samet5561
80+ Bronze
- Katılım
- 18 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 616
- Reaksiyon skoru
- 156
Eagle için normal. Coilwhine furmarkta yapmaz zaten oyunlarda yapar. Genelde lobilerde bekleme alanlarında falan daha çok yapar.Arkadaşlar 3070 aldım coolwhine sesi çıkıyordu oyuna girince bende teste sokayım dedim performansta bir problem varmı diye sonucu bıraya bırakıyorum anlamadığım için sizlerden yardım istiyorum
Hocam bir sonuç daha ekledim onada bakarmısınızEagle için normal. Coilwhine furmarkta yapmaz zaten oyunlarda yapar. Genelde lobilerde bekleme alanlarında falan daha çok yapar.
Normal değerler coilwhine sorun değil çok rahatsız etmiyorsa çoğu kartta var artık zaten.Hocam bir sonuç daha ekledim onada bakarmısınız
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Kartı hepsiburadadan indirim vardı 11500 e aldım güzelde bir fiyata aldım , coolwhine dan dolayı iade edilirmi sizce ya da performansta herhangi bir problem varmı
Aynen öyle yapıcam hocam artıksıcaklık olarak eagle için fazlasından da iyi değer , coilwhine ın performansa herhangi bir etkisi yok sadece sesi rahatsız eder çok takılmamaya çalışıp kullanmaya devam et bence
Değerler normalse dediğiniz gibi böyle kullanıcam artıkNormal değerler coilwhine sorun değil çok rahatsız etmiyorsa çoğu kartta var artık zaten.