Hacettepely
80+
- Katılım
- 21 Haziran 2026
- Mesajlar
- 2
- Reaksiyon skoru
- 0
Siparişi onaylanan olursa haber verebilir mi arkadaşlar buraya ss atsanız görürüz en azından merakımız diner heyecandan uyuyamadık
herif 7600mhz'yi 11.5ktan alıp 14.5kya satıyor.
Kesinlikle öyle, bunun altından kalkamaz iptal etmek zorunda firmalar, fiyatı çektikleri ana dağıtıcı kimse sorumlusu odur büyük ihtimal3 sitede aynı anda düşmesi, fiyatların otomatik belli bir yerden çekildiğini gösteriyor demi?
3 ram'in de (corsair, lexar 6000 ve 7600) distribütörü penta. İptal olacaklar hepsi. Boşuna heves etmeyin. Herkese iyi uykular.Kesinlikle öyle, bunun altından kalkamaz iptal etmek zorunda firmalar, fiyatı çektikleri ana dağıtıcı kimse sorumlusu odur büyük ihtimal
Sorumlu satıcı firmadır .Kesinlikle öyle, bunun altından kalkamaz iptal etmek zorunda firmalar, fiyatı çektikleri ana dağıtıcı kimse sorumlusu odur büyük ihtimal
Elbette öyledir de problemin sorumlusu anlamında söyledimSorumlu satıcı firmadır .
Adam 2.30'da uyanık mıdır ki herkes sabahlamıyordur kiEvet ram indirime girdiğine göre yakında "2.el sistem topladım" videosu gelir![]()
Temennimiz o yönde ama bahsedilen 1000li rakamlarda sipariş oluştuysa bir hesap yapın kimse bu yükün altından kalkamaz distribütör hariç ki onunda elinde bu adette stok bile olmayabilirtek tek alanlara gönderecekler bekleyin görün. 10 20 ve üzeri alanlar boşa beklemesin.