Hepsiburada iade süreci

Benimkini almamışlardı. Hijyen ürünü sayılmıyor ama. Sonra dava açmam gerekti 6 ay sonra iade alabildim para pul olmuştu bıraktım. Ama gönderttilerse sorun olmaz gibi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,626
Mesajlar
11,069,029
Üyeler
197,944
Son üye
lazie1453
Geri
Top