https://www.itopya.com/corsair-icue-h100i-elite-lcd-xt-21-ips-lcd-240mm-islemci-sivi-sogutucu_u26331 3299 tl istiyen değerlendirebilir
reis ben aliyom baktim akakcede pahalı sen bilirsinDoğru düzgün testini bulamadım bilen varsa atarsa sevinirim
Hocam 360 takamadığın kasan varsa yapıştır. Corsair'ın yurtdışında 200-250 dolar arasında konumlandırdığı bir ürün; ne kadar kötü olabilir ki? Bu fiyata no-name markalar satıyor ne pompa mühendisliği ne güveni olan ürünleri. Üstüne LCD ekranı bile var. Hatta 360MM desteğin varsa bile CPU'na göre alabilirsin. Net bir inceleme çok az ancak Reddit yorumlarına göre gayet iyi bir cooler. Ha fiyatını hak ediyor mudur (10 bin TL olan fiyatı); bilemem. Ama 3300'ü hak ettiğine kesinlikle eminim.Doğru düzgün testini bulamadım bilen varsa atarsa sevinirim
2023 senesinin modeli hocamgüzele benziyorda sanırım eski bir model 2021 civarında piyasaya çıkmış
Hocam, AI cevabı yapıştırmayı sevmem ama tek tek websiteleri gezmek yerine; AI aynı anda 30 linke girip, kullanıcı yorumları çıkarabiliyor. Sorduğum sorunun cevabı kısaca: FSP MP7 2.500 TL fiyat bandında iyi bir hava soğutmadır ama Corsair modeli global pazarda 260$'a konumlanan, üst segment bir 240MM sıvı soğutmadır. Soğutma kalitesi olarak Corsair çok daha üstündür.FPS MP7 alıcaktım. Sıvı sogutmalardan işkilleniyom ya birde bu 240lar hava soğutma ile aynı kalıyor testlerde. 360 lar gene 5-6 derece fark atıyorda bilemedim dijital ekran iyimiş ama
Hocam onu ben de okudum, 2023-late batch'lerde yaşayanlar olmuş. Bir kısmı yazılımsal bir kısmı ise sıcalık sebebiyle donanımsalmış. Anca kalan batch'lerde çözülmüş. Buradaki batch nedir bilemem tabii.Ekranı ile ilgili problem var diye hatırlıyorum. O yüzden zamanında almamıştım ama bu fiyat baya güzel.
Benim de aynı durumum. Kasam beyaz. Bu tarz durumlarda "panda" tasarıma yöneliyorlar. Siyah-beyaz yani. Kablolara siyah-beyaz uzatıcı alıyorlar PSU'dan gelenlere yani. Fanları siyah-beyaz tipe çekiyorlar güzel uyum için. Benim için uyum çok arka planda o yüzden takılmadım.Kasa, ekran kartı, anakart beyaz oldugunicin bu sıvı soğutucu kötü durur mu?