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda VDSL altyapı üzerinden hizmet sunumunun mümkün olduğu ancak Fibernet (H) hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle FİBER (H) altyapı üzerinden hizmet sunumu mümkün olamamaktadır.Siz değerli müşterimizin kaliteli ve hızlı internet hizmetinden faydalanabilmesi için altyapı dönüşüm talebinizi kayıt altına aldık.************ hizmet numaralı internet aboneliğinize ait; 06.08.2024 tarihinde 13.01? de müşteri hizmetlerimiz aracılığıyla arama yapılmış olup paket değişikliğini kabul etmediğinizden işlem yapılamamıştır.Paket değişikliği talebinizin incelenmesi için internet aboneliğinize ait yasal hat sahibinin talep bırakması durumunda talebiniz karşılanacaktır. ''

Böyle bir saçmalık hayatımda görmedim. Benim düşüncem hatta başkalarını dahil ediyolar ve hat kaldırmadığı için herkesin hızında düşmeler yapıyorlar. Ülkenin artık bu şirketten kurtulması gerek.
 

Danke

80+ Bronze
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
1,008
Dahası  
Reaksiyon skoru
238
İsim
Yunus
Vdls kablon ile alakalı kendin çek evine kadar kabloyu sonra türk Telekoma söyle hızını arttırırlar hatta yakında varsa fiber evine kadar fiberi çekebilirsin fiber internetin olur
 

porento54

80+
Katılım
11 Kasım 2023
Mesajlar
85
Dahası  
Reaksiyon skoru
57
İsim
Furkan Aydın
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Vdls kablon ile alakalı kendin çek evine kadar kabloyu sonra türk Telekoma söyle hızını arttırırlar hatta yakında varsa fiber evine kadar fiberi çekebilirsin fiber internetin olur
Bu ne saçma bir cevap ? Sence sorun vdsl kablom ile alakalı olsa türktelekom bedelsiz hız düşürmesi yapar mı ? 2 yıldır aynı hattım kullandığımı yazıyorum. 2 yıldır sorunsuz kullanıyorum kutu yan binamda. Binama gelen kablo çok kısa ve sapasağlam kontrolleri yapıldı. 2 ayrı ekip baktı ve genel hattın yetersiz olduğunu söyledi. Neden şimdi yetersiz 2 yıl boyunca yeterliydi diye sordum cevap veremedilier.
 

Danke

80+ Bronze
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
1,008
Dahası  
Reaksiyon skoru
238
İsim
Yunus
Yapacak bir şey yok ben öneri yaptım eğer fiber varsa yakında kendin çek türk Telekomu ara gelip kurarlar fiber interneti aynı şekilde binandaki vdls kablosunu yenilersen aynı şekilde hızında artar çok büyük şekilde tavsiye veriyorum alt yapı yok ise istediğin operatöre geçersen geç o oksitlenmiş bakır kablodan geçecek
Mesaj otomatik birleştirildi:

Elektrikçinle konuşursan fiyat verebilir çok fazla bir ücret çıkacağını sanmıyorum kablo ücreti vs
 

Volkan:/

80+ Bronze
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
604
Dahası  
Reaksiyon skoru
178
İsim
Volkan
3 yıl önce sadece vdsl hattı olduğu için ve sadece türktelekomda hak sahipliği olduğu için müşteri hizmetlerinin bana sunduğu paket olan 75mbps paketi onayladım. 1 hafta sonra kopmalar oldu ve müşteri hizmetleri, teknik servis arasındaki üçgen sonucu hattımın kaldırmadığını öğrendim bedelsiz 50mbps düşürdüler. Sonra tekrardan aynı şey oldu bu sefer en son 35mbps düşürdüler. 35mbps internetimi 2 yıl boyunca ara ara sorunlar olarak kullandım. 3 hafta önce internetimde birden kopmalar meydana geldi. Tekrardan müşteri hizmetleri , teknik servis üçgeni 3 hafta boyunca baktılar ve sonunda portların hiç birinin sağlam olmadığı alt yapının bir anda 22 mbps maksimum kaldıracağını söylediler. 1 hafta sonra teknik ekip gelicek ona tekrardan bildirim açın dediler. Tekrardan açtım ve 1 hafta boyunca inceleme yaptılar sonuç hattınız desteklemiyor paketinizi 24 mbps düşürebilirsiniz. Bende dedim ki ben hızımın düşmesini istemiyorum 24 mbps 1.5 mbps uplaod benim işimi görmez yazılımcıyım , farklı yüklemeler yapıyorum ailede başka kullanan insanlar var 2 yıl nasıl kullandıysam hattımın düzeltilmesini istiyorum. Verilen cevap aynen şu :

'' İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.İnternet erişim hizmetinden yararlandığınız lokasyonda Fibernet (H) hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda VDSL altyapı üzerinden hizmet sunumunun mümkün olduğu ancak Fibernet (H) hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle FİBER (H) altyapı üzerinden hizmet sunumu mümkün olamamaktadır.Siz değerli müşterimizin kaliteli ve hızlı internet hizmetinden faydalanabilmesi için altyapı dönüşüm talebinizi kayıt altına aldık.************ hizmet numaralı internet aboneliğinize ait; 06.08.2024 tarihinde 13.01? de müşteri hizmetlerimiz aracılığıyla arama yapılmış olup paket değişikliğini kabul etmediğinizden işlem yapılamamıştır.Paket değişikliği talebinizin incelenmesi için internet aboneliğinize ait yasal hat sahibinin talep bırakması durumunda talebiniz karşılanacaktır. ''

Böyle bir saçmalık hayatımda görmedim. Benim düşüncem hatta başkalarını dahil ediyolar ve hat kaldırmadığı için herkesin hızında düşmeler yapıyorlar. Ülkenin artık bu şirketten kurtulması gerek.
Bende benzerini yaşadım sözde 100 mbit destekliyor şuan 50 kullanıyorum türknetteyim
Mesaj otomatik birleştirildi:

3 yıl önce sadece vdsl hattı olduğu için ve sadece türktelekomda hak sahipliği olduğu için müşteri hizmetlerinin bana sunduğu paket olan 75mbps paketi onayladım. 1 hafta sonra kopmalar oldu ve müşteri hizmetleri, teknik servis arasındaki üçgen sonucu hattımın kaldırmadığını öğrendim bedelsiz 50mbps düşürdüler. Sonra tekrardan aynı şey oldu bu sefer en son 35mbps düşürdüler. 35mbps internetimi 2 yıl boyunca ara ara sorunlar olarak kullandım. 3 hafta önce internetimde birden kopmalar meydana geldi. Tekrardan müşteri hizmetleri , teknik servis üçgeni 3 hafta boyunca baktılar ve sonunda portların hiç birinin sağlam olmadığı alt yapının bir anda 22 mbps maksimum kaldıracağını söylediler. 1 hafta sonra teknik ekip gelicek ona tekrardan bildirim açın dediler. Tekrardan açtım ve 1 hafta boyunca inceleme yaptılar sonuç hattınız desteklemiyor paketinizi 24 mbps düşürebilirsiniz. Bende dedim ki ben hızımın düşmesini istemiyorum 24 mbps 1.5 mbps uplaod benim işimi görmez yazılımcıyım , farklı yüklemeler yapıyorum ailede başka kullanan insanlar var 2 yıl nasıl kullandıysam hattımın düzeltilmesini istiyorum. Verilen cevap aynen şu :

'' İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.İnternet erişim hizmetinden yararlandığınız lokasyonda Fibernet (H) hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda VDSL altyapı üzerinden hizmet sunumunun mümkün olduğu ancak Fibernet (H) hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle FİBER (H) altyapı üzerinden hizmet sunumu mümkün olamamaktadır.Siz değerli müşterimizin kaliteli ve hızlı internet hizmetinden faydalanabilmesi için altyapı dönüşüm talebinizi kayıt altına aldık.************ hizmet numaralı internet aboneliğinize ait; 06.08.2024 tarihinde 13.01? de müşteri hizmetlerimiz aracılığıyla arama yapılmış olup paket değişikliğini kabul etmediğinizden işlem yapılamamıştır.Paket değişikliği talebinizin incelenmesi için internet aboneliğinize ait yasal hat sahibinin talep bırakması durumunda talebiniz karşılanacaktır. ''

Böyle bir saçmalık hayatımda görmedim. Benim düşüncem hatta başkalarını dahil ediyolar ve hat kaldırmadığı için herkesin hızında düşmeler yapıyorlar. Ülkenin artık bu şirketten kurtulması gerek.
Alt yapı türk telekom
 

codcubiri

80+ Silver
Katılım
29 Ocak 2023
Mesajlar
2,333
Dahası  
Reaksiyon skoru
816
İsim
Ömür
Ben türktelekom kullanırken internet gitti aradım 2-3 gün en son 2 aymı ne dediler bundan öncede yaşadım 1-2 güne geldi onlar ama neyse sövdüm caydım 100tl mi ne süperonline ye geçtim mutluyum bidaha türktlekom kullanmam altyapı dahil
 

porento54

80+
Katılım
11 Kasım 2023
Mesajlar
85
Dahası  
Reaksiyon skoru
57
İsim
Furkan Aydın
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Hattı kullanan başka şirket olsa cayma parası umrumda değil geçerim zaten ama malesef sadece türktelekom var ve insanı çok yoruyorlar.
 

codcubiri

80+ Silver
Katılım
29 Ocak 2023
Mesajlar
2,333
Dahası  
Reaksiyon skoru
816
İsim
Ömür
Hattı kullanan başka şirket olsa cayma parası umrumda değil geçerim zaten ama malesef sadece türktelekom var ve insanı çok yoruyorlar.
Gerçekten öyle bi ara gene gitmiş bi adam geldi baktı gitti gelir dedi 1 2 gün oldu gelmedi aradım sövdüm tamam dedi bi anda geldi internet gerçekten rezil bir firma illa sövmek gerekiyor bir şey yaptırmak için
 

Greewe

80+ Bronze
Katılım
19 Nisan 2023
Mesajlar
909
Dahası  
Reaksiyon skoru
343
İsim
Yoyoto
Vdls kablon ile alakalı kendin çek evine kadar kabloyu sonra türk Telekoma söyle hızını arttırırlar hatta yakında varsa fiber evine kadar fiberi çekebilirsin fiber internetin olur
İnanarak sallıyo ya xd. Ne deyim sana kral
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
963,273
Mesajlar
8,731,862
Üyeler
152,016
Son üye
Talhaa05
Top Bottom