Neler Yeni

1 Ay önce servise gönderdiğim bozuk laptop hala sonuç yok

DESMOND

80+ Bronze
Katılım
23 Eylül 2022
Mesajlar
600
Dahası  
Reaksiyon skoru
144
İsim
Cüneyt Tavşanoğlu
Tam 1 ay önce bozuk gelen 2. Laptopu da servise gitmek üzere teslim ettim fakat hala bir sonuç yok. Önce tedarikçi firmaya sonra markanın kendisine ürün gitti. Bu aradaki sürelerde geçerlimi 20 iş gününe bu durumda ne yapmalıyım?
Screenshot_2024-02-26-11-34-31-727_com.brave.browser.jpg
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,178
En İyi Cevap
2
20 iş günü sadece tek bir yerde bulunduğunda geçerli, örneğin vatana servise ekran kartı verdiğimde 20 iş günü sadece servise ulaştığında ordan geçen süredir diyor yani servise giderkenki vatandaki işlem ve kargo süreci aynı şekilde dönüştede bu işlemlerin sürdüğü zaman 20 güne dahil değil.
 

onurkaplan

80+ Bronze
Katılım
18 Şubat 2022
Mesajlar
1,485
Dahası  
Reaksiyon skoru
542
İsim
Onur
cihazları garantiye verilecek ise direk yetkili servisine göndermek daha iyi olacaktır.
bu şekilde çok dolaşıyor

20 iş gününe bu süreler dahil değil servise girdikten sonra geçerli oluyor
 

DESMOND

80+ Bronze
Katılım
23 Eylül 2022
Mesajlar
600
Dahası  
Reaksiyon skoru
144
İsim
Cüneyt Tavşanoğlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
cihazları garantiye verilecek ise direk yetkili servisine göndermek daha iyi olacaktır.
bu şekilde çok dolaşıyor

20 iş gününe bu süreler dahil değil servise girdikten sonra geçerli oluyor
1 tane laptop aldım bozuk çıktı değiştirdiler uzun uğraş sonucu 2. Gelende aynı soruna sahip çıktı yine gönderdim önce tedarikçi firmaya gönderme sebebim Acer direk bize gönderirseniz garanti kapsamına girer içini açarız ve iade değişim yapmayız gibi bir cümle kullandı. İşimi garantiye almak adına böyle bir şey yaptım
Mesaj otomatik birleştirildi:

20 iş günü sadece tek bir yerde bulunduğunda geçerli, örneğin vatana servise ekran kartı verdiğimde 20 iş günü sadece servise ulaştığında ordan geçen süredir diyor yani servise giderkenki vatandaki işlem ve kargo süreci aynı şekilde dönüştede bu işlemlerin sürdüğü zaman 20 güne dahil değil.
06.02 da gönderilmiş İstanbul içinde bi yerden yine İstanbul içinde bir yere gitti muhtemelen en geç ertesi gün ulaşmıştır. Pazar günleri de sayılmıyor onları da saymazsak 20 günü geçerse ne yapmalıyım?
 

yusuftheayay

80+ Bronze
Katılım
3 Şubat 2022
Mesajlar
1,765
1 tane laptop aldım bozuk çıktı değiştirdiler uzun uğraş sonucu 2. Gelende aynı soruna sahip çıktı yine gönderdim önce tedarikçi firmaya gönderme sebebim Acer direk bize gönderirseniz garanti kapsamına girer içini açarız ve iade değişim yapmayız gibi bir cümle kullandı. İşimi garantiye almak adına böyle bir şey yaptım
Hayırdır yapmayız felan, seve seve yapıcaklar thh ye başvur bakalım yapıyorlar mı yapmıyorlarmı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ssni al sana attıkları değişim yapmayız mesajının sıkıntı olursa thhye başvur
 

DESMOND

80+ Bronze
Katılım
23 Eylül 2022
Mesajlar
600
Dahası  
Reaksiyon skoru
144
İsim
Cüneyt Tavşanoğlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Hayırdır yapmayız felan, seve seve yapıcaklar thh ye başvur bakalım yapıyorlar mı yapmıyorlarmı
Thh ye başvuru yapınca genelde sonuçlar hep bizden yana oluyor evet ama konu uzayabiliyor duruma göre. 2 sıfır laptopta bozuk çıktı artık Acera güvenmiyorum başka markaya geçicem ama bekleye bekleye hep ürünlere zam geldi. Sorunda şu dizi izlerken tarayıcı açtığımda alt tab çekince falan ekranda beyaz bir dalgalanma oluyor donanım sıkıntısı olduğu çok belli ama yutturmaya çalışıyorlar
 

yusuftheayay

80+ Bronze
Katılım
3 Şubat 2022
Mesajlar
1,765
Thh ye başvuru yapınca genelde sonuçlar hep bizden yana oluyor evet ama konu uzayabiliyor duruma göre. 2 sıfır laptopta bozuk çıktı artık Acera güvenmiyorum başka markaya geçicem ama bekleye bekleye hep ürünlere zam geldi. Sorunda şu dizi izlerken tarayıcı açtığımda alt tab çekince falan ekranda beyaz bir dalgalanma oluyor donanım sıkıntısı olduğu çok belli ama yutturmaya çalışıyorlar
Mesaj otomatik birleştirildi:

Para iadesi iste ozamab
 

DESMOND

80+ Bronze
Katılım
23 Eylül 2022
Mesajlar
600
Dahası  
Reaksiyon skoru
144
İsim
Cüneyt Tavşanoğlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Mesaj otomatik birleştirildi:

Para iadesi iste ozamab
Para iadesi için geri gönderdim zaten kabul etmeseler sorunu çözdük diyip geri gönderseler bile ürünü alıp direk THH ye gidicem. İşin kötü yanı gelen zamlar yüzünden yine ben zarardayım
 
Top Bottom