3070 FURMARK TESTİ SONUCU NASIL

samet5561

80+ Bronze
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
616
Reaksiyon skoru
156
Arkadaşlar 3070 aldım coolwhine sesi çıkıyordu oyuna girince bende teste sokayım dedim performansta bir problem varmı diye sonucu bıraya bırakıyorum anlamadığım için sizlerden yardım istiyorum
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2024-05-24 at 17.06.36.jpeg
    WhatsApp Image 2024-05-24 at 17.06.36.jpeg
    395 KB · Hit: 57
  • furmark.PNG
    furmark.PNG
    54.1 KB · Hit: 58
Arkadaşlar 3070 aldım coolwhine sesi çıkıyordu oyuna girince bende teste sokayım dedim performansta bir problem varmı diye sonucu bıraya bırakıyorum anlamadığım için sizlerden yardım istiyorum
Eagle için normal. Coilwhine furmarkta yapmaz zaten oyunlarda yapar. Genelde lobilerde bekleme alanlarında falan daha çok yapar.
 
Eagle için normal. Coilwhine furmarkta yapmaz zaten oyunlarda yapar. Genelde lobilerde bekleme alanlarında falan daha çok yapar.
Hocam bir sonuç daha ekledim onada bakarmısınız
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kartı hepsiburadadan indirim vardı 11500 e aldım güzelde bir fiyata aldım , coolwhine dan dolayı iade edilirmi sizce ya da performansta herhangi bir problem varmı
 
sıcaklık olarak eagle için fazlasından da iyi değer , coilwhine ın performansa herhangi bir etkisi yok sadece sesi rahatsız eder çok takılmamaya çalışıp kullanmaya devam et bence
 
Fanı %45 seviyelerine düşür tekrardan test yap sonuçlar normal fakat fan farkı yanıltmasın
 
Hocam bir sonuç daha ekledim onada bakarmısınız
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kartı hepsiburadadan indirim vardı 11500 e aldım güzelde bir fiyata aldım , coolwhine dan dolayı iade edilirmi sizce ya da performansta herhangi bir problem varmı
Normal değerler coilwhine sorun değil çok rahatsız etmiyorsa çoğu kartta var artık zaten.
 
sıcaklık olarak eagle için fazlasından da iyi değer , coilwhine ın performansa herhangi bir etkisi yok sadece sesi rahatsız eder çok takılmamaya çalışıp kullanmaya devam et bence
Aynen öyle yapıcam hocam artık
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Normal değerler coilwhine sorun değil çok rahatsız etmiyorsa çoğu kartta var artık zaten.
Değerler normalse dediğiniz gibi böyle kullanıcam artık
 
Geri
Top