Yardım W60 mı Gameraider K1 He mi

Katılım
14 Mayıs 2026
Mesajlar
29
Reaksiyon skoru
2
Bütçe
3000
Arkadaşlar ikisi de çok cazip geliyor hangisini almalıyım veya başka önerisi olan var mı
 
Arkadaşlar ikisi de çok cazip geliyor hangisini almalıyım veya başka önerisi olan var mı
 
Sağol hocam bunu alıcam galiba
 
Boyutları farklı, ben %60 klavye önermiyorum ya kullanımı eziyet. Harici bir kablosuz klavyeniz yoksa, %60 ile fonksiyon tuşlarını kullanırken kafayı yersiniz.
 
W60 ilk parttaki üretimi olan gıcırdama sorunları, çift tıklama sorunları gibi kronik problemlerini 2. parti üretiminde büyük ölçüde çözdü. Malzeme kalitesi güzel, fiyatına göre verdiği performans fazlasıyla tatmin edici, driverleri kolay ve kullanışlı, switchleri ne çok kötü ne çok güzel ortalama bir switch diyebilirim. Fiyat/performans alınabilicek mantıklı klavyelerden.
 
Arkadaşlar ikisi de çok cazip geliyor hangisini almalıyım veya başka önerisi olan var mı
hocam bende k1 he alıcam bende araştırdım konusunuda açtım k1 he de karar kıldım bende şu anda 60 lık klavye kullanıyorum eskiden hiç f1-f12 tuşlarını kullanacağım aklıma elmezdi arada sırada işe yarıyor boyut olarakta 3-4 cm falan fark var o kadar fazla ve rahatsız edecek bir şeyde değil we b tabanlı yazılımı var daha detaylı bir inceleme istiyorsan linki aşşağıya bırakıyorum oradanda başka birinin yaptığı incelemeye bakabilirsin

 
hocam bende k1 he alıcam bende araştırdım konusunuda açtım k1 he de karar kıldım bende şu anda 60 lık klavye kullanıyorum eskiden hiç f1-f12 tuşlarını kullanacağım aklıma elmezdi arada sırada işe yarıyor boyut olarakta 3-4 cm falan fark var o kadar fazla ve rahatsız edecek bir şeyde değil we b tabanlı yazılımı var daha detaylı bir inceleme istiyorsan linki aşşağıya bırakıyorum oradanda başka birinin yaptığı incelemeye bakabilirsin

Sağol hocam da çok bilgisayar da işin olmuyor ders çalışırken video izlemek için ve günde 1 2 saat oyun oynamak için alacağım şuan w60 yeterli gibi benim için
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Akko fun 68 nasıldır bilen var mı bir arkadaşım da onu önerdi
 
Geri
Top