İphone 11 mi ? iphone se 3 mü ?

gerçi bir çok telefon öyle de. sundukları ve tasarımının güncelliği baz alındığında öyle.
yıllardır android kullanıyorum ve sıkıldım artık iphone a geçeceğim ve tercihim 11 cevaplayan herkese çok teşekkür ederim
 
İphone alacağım bu ikisi arasında gidip geliyorum hangisini almalıyım ?
Merhaba.Ben İphone 11 kullanıcısı olarak se 3'ün beklentiyi karşılamaması sonucu(Eski kasa,orta tuş,.vs) İphone 11 aldım.Gayet memnunum.Herhangi bir sıkıntısını da görmedim ama güncellik bakımından bakıyorsanız.Se 3'ü tercih edebilirsiniz.Şayet bana soracak olursanız bütçenizi biraz daha artırıp İphone 12 alabilirsiniz.İyi günler.
 
yıllardır android kullanıyorum ve sıkıldım artık iphone a geçeceğim ve tercihim 11 cevaplayan herkese çok teşekkür ederim
iPhone 11 ne kadar onu almak yerine bütçeyi biraz arttırıp 12 veya 13 mini almak daha iyi olur
 
Merhaba.Ben İphone 11 kullanıcısı olarak se 3'ün beklentiyi karşılamaması sonucu(Eski kasa,orta tuş,.vs) İphone 11 aldım.Gayet memnunum.Herhangi bir sıkıntısını da görmedim ama güncellik bakımından bakıyorsanız.Se 3'ü tercih edebilirsiniz.Şayet bana soracak olursanız bütçenizi biraz daha artırıp İphone 12 alabilirsiniz.İyi günler.
se 3 vs 11 gibi bakarsak bana göre en mantıklısı olan 11 22 model bir telefon full hd 60 fps video çekiyor evet içindeki işlemci güçlü fakat 11 den biraz geride
 
se 3 vs 11 gibi bakarsak bana göre en mantıklısı olan 11 22 model bir telefon full hd 60 fps video çekiyor evet içindeki işlemci güçlü fakat 11 den biraz geride
SE 3 mü hd 60 fps video çekiyor ? 4K 60 çekiyor.
 
Geri
Top