Hyperx Cloud 3s Wirelless Beğenmedim ve İade

Dediğim gibi kullandığım havit kulaklık bile daha iyi ses kasma konusunda ben vu kulaklığı cs2 için aldım ve ne yaptıysam tatmin etmedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kardeşim kulaklık dediğin takarsın dongleyi uygulanmasından gerekli şeyleri açarsın,kapatırsın yok bunu indir yok şunu yap gereksiz şeyler.5k para vermişim indirmediğim, yapmadığım ayar kalmadı sinir oldum firma bunu düşünüp gerekli ayarları uygulamasında yer verip uğraştırmasın yani
Kulaklık işi çok sakat iş çünkü parça alsan en azından şu daha iyi bu daha iyi diyebiliyorsun ama kulaklıkta çok fazla iyi veya kötü olabilecek şey var mesela bass tiz mid dip ses mikrofon batarya ömrü ağırlık rahatlık

yani demek istediğim hiçbir kulaklık çok iyi değil her kulaklığın bir eksisi var ben blackshark v2 pro 2023 kullanıyorum kronik kırılma sorunu var deniliyor işimi görüyor ama sorunu yokmu var
 
Kulaklık işi çok sakat iş çünkü parça alsan en azından şu daha iyi bu daha iyi diyebiliyorsun ama kulaklıkta çok fazla iyi veya kötü olabilecek şey var mesela bass tiz mid dip ses mikrofon batarya ömrü ağırlık rahatlık

yani demek istediğim hiçbir kulaklık çok iyi değil her kulaklığın bir eksisi var ben blackshark v2 pro 2023 kullanıyorum kronik kırılma sorunu var deniliyor işimi görüyor ama sorunu yokmu var
aynen öyle dediğim gibi şuan 1.5 senedir havit fuxi h7 kullanıyorum o kadar memnunum ki kulaklıktan ha menteşe problemı onda da var kırıldı bantladım ama taş gibi ses konusunda.Çok severek kullanıyorum benı yadırgıyorlar hyperx cloud 3s memnuniyetsizliğimi belirtirken ama ne yapayım yanı 5k para verdim böyle bi performans beklemıyordum
 
aynen öyle dediğim gibi şuan 1.5 senedir havit fuxi h7 kullanıyorum o kadar memnunum ki kulaklıktan ha menteşe problemı onda da var kırıldı bantladım ama taş gibi ses konusunda.Çok severek kullanıyorum benı yadırgıyorlar hyperx cloud 3s memnuniyetsizliğimi belirtirken ama ne yapayım yanı 5k para verdim böyle bi performans beklemıyordum
Valla çok sıkıntılı iş ne kadar araştırırsanda araştır asla içine %100 sinen kulaklık alamıyorsun çok uçuk bütçede bir şey almadığın sürece
 
Bende yeni aldım 3gündür kullanıyorum ne yaptıysam olmadı oyunda ayak sesleri neredeyse hiç gelmiyo silah sesleri çok geliyor boguk çok az ses alıyorum bende iade edicem cloud 2 kullanıyodum 4 senedir ondan çok memnun kalmıştım
 
arkadaşlar kulaklığı 3 gündür kullanıyorum uygulamasını ve güncelleştirmelerini yaptım ama kulaklık hiç tatmin etmedi.Cs2 için almıştım ne ses kasabiliyorum ne de sesler net geliyor.Boğukluk sanki apartman boşluğunda bağırırsınız ya onun gibi bi boğuk bi sesi var.Bu kulaklığı amazondan aldım haliyle iadesi kolay oluyormuş iade edip 3-4k arası cs2 için hangi kulaklığı önerirsiniz kumaş ped olursa çok sevinirim.
Hocam birde Mchose x9 dene istersen şuan onu kullanıyorum 3s den geçtim iem de denemek için aldım iem gelsin onuda denicem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende yeni aldım 3gündür kullanıyorum ne yaptıysam olmadı oyunda ayak sesleri neredeyse hiç gelmiyo silah sesleri çok geliyor boguk çok az ses alıyorum bende iade edicem cloud 2 kullanıyodum 4 senedir ondan çok memnun kalmıştım
Cloud 2 bana göre açık ara en iyi ses kasılan kulaklık
 

Şurada dediklerimi yaparsanız ses kasamayacağınız oyun yok.
 
Hocam birde Mchose x9 dene istersen şuan onu kullanıyorum 3s den geçtim iem de denemek için aldım iem gelsin onuda denicem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Cloud 2 bana göre açık ara en iyi ses kasılan kulaklık
İem de hangi marka modeli aldınız?
 
İem de hangi marka modeli aldınız?
hocam kulağıma uyacak mı diye kelepir model olarak düşündüm ilk defa alıyorum çünkü wraith sense pro aldım gündüz vakti elimde olur muhtemelen yurtiçi kargo yan çizmezse en geç pazartesi elimde olur kulağıma uyar ve alışırsam üst modellere geçeceğim. Simgot ew300 vs.
 
Hayırlı olsun aldığın kulaklıklığında yorumları iyimiş bende bakmıştım ona.Simgot da baya pahalıymış ama eminim parasını hakeder
 
hocam kulağıma uyacak mı diye kelepir model olarak düşündüm ilk defa alıyorum çünkü wraith sense pro aldım gündüz vakti elimde olur muhtemelen yurtiçi kargo yan çizmezse en geç pazartesi elimde olur kulağıma uyar ve alışırsam üst modellere geçeceğim. Simgot ew300 vs.
EW300 bulasma EG280 varken. O kulaklikta sorunlar var.
 
Geri
Top