❌İndirim Bitti! Lexar 1 Tb SSD 3.911,16 TL

sıcaktandır o ya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hala kargoya verilmeyen var mı ya benim deyle feci aramız bozuldu sanırım adamlara bi iptal edin dedim sonra etmeyin gönderin dedim sonra ne zaman gönderceksiniz iptal edin dedim sonra abim istedi dedim tekrar gönderir misin iptal etmeyin feci ayar olmuşlardır göndereceklerse bile bence göndermezler gibi :D
hocam 4k altına 1tb m.2 ssd bulmuşsun neden iptalle uğraştın ki :) 500gb 3k yazıyorlar sıfır piyasa da :D
 
hocam 4k altına 1tb m.2 ssd bulmuşsun neden iptalle uğraştın ki :) 500gb 3k yazıyorlar sıfır piyasa da :D
5 bine 1tb üst modelini almıştım o yüzden iptal etmek istedim ya al satla mı uğraşacağım 300-400tl için pg ile satmaya kalksam zararla otururum abim istedi diye sonra tekrar almak istedim nolacak bilmiyorum
 
benim disk dün geldi hızı böyle
 

Ekler

  • Screenshot_20260617_211454_Google.webp
    Screenshot_20260617_211454_Google.webp
    74.4 KB · Hit: 53
Hız olarak gayet yeterli gözüküyor. Günlük kullanım için. D sürücüsü olarak kullanacağım zaten. Windows Samsung 990 Proya kurulu belki oyunları buna kurarım.

1781723589594.webp
 
Benim üründe geldi, laptopa lazımdı. diski ölmüştü, kurup geçtim. herhangi bir sorun gözlemlemedim. şu 2 tb indirime denk gelseydik masaüstüne 2. disk alırdım onu da
 
Hain Dey elekltronik 5 gündür kargoya bile vermedi. Resmen beni mağdur etti müşteri hizmetlerine yazmaktan bıktım bide amazondan aldık.

Ne yapabilirim sistem hazırladım ssd kaldı sadece sövmemek içni zor tutuyom
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
 

Ekler

  • yee.webp
    yee.webp
    59.4 KB · Hit: 35
Son düzenleme:
Hain Dey elekltronik 5 gündür kargoya bile vermedi. Resmen beni mağdur etti müşteri hizmetlerine yazmaktan bıktım bide amazondan aldık.

Ne yapabilirim sistem hazırladım ssd kaldı sadece sövmemek içni zor tutuyom
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


programın adı nedir
Allah kurtarsın ben n11 güvendim şu ana kadar ne kelepir sipariş verdiysem geldi muhtemelen n11 çok ağır ceza kesiyor korkuyorlar diye yorumladım , amazon da globalde yaptığı ile tr deki politikası çok farklı satıcılar korkmuyor herhalde
 
Allah kurtarsın ben n11 güvendim şu ana kadar ne kelepir sipariş verdiysem geldi muhtemelen n11 çok ağır ceza kesiyor korkuyorlar diye yorumladım , amazon da globalde yaptığı ile tr deki politikası çok farklı satıcılar korkmuyor herhalde
yahu satmıyorsa söyleseydi hocam. Ben mal gibi bunu bekliyorum ayıp ama ya. Derdimi anlatamıyorumki satmıyorsa söylesin bu kadar basit 4300 liraya aldım. 600 700 lira veririm şerefimle bu stresi cekmezdim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

terbiyesizlik bu sanki 500 liraya aldık. Zaten 5 5.5 değilmi gen3 ssdler aşşa yukarı 5-6 arası
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3 kere hazır deil diye adamları göndermiş geri
 
Kargom gün içi geldi yarın ana disk olarak takacağım amazondan kelepir fiyata aldığım kioxialar da gelirse bütün slotlar dolacak:blobdance:
 
yahu satmıyorsa söyleseydi hocam. Ben mal gibi bunu bekliyorum ayıp ama ya. Derdimi anlatamıyorumki satmıyorsa söylesin bu kadar basit 4300 liraya aldım. 600 700 lira veririm şerefimle bu stresi cekmezdim
bana 3.900 e sattı , satmamak değil bence , senin paranı faizde tutup sonra iade eder amazon eskisi gibi değil , bende mx 7 aldım 4 gram 300 tl ye geçen ay 1 hafta bekledim iade geldi , thermal grizy amazon satıcılı olmasa almazdım muhtemelen , uzun lafın kısası abd de direk bütün parayı vermemekle tehtit ediyorlar burda göz yumulması kötü
 
bana 3.900 e sattı , satmamak değil bence , senin paranı faizde tutup sonra iade eder amazon eskisi gibi değil , bende mx 7 aldım 4 gram 300 tl ye geçen ay 1 hafta bekledim iade geldi , thermal grizy amazon satıcılı olmasa almazdım muhtemelen , uzun lafın kısası abd de direk bütün parayı vermemekle tehtit ediyorlar burda göz yumulması kötü
o sürede indirim gelmiştir illaki. Mal gibi kaldım şimdi müşteri hizmetleriyle 1 saatir konuşuyoruz ne saçma bi durum ya. 1 2 sürekli böyle yapan firmalar göze batmıyormu arkadaş
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1 saattir yalakalık cekiyor. Gün sonunda amazon 4 binliralık ssd için muadil gönderemiyor insiyatif alıp. Yazık ya amazon diye bide millet övüyor. Al işte 5 gündür kargoya bile vermiyor adam kargocuları geri gönderiyor. Hala haklı bulunamadık 22 Haziranı bekle diyor kamil. Ulan zaten 5 gün beklemişim kargoya bile vermemiş neyi bekliyim daha
 
o sürede indirim gelmiştir illaki. Mal gibi kaldım şimdi müşteri hizmetleriyle 1 saatir konuşuyoruz ne saçma bi durum ya. 1 2 sürekli böyle yapan firmalar göze batmıyormu arkadaş
ben olsam direk şunu yapıştırdıydım : banane sizin satıcınızdan ben sizin sitenizden mi aldım yoksa o mağazadan mı , bana ürünü mü getirin , sizin işinizi yapçaksam siz ne işe yarıyorsunuz , sizin satıcınızla niye ben uğraşıyorum

( yasal olarak 15 gün bekletebilirler )
 
Geri
Top