Yanlis Fiyatlandirma Sonrasi Kargoya Verilen Urunun İptali

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Ben adamın THH ye gitmesini savunmuyorum adam sırf fırsatçılık yapıp almasına karşın sanki tüm suç alıcıya ait olmasını eleştiriyorum. Tekrar ve tekrar diyorum böyle bir durumda hak aramamam arayamam da 40 kere yazarsam belki anlatabilirim kendimi kaldı 38 devam edeyim mi ?
Dostum aşırı boş yapıyorsun o zaman. Konu zaten fırsatçılık yapması gelmişsin alıcıya suçun yikilmasina kızıyorum yazmissin kim bu adama ulan sen niye sipariş verdin yazmış alintilasana. Yani forumu okumamissindir yazmışsındir ben yanlış anladım dersin hala yağ gibi üste çıkmaya calisiyorsun 38 kere daha yazınca haklı olmayacaksin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben adamın THH ye gitmesini savunmuyorum adam sırf fırsatçılık yapıp almasına karşın sanki tüm suç alıcıya ait olmasını eleştiriyorum. Tekrar ve tekrar diyorum böyle bir durumda hak aramamam arayamam da 40 kere yazarsam belki anlatabilirim kendimi kaldı 38 devam edeyim mi ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Git yorumları oku tekrardan anlarsın THH ye başvurmasına mı tepki yoksa ucuza mal yaklamasına mı. Birde bana devlet bu hakkı vermiş istersem her konuda dava açarım bu kimseyi ilgilendirmez bu benim hakkım(Ben aramam !!!!!).
Aç zaten açma mi dedik 😂
 
Son düzenleme:
Dostum aşırı boş yapıyorsun o zaman. Konu zaten fırsatçılık yapması gelmişsin alıcıya suçun yikilmasina kızıyorum yazmissin kim bu adama ulan sen niye sipariş verdin yazmış alintilasana. Yani forumu okumamissindir yazmışsındir ben yanlış anladım dersin hala yağ gibi üste çıkmaya calisiyorsun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Aç zaten açma mi dedik 😂
Şaka mısın ya adama açacak diye adama ahlak dersi vermeye başlamışsın şimdide aç diyorsun. Kim lan bu adam sipariş verdi diye tepki gelmemiş zaten de herkes de çıkıp normal karşılamamış burdaki tepki net olmalı. THH den sonuç çıkaramazsın çünkü kullanıcı sözleşmesinde bu durum belirtilmiş yazılı olarak kural da var felan dense ben tepki vermeyeceğim
 
Şaka mısın ya adama açacak diye adama ahlak dersi vermeye başlamışsın şimdide aç diyorsun. Kim lan bu adam sipariş verdi diye tepki gelmemiş zaten de herkes de çıkıp normal karşılamamış burdaki tepki net olmalı. THH den sonuç çıkaramazsın çünkü kullanıcı sözleşmesinde bu durum belirtilmiş yazılı olarak kural da var felan dense ben tepki vermeyeceğim
Dostum yazmışsın yapmışsın yok burası sanal ortam atsana benim bunlari dedigim yorumlari :D
 
Dostum yazmışsın yapmışsın yok burası sanal ortam atsana benim bunlari dedigim yorumlari :D
O zaman satın alanda ben değilim bana neden tepki veriyorsun ki bu konunun sahibi sen değilken bana tepki veriyorsun şimdi de ben öyle bir yorum yazmadım diyorsun. Burada sen diye bahsederken senin savunduğun taraf için diyorum.
 
O zaman satın alanda ben değilim bana neden tepki veriyorsun ki bu konunun sahibi sen değilken bana tepki veriyorsun şimdi de ben öyle bir yorum yazmadım diyorsun. Burada sen diye bahsederken senin savunduğun taraf için diyorum.
Dostum senden ve forumu okuyan herkesten çok özür dilerim seninle bu muhabbete girip herkesin vaktini caldim keşke karşımdaki duvarla bu konuşmayı yapsaydım.
Bahsettiğin mesajı at, alintila diyorum sen bana niye yorum yazdın, cevap verdin diyorsun bu müthiş talebini moderatörlere iletip Forumlarda yanıt vermeyi kapattiracagim. Bundan sonra da seninle aynı şeyleri savunmaya dikkat edeceğim lütfen konuşmayı sonlandiralim
 
Dostum çok özür dilerim seninle bu muhabbete girip vakit kaybettim keşke karşımdaki duvarla bu konuşmayı yapsaydım.
Mesajı at diyorum bana niye yorum yazdın diyorsun bu müthiş talebini moderatörlere iletip Forumlarda yanıt vermeyi kapattiracagim. Bundan sonra da seninle aynı şeyleri savunmaya dikkat edeceğim lütfen konuşmayı sonlandiralim
Git istediğin yere bildir ben ahlak dersi veremeye çalışanlara karşı tepkimi gösterdim bundan dolayı kimseden gocunmam sende geldin ahlak dersi veren kişileri savundun sonradan gelip diyorsun ki ben yazmadım bana niye yazıyorsun diye. 2. Olarak da çok üzüldüm ya gece rüyalarıma girecek üzüleceğim benle neden konuşmuyor keşke böyle olmasaydı falan. 3. olarak da iletmezsen ayıp edersin beni üzersin tamam mı git hatta hesap aç böyle spam felan at.
 
Üşengeçliğin yüzünden ürünü kaptırmışsın, geçmiş olsun. Kargo şehrine ulaştığı an şubeye gidip teslim almalıydın. Kanunen kargo sorumluluğu(Sahipliği) gönderende olduğu için, ürün sana ulaşana kadar satıcının kontrolündedir; ister sana teslim ettirir, ister iade talep eder. Haliyle karar onlarda.

Ancak şu da bir gerçek; eğer bulunduğun yerdeki kargo şubesiyle arayı iyi tuttuysan, satıcı iade talebi oluştursa bile kargo çalışanları ufak bir kıyakla ürünü sana teslim edebiliyor. Etik mi? Kesinlikle değil ama gerçekler bunlar.
 
Üşengeçliğin yüzünden ürünü kaptırmışsın, geçmiş olsun. Kargo şehrine ulaştığı an şubeye gidip teslim almalıydın. Kanunen kargo sorumluluğu(Sahipliği) gönderende olduğu için, ürün sana ulaşana kadar satıcının kontrolündedir; ister sana teslim ettirir, ister iade talep eder. Haliyle karar onlarda.

Ancak şu da bir gerçek; eğer bulunduğun yerdeki kargo şubesiyle arayı iyi tuttuysan, satıcı iade talebi oluştursa bile kargo çalışanları ufak bir kıyakla ürünü sana teslim edebiliyor. Etik mi? Kesinlikle değil ama gerçekler bunlar.
Sen nettin şimdi eyvah eyvah yemediğin ahlak dışı laflar kalmayacak seni neyle sorgulayacaklar şimdi. İnşallah ironidir ünlem koy ünlem :D
 
Üşengeçliğin yüzünden ürünü kaptırmışsın, geçmiş olsun. Kargo şehrine ulaştığı an şubeye gidip teslim almalıydın. Kanunen kargo sorumluluğu(Sahipliği) gönderende olduğu için, ürün sana ulaşana kadar satıcının kontrolündedir; ister sana teslim ettirir, ister iade talep eder. Haliyle karar onlarda.

Ancak şu da bir gerçek; eğer bulunduğun yerdeki kargo şubesiyle arayı iyi tuttuysan, satıcı iade talebi oluştursa bile kargo çalışanları ufak bir kıyakla ürünü sana teslim edebiliyor. Etik mi? Kesinlikle değil ama gerçekler bunlar.
Tesekkur ederim dostum bilgilendirmen icin
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,226
Mesajlar
11,085,525
Üyeler
198,272
Son üye
Bukettrkmngl
   
Geri
Top