2 Tane Pcı-E Olan Psu'dan 3. Pcı-E Çıkışını Nasıl Alırım?

alfabuezk

80+
Katılım
16 Kasım 2023
Mesajlar
79
Reaksiyon skoru
16
Arkadaşlar segotep lumi T3 kasa aldık 9070XT kullanacağız sistemde ama kasanın PSU'da 2 tane 6+2 pin bağlantısı var bitanede 12+4 PCI-e 5.1 var. Ben bu kasadan 3. 6+2 pin çıkışını nasıl elde edebilirim? SATA'dan veya molexten alabilir miyim? Veya PCI-e 5.1 ten dönüştürebilir miyim?
 
Merhaba, bir ucu ATX 3.0 veya 3.1 diğer ucu eski nesil yani ATX 2.0 olan kablolar var, onlardan temin etmen gerekiyor ya da benzer işi gören dönüştürücü aparatlarda var.

Yalnız iyi araştır, kaliteli ürünler kullanmaya özen göster, temas veya uyum sorunu yaşayabilirsin.
 
Merhaba, bir ucu ATX 3.0 veya 3.1 diğer ucu eski nesil yani ATX 2.0 olan kablolar var, onlardan temin etmen gerekiyor ya da benzer işi gören dönüştürücü aparatlarda var.

Yalnız iyi araştır, kaliteli ürünler kullanmaya özen göster, temas veya uyum sorunu yaşayabilirsin.
bende onu düşündüm ama bulamadım öyle kablo. sanırım başka psu almam gerekecek
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,962
Mesajlar
11,082,875
Üyeler
198,222
Son üye
erenalyoruk
Geri
Top